Arvatkaa kuka lähtee ylihuomenna Thaimaahan. Hyvästi jääpalopakkaset
Kommentit (34)
Me lopetimme Thaimaan matkailun, kun siellä alkoi olla liikaa huonosti käyttäytyviä itäisiä naapureita.
Pattayalle pikkulapsia panemaan...
Vierailija kirjoitti:
Pattayalle pikkulapsia panemaan...
Pikkumunaiset suomijuntit....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääpalo?
Voi olla trollin tahallinen syötti tai mikä surullisempaa, osoitus hänen ontuvasta ja puutteellisesta suomen kielen osaamisestaan. Ja se taas voi johtua esim. venäläisyydestä.
Oikeesti, mitä vttua? Musta et saa venäläistä tekemälläkään. Onko kyseinen kansalaisuus ainoa jolla on puutteellinen suomen kielen osaaminen? -ap
Ps. Ei tartte vastaa.
Moi S, nussimaanteinihuoria? Haetko tällä kertaa tyttiksen (+suvun) elätettäväksi :)
Vierailija kirjoitti:
Me lopetimme Thaimaan matkailun, kun siellä alkoi olla liikaa huonosti käyttäytyviä itäisiä naapureita.
Joo,kyllä olen kuullut että pari keskenään sotivaa kansaa ovat enemmistönä sikäläisten viranomaisten huolena. Koetamme vältellä niitä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on niin nähty. Ei kai nyt kukaan enää sinne.
On kuule nähty moni muukin maa, kun tämän pallon ympäri olen pari kertaa kiertänyt. Silti jaksaa matkustella aina vaan. Koska minä voin!
Mites se saastuttaminen ja jääkarhut
Kyyllä sä nyyt oot kuukauden tai kaksi myöhässä leveilylläsi. Silloin oli pimeää ja ei voinut (ainakaan täällä meilläpäin) harrastaa mitään hyviä talvilajeja. Nyt taas on sen verran lunta maassa, että on valoisampaa ja pääsee ulkojäille. Tätä en vaihtaisi thaimaahan, mutta tuon aiemman pimeän epätalven olisin mielelläni viettänyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyyllä sä nyyt oot kuukauden tai kaksi myöhässä leveilylläsi. Silloin oli pimeää ja ei voinut (ainakaan täällä meilläpäin) harrastaa mitään hyviä talvilajeja. Nyt taas on sen verran lunta maassa, että on valoisampaa ja pääsee ulkojäille. Tätä en vaihtaisi thaimaahan, mutta tuon aiemman pimeän epätalven olisin mielelläni viettänyt siellä.
Minä vaihtaisin. Talvi ja pakkanen ei ole mun juttu vaikka se tulee joka vuosi. Ei vaikka on talvilajeja. Sisällä tulee enemmän liikuttua koska hengitys ei satu. Ei vaikka on aavistuksen valoisampaa. Pakkanen on se minkä haluan pois joka talvi.
Älä venyttele silmiäsi siellä Thaimaassa, siellä kidnapataan kiinalaisia !
Viime aikoina Thaimaan-lentoja ovat vaivanneet tekniset viat, sairaustapaukset ja pommiuhka, jotka ovat aiheuttaneet peruutuksia tai välilaskuja