Huomenna se olisi pakko mennä pakkaseen jonottamaan ruoka apua
Jääkaappi on tyhjä. Ruoka apu ruualla pärjää juuri pyhien yli. Mites muilla? =)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Me muut mennään töihin. Kuudelta on lähdettävä ajelee että ehtii ajoissa.
Höpö höpö.Ei kaikkien tarvitse mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole. Usko jo. Ja mihinkään kiusaaja paikkoihin en mene. Eri
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/?ae=NOW&f…
9169 työpaikkaa. Nuo kaikki varmaan "kiusaajien" paikkoja? Näiden lisäksi on piilotyöpaikat, yrittäjyydet, työkokeilut ja harjoittelut. Mikään ei sitten nirsolle majesteetille kelpaa?
Kuka hemmetti on niin tyhmä, että menee tekemään töitä palkatta?
- eri
Jotkut sentään tekevät jotain työllistymisensä eteen. Mitä sinä? Jos sohvapieruja ei lasketa?
Öööhh, arvostan omaa työtäni ja osaamistani, enkä lähde halpuuttamaan taitojani ilman korvausta.
Ps. Olen myös töissä, eli turhaan louskutat jonne.
Mihin työhön saa mennä naama norssarilla?
Valtion virastoon. Eduskuntaan. Ministeriöön.
Yläasteen ja lukion opettajiksi.
Tarhaan (vaka 🦧)
Numero 1.
Terveyskeskuslääkäreiksi. Tämä. Tämä. Tämä. Ei mitään kontrollia.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suosittelen luomaan jonkin rahanlähteen, vaikka sitten vähän "harmaalta alueelta", niin saa parempaa ja terveellisempää ruokaa kaupasta,
Olen itse isommasta kaupungista ja täällä on kyllä useita ruoka-apua jakavia tahoja. Olen joskus "pakon" edessä näihin turvautunut, mutta hyvin nopeasti huomasin miten huonolaatuista ruokaa näistä saa, jos saa, joten kehitin laillisia ja vähän "harmaalla aluella" toimivia lisätulon lähteitä, joista saa ihan käteistä rahaa. Tai rahaa pankkitilille.
Näin voi ostaa kaupasta mieleistään ja terveellistä ruokaa ilman joskus tuntien jonottamista, kun joskus se "saalis" on hyvin heikko, eikä siihen jonottamiseen käytetty aika ole mielestäni ollut mitenkään taloudellisesti tuottavaa.