Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies; voiko kiinnostuksesi loppua aivan yhtäkkiä deittikumppaniisi?

Vierailija
04.01.2026 |

Otsikossa kysymys. Jos olisitte jo hyvän aikaa tapailleet ja tutustuneet? 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kylmää-kuumaa-mies? Sitten kun olet valmis luopumaan, tuleekin bumerangina takaisin? Ei oikeasti kiinnostunut mies katoa, pelkää että häviät. Jos on sitoutumiskammoinen niin kyllä niistäkin terveemmät yksilöt jonkinlaiseen kommunikaatioon kykenevät. 

Vinkkinä, jos ei pysy pitelemättä niin anna mennä.

Vierailija
22/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kylmää-kuumaa-mies? Sitten kun olet valmis luopumaan, tuleekin bumerangina takaisin? Ei oikeasti kiinnostunut mies katoa, pelkää että häviät. Jos on sitoutumiskammoinen niin kyllä niistäkin terveemmät yksilöt jonkinlaiseen kommunikaatioon kykenevät. 

Vinkkinä, jos ei pysy pitelemättä niin anna mennä.

No ei ole nimenomaan ollut yhtään ailahtelevainen tähän saakka vaan tasaisen varma tyyppi. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kumpikaan ei tunne toista.

Vierailija
24/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden deitin jälkeen alkaa puhua jo kimppaan muuttamisesta ja lapsien teosta niin on se aika iso "red flag". En tarkoita sillä sitä että lastenteko ei kiinnosta, vaan sitä että yhden deitin jälkeen ollaan hyppäämässä jo syvään päätyyn. Ethän sinä edes tunne sitä toista vielä siinä vaiheessa?

Vierailija
25/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos henkilöstä paljastuu joku ikävä puoli, esimerkiksi huono tai agressiivinen käytös. Näin on käynyt kaksi kertaa. Nainen on raivostunut ja huutanut aivan aiheetta. Oli sovittu että haen hänet työpaikalta töistä tullessani ja menisimme ostoksille. Muutama minuutti ennen sovittua puhelin soi enkä voinut vastata kun ajoin. Seurauksena 15 minuutin raivoaminen. Oli aika shokki kun olin ollut hyvällä tuulella kun tavattaisi ja vietettäisi aikaa yhdessä. Seksi oli ollut mahtavaa mutta tämän jälkeen en enää halunnut häntä. Ei edes pyytänyt anteeksi, varmaan ei tajunnut tehneensä mitään väärää.

Vierailija
26/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi näin.. Nainen halusi edetä hitaasti, oli kuulema vaan hitaasti lämpenevää sorttia, vaikka ihan "normaalisti" kuulema sitten suhteessa haluaa läheisyyttä. No eipä siinä, halusin katsoa sen kortin, ja edettiin ihan rauhassa. Treffit ja yhdessäolo sujui oikein hyvin.

Sitten kun lopulta oli aika siirtyä pientä pusuttelua syvempään yhteyteen, osoittautui että eihän hän lainkaan syty kuten oli antanut ymmärtää. Kun asiaa ihmettelin, hän ei ymmärtänyt kysymystä lainkaan, kaikki oli hänen muelestäön sujunut normaalisti. 

Hän ei siis halunnut sinua. Etkä kestä sitä.

Eikä pidäkään "kestää". 

Vierailija
27/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi jos henkilöstä paljastuu joku ikävä puoli, esimerkiksi huono tai agressiivinen käytös. Näin on käynyt kaksi kertaa. Nainen on raivostunut ja huutanut aivan aiheetta. Oli sovittu että haen hänet työpaikalta töistä tullessani ja menisimme ostoksille. Muutama minuutti ennen sovittua puhelin soi enkä voinut vastata kun ajoin. Seurauksena 15 minuutin raivoaminen. Oli aika shokki kun olin ollut hyvällä tuulella kun tavattaisi ja vietettäisi aikaa yhdessä. Seksi oli ollut mahtavaa mutta tämän jälkeen en enää halunnut häntä. Ei edes pyytänyt anteeksi, varmaan ei tajunnut tehneensä mitään väärää.

Kuinka kauan olitte ehtineet tapailla ennenkuin tämä tapahtui?

Vierailija
28/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut eräs mies jätti yht äkkiä, kun oltiin vietetty eka yö. Olin kuulemma liian kiimainen kun jaksoin panna (puutteessa kun olin) koko yön ja sain 8 orgasmia jonka jälkeen mieheltä loppui puhti. Itse olin yöhön erittäin tyytyväinen ja ero tuli yllärinä. Lisäksi mies alkoi valittaa, että olen liian sexy ja pantavan näköinen, ja että ihan joka hänen kaverinsa haluaa panna mua, eikä kestä sitä että joutuu koko ajan pelkäämään, että petän häntä

Olin ihan ihmeissäni, sillä olen todella uskollinen enkä ikinä pettäisi miesystävääni.

Miehellä oli jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa

No onpa erikoinen mies.

Vierailija
29/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos selviää, että on yh

Kerran yksi mies kertoi, että oli pari kk tapaillut naista, joka oli väittänyt olevansa lapseton. Sitten paljastui, että hänellä on kaksi pientä lasta. Mies olikin ihmetellyt, että miksi se nainen ei ikinä kutsu häntä kylään.

Vierailija
30/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos innostus loppuu kuin seinään, sitä ei ole alunperin ollutkaan. Miehillä on tapana deittailla paremman puutteessa sellaisia naisia, joihin eivät koe aidosti ihastusta, saati kiintymystä. Kun heille sitten käy mahdottomaksi enää syttyä (ilman sitä aitoa kipinää) epäkiinnostavasta naisesta, ne joko ghostaa, muuttuu hankalaksi, tai sanovat että "ei kehity tunteita". 

Vierailija
31/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meinasi loppua kun nainen tuli kännissä teatrerille pyytämättä myöhästymistään anteeksi ja näytöksen jo alettua kertoi irtisanoneensa vuokra-asuntonsa koska sekin oli homeessa niin kuin kaksi muuta kuluneen noin vuoden aikana aiemmin vuokraamaansa ja halusi, että lainaisin hänelle takuuvuokraa varten rahaa ja kissan leikkaukseen ja hoitaa hänen molempia kissoja 2 viikkoa ;eli sen ajan kun hän ystövättärensä kanssa reissussa Italiassa. 

Olisi edes odottanut, että esitys päättyy.niin olisi ollut vain 1 draama kerrallaan 

Sinkkumies

Vierailija
32/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eräs mies jätti yht äkkiä, kun oltiin vietetty eka yö. Olin kuulemma liian kiimainen kun jaksoin panna (puutteessa kun olin) koko yön ja sain 8 orgasmia jonka jälkeen mieheltä loppui puhti. Itse olin yöhön erittäin tyytyväinen ja ero tuli yllärinä. Lisäksi mies alkoi valittaa, että olen liian sexy ja pantavan näköinen, ja että ihan joka hänen kaverinsa haluaa panna mua, eikä kestä sitä että joutuu koko ajan pelkäämään, että petän häntä

Olin ihan ihmeissäni, sillä olen todella uskollinen enkä ikinä pettäisi miesystävääni.

Miehellä oli jotain ongelmia itsetuntonsa kanssa

Ja sitten heräsit!

Olen tämä jätetty nainen, ja kyllä tämä oli totta. Mies oli minua vanhempi, ja valitti että Ex kumppani oli ollut haluton seksuaalisesti. Taisi käydä niin, että ei kestänyt muutosta pihtarista halukkaaseen naiseen. Jotenkin järkyttyi. Onhan monilla vaikkapa seksuaalisia fantasioita mutta kun niitä sitten oikeasti kokeilee, huomaakin ettei se ole oma juttu yhtään. Näin olen ainakin itse jälkikäteen arvellut miksi mies jätti. 

Vierailija
33/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henki haisee.

Nainen möläyttelee outoja.

Vierailija
34/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävi näin.. Nainen halusi edetä hitaasti, oli kuulema vaan hitaasti lämpenevää sorttia, vaikka ihan "normaalisti" kuulema sitten suhteessa haluaa läheisyyttä. No eipä siinä, halusin katsoa sen kortin, ja edettiin ihan rauhassa. Treffit ja yhdessäolo sujui oikein hyvin.

Sitten kun lopulta oli aika siirtyä pientä pusuttelua syvempään yhteyteen, osoittautui että eihän hän lainkaan syty kuten oli antanut ymmärtää. Kun asiaa ihmettelin, hän ei ymmärtänyt kysymystä lainkaan, kaikki oli hänen muelestäön sujunut normaalisti. 

Niin, en tiedä mitä hän halusi tai ei halunnut, mutta kyllä minä olin ihan OK asian kanssa. Ei kaikki voi kaikkia haluta. En ehkä ihan ymmärrä miksi hän jatkoi tapailuani niin kauan, jos ei todellisuudessa kuitenkaan halunut minua tai minulle lämmennyt. Ehkä ajatus oli että ajan kanssa lämpenemistä tapahtuisi? No okei, mutta siinä kohtaa kun intiimimpää kanssakäymistä kokeiltiin, ja oli ainakin minulle ihan selvää että eihän tuo toinen ole lainkaan tässä nyt mukana, ja asiasta juteltiin, en ymmärrä miksi hän yritti esittää että kaikki oli ihan hyvin? Hän olisi kuitenkin halunnut jatkaa suhdettamme siinä kohtaa kun minä totesin että oma kiinnostukseni on nyt ottanut takapakkia. Ainoa tapa eteenpäin siinä kohtaa olisi ollut rehellinen ja avoin keskustelu, ei suinkaan se että kiistetään ongelman olemassa olo. 

Vierailija
35/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä mietin, että miksi miehet eivät ikinä anna pakkeja vaan ghostaavat jossain kohtaa? Onko se nyt niin vaikea sanoa jos tunteet hiipuvat tms. 

-ap

Epäilen ettei sinulla ole kovin laajalti kokemuksia miehistä, että voisit noin todeta kaikista miehistä. Ghostaaminen ei tarinoiden perusteella ole mitenkään miehinen juttu vaan sitä tekee niin miehet kuin naiset. Jostain syystä jotkut päättävät toimia noin.

Itse miettisen alkuperäiseen kysymykseen, että paljonko sitä kiinnostusta on alunperinkään ollut? Nettideittien ollessa kyseessä on itse ole alkuun erityisemmin kenestäkään kiinnostunut tai varsinkaan ihastunut. Enemmän kyse on siitä, että toisen seurassa voi viettää aikaa ja samalla tunnustelee heräisikö todellista kiinnostusta. Jossain kohtaa täytyy vain viheltää peli poikki ja todeta, ettei meistä ole meiksi. 

Vierailija
36/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on käynyt siten, että muutaman viikon, jopa kuukauden jälkeen, on paljastunut jotain sovittamattomia ristiriitoja. Esimerkiksi nainen on ilmoittanut, ettei pidä metsästyksestä, äänestää vasemmalle tmv. Kerran yksi ilmoitti toisen keskustelun yhteydessä, ettei voisi olla ihmisen kanssa joka omistaa aseita. No minulla on niitä kaksi kaapillista. 

En jaksa noissa tilanteissa alkaa selitteämään mitään vaan poistan numeron ja ghostaan täysin. 

Nykyään tosin on perusjutut, mitkä käyn läpi jo ennen 1.deittejä. Yhden illan baaritartunnoissa en jaksa näitä käydä, mutta ne ei yleensä muutenkaan johda mihinkään. 

Vierailija
37/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voisi olla mahdollista.

Kertoisitko syyn vai häviäisitkö kuin pieru Saharaan? Jos teillä on ollut tosi hyvä kommunikointiyhteys koko ajan siihen saakka.

-ap

Minulla kävi niin että liehittelin päätäpahkaa ihastuneena pari viikkoa yhtä ihanaista ja sitten yhtäkkiä kuin salamaniskusta tuli mieleeni että ei taas tätä.  Siihen loppui, anteeksi hänelle.

Vierailija
38/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä mietin, että miksi miehet eivät ikinä anna pakkeja vaan ghostaavat jossain kohtaa? Onko se nyt niin vaikea sanoa jos tunteet hiipuvat tms. 

-ap

Eivät ikinä? Jaahas. No ei siinä sitten mitään.

Puhutko nyt omasta kokemuksesta vai rakenteletko vain kaikki miehet nyt ovat tällaisia- kuvitelmiasi?

Vierailija
39/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei tulekaan sellaista kipinää mitä toivoin.

Entä voiko se kipinä tulla vähän ajan päästä uudestaan jos jokin asia on välissä muuttunut isosti? Eli jos deitti ei ole aiemmin "uskaltanut" näyttää tunteitaan isommin, mutta kertoo niistä myöhemmin?

-ap

Ei voi. Naisen ulkonäkö ja olemus joko sytyttää tai ei. 

Tarkoitinkin että jos se kipinä kuitenkin oli alussa, hiipui sitten syystä x ja sitten vasta deitti uskaltaisi sanoa kuinka ihastunut on ollut koko ajan. Ja tilanne vaikka se että mies on luullut että tunne on ollut yksipuolinen.

-ap

Mutta oliko kipinää vielä ensimmäisen tapaamisen jälkeen? Yleensä treffeille ilmestyy vain suuri pettymys eikä ollenkaan sellainen nainen mitä on mielessään ehtinyt kuvitella.

Vierailija
40/60 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit. Ei kai kuitenkaan kyse ole "kestämiesstä" jos etsii seksuaalista suhdetta ja paljastuu, ettei toinen etsi samaa?  Vai olisiko sinun mielestä meihen pitänyt alkaa suhteeseen eli "kestä", jos se ei vastaa hänen tarpeitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi