Vanheneva nainen ilman rakkautta
Kommentit (28)
Vanheneva nainen ilman rakkautta. Vanheneva mies ilman rakkautta. Kertoisitko, mikä se ongelmasi on?
Jos noi paristaa kiloiset siskokset löytävät kumppaneita tosta vaan, niin on se kumma, ettei palstamamma / -ukko löydä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta meillä.seksin pihtari on ollut mies. Ja nyt kun olen yli viisikymppinen, hän haluaa kaverisuhdetta. Tuntuu, että miehet eivät näe vanhenevaa naista seksuaalisena olentona, vaan ns mummona.
Näissä on aina paljastunut lopulta se että nainen oli parisuhteen alussa ja keskivaiheilla se joka aina sanoi ei miehelle.
Lopulta mieheltä loppui itsetunto tehdä aloitteita. Näin se vain menee useimmissa suhteissa ja tän takia on maailman vanhin ammatti, joka houkuttelee ne vähäset miehet parisuhteista, joilla on enää edes vähän itsetuntoa vaatia itselleen läheisyyttä. Loput alkaa juomaan tai täyttää elämänsä muulla.
Naisilla on tässä se peiliin katsomisen paikka.
Miehen itsetuntoa romutetaan aina kun sanotaan ei.
Ota nuorempi mies sinua panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta meillä.seksin pihtari on ollut mies. Ja nyt kun olen yli viisikymppinen, hän haluaa kaverisuhdetta. Tuntuu, että miehet eivät näe vanhenevaa naista seksuaalisena olentona, vaan ns mummona.
Näissä on aina paljastunut lopulta se että nainen oli parisuhteen alussa ja keskivaiheilla se joka aina sanoi ei miehelle.
Lopulta mieheltä loppui itsetunto tehdä aloitteita. Näin se vain menee useimmissa suhteissa ja tän takia on maailman vanhin ammatti, joka houkuttelee ne vähäset miehet parisuhteista, joilla on enää edes vähän itsetuntoa vaatia itselleen läheisyyttä. Loput alkaa juomaan tai täyttää elämänsä muulla.
Naisilla on tässä se peiliin katsomisen paikka.
Miehen itsetuntoa romutetaan aina kun sanotaan ei.
Minä en ole koskaan torjunut miestäni. Hän on torjunut minut lukemattomia kertoja. En edes alkuaikoina torjunut, vaan olin silloinkin seksuaalisesti aktiivisempi kuin mieheni.
Seksi suhteet ei ole rakkautta . Ne on seksiä. Joskus voi hyvä seksi suhde olla yhdessä matkustamista ja viihdettä . Mutta ei siinä muuta ole. Sitten kun ollaan yhdessä arjessa maksetaan vuokra puoliksi ja tehdään yhdessä ruokaa kuin jaetaan koko elämä yhdessä ollaan rakkauden puolella. Sun ja mun jutuista tulee meidän juttu. Me mennään me tehdään meidän koti . Mutta monet naiset on tosi väsyneitä kun ovat koko ikänsä hoitaneet muita niin ovat iloisia vapaudesta . Aikaa harrastuksille.
Ehkä tuo on katkerampi asia, jos on kuitenkin parisuhteessa. Itse elän yksin ja viimeisin miessuhde on yli viiden vuoden takaa. Ikää 50 vuotta nyt. Himot voi hoidella itsekin, en seksin takia alkaisi enää suhteeseen. Mutta on vain plussaa, jos vielä tässä iässä rakastuisi johonkuhun. Ilman totaalihullaantumista tuskin enää jaksaa alkaa viettää aikaa kenenkään kanssa saati muuttaa yhteen tai ainakin asustella vuorotellen yhdessä kummankin kämpässä.
Rakkaus ja seksi on helpompi löytää nuorena. Mitä vanhemmaksi elää, sitä enemmän esteitä niiden tiellä on. Löysää nahkaa, ylipainoa, ryppyjä, hitautta, tapoihin kangistumista ja joustamattomia asenteita... Pitää keksiä aivan toinen tulokulma syvään ihmissuhteeseen tässä iässä, koska tuskin kukaan enää salaman lailla kiinnostuu juuri minusta.
Olen omaan elämääni ihan tyytyväinen, koska tahti hiipuu iän myötä. Tarvitsen paljon aikaa levätä ja rauhoittua yksikseni, nauttia musiikista ja kirjoista, kokata rauhassa, meikata rauhassa, voimistella rauhassa, siivota rauhassa... Aika ei riitä nytkään, niin missä välissä sitä ehtisi miestä kestitä ja emännöidä?
Älä lopeta kaikkea, eroa miehestäsi. Mitä järkeä on liitossa, jossa ei ole rakkautta?