Onko väärin flirttailla päivän piristeeksi varatun työkaverin kanssa?
Se on hauskaa. Vähän flirttailla ja kiusotella joidenkin kanssa. Työkaveri, jonka kanssa meillä on alkanut olemaan enemmänkin tällaisia hetkiä on varattu mutta hän itsekin taitaa nauttia tilanteesta.
Kommentit (46)
Flirttailu on ihan arkipäivää työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on ihan arkipäivää työpaikoilla.
Tätä kannattaakin harrastaa maltilla koska monet naiset tai miehetkin voivat tulkita sen ahdisteluna. Sävelet pitää olla selvät.
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista leikkiä asian kanssa. Nimittäin voi olla että saat tämän varatun naisen ihastumaan itseesi jos on jollain lailla vielä epävakaassa elämäntilanteessa ym. Eihän se ole kiveen kirjoitettu ettei naimisissa olevat tai varatut eivät antaisi siimaa muillekin. Se voi vain muuttua toksiseksi peliksi jossa yleensä ei ole kuin vain häviäjiä.
Minä olen nainen. Hän on mies. Luulen, että on ihan uskollinen loppupeleissä mutta ehkä nauttii pienestä flirttailusta ja huomiosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaarallista leikkiä asian kanssa. Nimittäin voi olla että saat tämän varatun naisen ihastumaan itseesi jos on jollain lailla vielä epävakaassa elämäntilanteessa ym. Eihän se ole kiveen kirjoitettu ettei naimisissa olevat tai varatut eivät antaisi siimaa muillekin. Se voi vain muuttua toksiseksi peliksi jossa yleensä ei ole kuin vain häviäjiä.
Minä olen nainen. Hän on mies. Luulen, että on ihan uskollinen loppupeleissä mutta ehkä nauttii pienestä flirttailusta ja huomiosta. Ap
Pirautappas miehen vaimolle ja kysäise että onko väärin? Mitä sä täällä sitä kyselet? Ja jos et voi soittaa vaimolle, niin miksi? Siksi ettei homma olekaan niin viatonta mitä itselles yrität vakuutella?
Kovasti yrität täällä selittää että ihan on vaan viatonta, silti kysyit että onko väärin, koska ihan varmaan tiedät takaraivossa että ei ole okei käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirautappas miehen vaimolle ja kysäise että onko väärin? Mitä sä täällä sitä kyselet? Ja jos et voi soittaa vaimolle, niin miksi? Siksi ettei homma olekaan niin viatonta mitä itselles yrität vakuutella?
Kovasti yrität täällä selittää että ihan on vaan viatonta, silti kysyit e
Oli tilanne melkein mikä tahansa niin ei kukaan nyt vaimolle soittaisi ensimmäisenä.
Tuo etenee seksiin, sanokaa minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan naivia. Suurin osa miehistä pettää ja tämä sinun mies pettää 99 % varmuudella, jos vaan annat siihen mahdollisuuden.
Ei se varmaan arvottoman lut kan mielestä ole, mutta kenen tahansa muun mielestä kyllä on väärin. Ei kannata alkaa pelata vaarallisia pelejä, voi voittaa erittäin vaarallisia palkintoja. Tiedätkö muuten käsitteen intohimorikos?
Pieni flirtti on aina paikallaan.
On.
Ei kiinnosta , suorastaan inhottaa flirtti varatuille yleensäkin .
Siis m i k s i... ... tai no , tietty on ihmistyyppejä , joilla ei oo moraalia, käytöstapoja eikä toisten kunnioitusta.
Kerran perhejuhlissa eräs mies alkoi flirttailemaan minulle , istui pöydässä vastapäätä.
Mua ällötti.
Flirttailu on kuin testi, katotaan uppoaako tuohon isku yritykseni ...? Onko tuo ns.helppo nakki ?
Siis kuvottavaa.
H.. ra on h.. ra, se ei kaltaisesi kohdalla koskaan varmaankaan muutu, ap.
Sen sijaan mikä voi muuttua ja aika kurjasti vieläpä kannaltasi, on se että h.. ra voi olla sofistikoituneen koston osakseen saava h.. ra, jolloin h.. raa saattaa alkaa itkettää ja surettaa, ja h.. ran asiat voivat mennä pahoin solmuun.
Jätä roska muiden miehet rauhaan. Hyi minkälaisia limapalloja jotkut ovat.
Halpa, narsisti, itsekäs, röyhkeä, törkeä, varas, katala, alhainen, rajaton, kiero, salakavala, epärehellinen... Siinä joitain sanoja, mitä tulee kaltaisistasi naisista mieleen, ap.
No kyllä työpaikoilla flirttaillaan kovastikin. Mutta jos se pysyy flirttailuna eikä etene mihinkään muuhun niin mun mielestä on ihan ookoo ja suorastaan lisää elämänlaatua.
Flirttailulla en tarkoita mitään seksuaalissävytteistä läppää, se on oksettavaa. Tarkoitan vähän pidempiä katseita, iloisia hymyjä ja molempien mielialaa kohottavaa arkista positiivista jutskailua. Eikä se etene tuosta yhtään mihinkään eikä vahingoita yhtään ketään.
Minä en ole ikinä tiennyt kenenkään työkavereideni siviilinumeroita. Ei tulisi mieleenikään viestitellä kellekään varatuille työkavereille yhtään mitään työajan ulkopuolella. Silti voin flirttailla heille duunipäivän aikana. Flirttailkaa tekin!
Vierailija kirjoitti:
Olet sinäkin yksi onneton hu@ra.
En ole koskaan ymmärtänyt huorittelua. Miksi?
No jos koet se on jotenkin tasokasta ni anna painaa vaan..
Tiedän yhden tuollaisen naisen, paitsi sillä twistillä, että mies on siinä uhri eikä todellakaan mikään osallistuva. Hämillään on jos jotakin, mikä on hyvin tyypillistä ahdistelun uhreille. Kyseisellä naisella on oma mies, on kakarat ja kiinteistöt, mutta henkistä ...raamista yrittää jatkaa sinnikkäällä otteella, ilmeisesti läpi elämänsä.
Olen yleensä pehmo ja ymmärtäjä, niin että ymmärrän lähes mitä tahansa edes etäältä, teoriassa, hitusen, mutta tuota ihmistä en arvosta, en pätkääkään. En yhtään. Koko nainen on pelkkä kävelevä valhe, kuvottava sellainen.
Annat ymmärtää muttet antaa?
Eräs tuttu on tuollainen. On aina ollut kova flirttailemaan. En kyllä tajua mitä tuosta saa? Mies kun mies niin aina flirtti päällä.