Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin flirttailla päivän piristeeksi varatun työkaverin kanssa?

Vierailija
04.01.2026 |

Se on hauskaa. Vähän flirttailla ja kiusotella joidenkin kanssa. Työkaveri, jonka kanssa meillä on alkanut olemaan enemmänkin tällaisia hetkiä on varattu mutta hän itsekin taitaa nauttia tilanteesta. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista leikkiä asian kanssa. Nimittäin voi olla että saat tämän varatun naisen ihastumaan itseesi jos on jollain lailla vielä epävakaassa elämäntilanteessa ym. Eihän se ole kiveen kirjoitettu ettei naimisissa olevat tai varatut eivät antaisi siimaa muillekin. Se voi vain muuttua toksiseksi peliksi jossa yleensä ei ole kuin vain häviäjiä.

Vierailija
22/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on ihan arkipäivää työpaikoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frilttaile mielluummin

Vierailija
24/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on ihan arkipäivää työpaikoilla. 

Tätä kannattaakin harrastaa maltilla koska monet naiset tai miehetkin voivat tulkita sen ahdisteluna. Sävelet pitää olla selvät.

Vierailija
25/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaarallista leikkiä asian kanssa. Nimittäin voi olla että saat tämän varatun naisen ihastumaan itseesi jos on jollain lailla vielä epävakaassa elämäntilanteessa ym. Eihän se ole kiveen kirjoitettu ettei naimisissa olevat tai varatut eivät antaisi siimaa muillekin. Se voi vain muuttua toksiseksi peliksi jossa yleensä ei ole kuin vain häviäjiä.

Minä olen nainen. Hän on mies. Luulen, että on ihan uskollinen loppupeleissä mutta ehkä nauttii pienestä flirttailusta ja huomiosta. Ap

Vierailija
26/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Hän on mies. Luulen, että on ihan uskollinen loppupeleissä mutta ehkä nauttii pienestä flirttailusta ja huomiosta. Ap

Pirautappas miehen vaimolle ja kysäise että onko väärin? Mitä sä täällä sitä kyselet? Ja jos et voi soittaa vaimolle, niin miksi? Siksi ettei homma olekaan niin viatonta mitä itselles yrität vakuutella?

Kovasti yrität täällä selittää että ihan on vaan viatonta, silti kysyit että onko väärin, koska ihan varmaan tiedät takaraivossa että ei ole okei käytöstä.

Vierailija
27/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirautappas miehen vaimolle ja kysäise että onko väärin? Mitä sä täällä sitä kyselet? Ja jos et voi soittaa vaimolle, niin miksi? Siksi ettei homma olekaan niin viatonta mitä itselles yrität vakuutella?

Kovasti yrität täällä selittää että ihan on vaan viatonta, silti kysyit e

Oli tilanne melkein mikä tahansa niin ei kukaan nyt vaimolle soittaisi ensimmäisenä. 

Vierailija
28/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo etenee seksiin, sanokaa minun sanoneen. 

Vierailija
29/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naivia. Suurin osa miehistä pettää ja tämä sinun mies pettää 99 % varmuudella, jos vaan annat siihen mahdollisuuden. 

Vierailija
30/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan arvottoman lut kan mielestä ole, mutta kenen tahansa muun mielestä kyllä on väärin. Ei kannata alkaa pelata vaarallisia pelejä, voi voittaa erittäin vaarallisia palkintoja. Tiedätkö muuten käsitteen intohimorikos? 

Vierailija
31/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti on aina paikallaan.

Vierailija
32/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ei kiinnosta , suorastaan inhottaa flirtti varatuille  yleensäkin .

Siis  m i k s i... ... tai  no ,  tietty  on ihmistyyppejä , joilla ei oo moraalia, käytöstapoja eikä toisten kunnioitusta.

Kerran perhejuhlissa eräs mies  alkoi flirttailemaan minulle , istui pöydässä vastapäätä.

Mua ällötti. 

Flirttailu  on kuin  testi,  katotaan uppoaako tuohon isku yritykseni ...? Onko tuo ns.helppo nakki ? 

Siis kuvottavaa.

Vierailija
33/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.. ra on h.. ra, se ei kaltaisesi kohdalla koskaan varmaankaan muutu, ap. 

Sen sijaan mikä voi muuttua ja aika kurjasti vieläpä kannaltasi, on se että h.. ra voi olla sofistikoituneen koston osakseen saava h.. ra, jolloin h.. raa saattaa alkaa itkettää ja surettaa, ja h.. ran asiat voivat mennä pahoin solmuun. 

Jätä roska muiden miehet rauhaan. Hyi minkälaisia limapalloja jotkut ovat.

Vierailija
34/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, narsisti, itsekäs, röyhkeä, törkeä, varas, katala, alhainen, rajaton, kiero, salakavala, epärehellinen... Siinä joitain sanoja, mitä tulee kaltaisistasi naisista mieleen, ap.

Vierailija
35/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä työpaikoilla flirttaillaan kovastikin. Mutta jos se pysyy flirttailuna eikä etene mihinkään muuhun niin mun mielestä on ihan ookoo ja suorastaan lisää elämänlaatua. 

Flirttailulla en tarkoita mitään seksuaalissävytteistä läppää, se on oksettavaa. Tarkoitan vähän pidempiä katseita, iloisia hymyjä ja molempien mielialaa kohottavaa arkista positiivista jutskailua. Eikä se etene tuosta yhtään mihinkään eikä vahingoita yhtään ketään. 

Minä en ole ikinä tiennyt kenenkään työkavereideni siviilinumeroita. Ei tulisi mieleenikään viestitellä kellekään varatuille työkavereille yhtään mitään työajan ulkopuolella. Silti voin flirttailla heille duunipäivän aikana. Flirttailkaa tekin! 

Vierailija
36/46 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinäkin yksi onneton hu@ra.

Vierailija
37/46 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinäkin yksi onneton hu@ra.

En ole koskaan ymmärtänyt huorittelua. Miksi?

Vierailija
38/46 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos koet se on jotenkin tasokasta ni anna painaa vaan.. 

Vierailija
39/46 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tuollaisen naisen, paitsi sillä twistillä, että mies on siinä uhri eikä todellakaan mikään osallistuva. Hämillään on jos jotakin, mikä on hyvin tyypillistä ahdistelun uhreille. Kyseisellä naisella on oma mies, on kakarat ja kiinteistöt, mutta henkistä ...raamista yrittää jatkaa sinnikkäällä otteella, ilmeisesti läpi elämänsä.

Olen yleensä pehmo ja ymmärtäjä, niin että ymmärrän lähes mitä tahansa edes etäältä, teoriassa, hitusen, mutta tuota ihmistä en arvosta, en pätkääkään. En yhtään. Koko nainen on pelkkä kävelevä valhe, kuvottava sellainen.

Vierailija
40/46 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ymmärtää muttet antaa?

Eräs tuttu on tuollainen. On aina ollut kova flirttailemaan.  En kyllä tajua mitä tuosta saa?  Mies kun mies niin aina flirtti päällä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi