Treffikumppani paljastui persuksi
Olin liian hyväsydäminen, enkä pystynyt siksi sanomaan, miksi en halua enää tavata. Olisiko pitänyt kertoa totuus?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mutta oikein teit. Jotkut persut yrittävät ojentaa kättä ja kuunnella vastakkaisiakin mielipiteitä mutta siihen ei pidä tarttua. Yhteiskunnan kahtiajako on se juttu eikä tule levätä ennenkuin vihollinen on nöyryytetty pelokkaaksi, mutta senhän sinä tiesitkin.
kuulut siis sannisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mutta oikein teit. Jotkut persut yrittävät ojentaa kättä ja kuunnella vastakkaisiakin mielipiteitä mutta siihen ei pidä tarttua. Yhteiskunnan kahtiajako on se juttu eikä tule levätä ennenkuin vihollinen on nöyryytetty pelokkaaksi, mutta senhän sinä tiesitkin.
Persu kuuntelee= huutaa vihervassaria, hu0rittelee naisia, ja koko maailma on täynnä kommunisteja
Ja vihervasemmisto näkee persuja joka puolella
Vierailija kirjoitti:
Trollotiloo ja 0/5
Sovinisti persujen aloitus nro 5000786532568
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla rankkaa nähdä persuja kaikkialla. Ovatko ne nytkin siellä huoneessa?
Eihän tässäsiitä.ole kyse.
Mutta en usko, että minä ja persu kestettäisiin toisiamme parisuhteessa. Arvot ei kohtaisi.
Olen ollut esim uskovaisen kanssa ja minun ateismi häiritsi häntä aina. Hän puhui siitä kaikille muille, paitsi minulle.
Olisi mielenkiintoista kuulla alaoeukun perustelut?
Ei kannata ikinä sekaantua vihervasemmiston edustajiin, suurin osa heistä tuntee valtavaa vihaa länsimaista valkoista miestä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollotiloo ja 0/5
Sovinisti persujen aloitus nro 5000786532568
Femin a t s i n ulinaa vol 985
F e m i n a t s i t kannattaa todellakin kiertää kaukaa niin väistää luodin
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ikinä sekaantua vihervasemmiston edustajiin, suurin osa heistä tuntee valtavaa vihaa länsimaista valkoista miestä kohtaan
Tämä on tullut selväksi. Voivat naiset haistaa ihan kollektiivisen paskan feministisiskojensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä syy miksen käy treffeillä lainkaan enkä muutenkaan ole potentiaalisten feministien kanssa missään tekemisissä.
Enkä minä miesten. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillstä viherhuoran ulinaa
Viherhuora sentään saa toisin kuin palstan vihapuhepersut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu kuuntelee= huutaa vihervassaria, hu0rittelee naisia, ja koko maailma on täynnä kommunisteja
Eikä osaa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Eli toisinpäin, tregfikumppani olikin intersektionaalinen woke.
Oliko niin kova kiire öyhöttää, ettet ehtinyt edes korjata kieliasua? Persu käy tregfeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin kaunista naista etteikö muuttuisi rumaksi kun kertoo olevansa vihvas feministi.
Kaikki naiset on feministejä. Jos muuta väittää, on persun kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sanoa totuutta, kun lopputulos kuitenkin on, että ette jatka tutustumista. Tulee vaan lisää turhaa draamaa. Tai voi sanoa arvot ei kohtaa, mutta siitäkin voi alkaa joku vänkäys.
Kohteliaat, ystävälliset pakit on parhaat. Ei mitään yksityiskohtia. Ihminen saa olla sitä mitä on eikä siitä pidä valittaa, mutta ei myöskään jäädä roikkumaan/roikottamaan epäsopivaa matchia.
Aloittaja pettyi, kun treffeille ei tullut Abdul, joka olisi taluttanut hänet veskiin röisköttäväksi?
Mitä teet kun huomaat, että vasemmisto rupeaa kannattamaan persujen aatteita?
Vasemmisto on keskittynyt kehitysmaalaisten oikeuksien miettimiseen. Tämä on seuraus.
Vasemmisto ei opi yhdestä kerrasta.
Tanskassa Demarit oppivat ja vastustavat enemmän maahanmuuttoa kuin Persut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja pettyi, kun treffeille ei tullut Abdul, joka olisi taluttanut hänet veskiin röisköttäväksi?
Yhä useampi pe(r)sunkestävä incel on esittäytynyt Pentti Jursun sijaan viime aikoina Abduliksi juuri tästä syystä :/
-winner-
Kun naiset eivät tapaile persuja eikä miehet vihervassuja niin sehän on vaan win-win kaikille
Eli toisinpäin, tregfikumppani olikin intersektionaalinen woke.