Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?

Vierailija
04.01.2026 |

Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä kelpuuta mitään muuta kuin kaunista naista. Ensinnäkin naisen vartalon pitää olla normaalipainoinen ja urheilua pitää harrastaa ettei ole huono kunto ja liho.

Joo, on ihan suositeltavaa että jokainen kelpuuttaisi vain sellaisia kumppaneita, jotka sytyttää. Ei ole kauhean hyvää seksiä kummallekaan, jos toinen osapuoli (tai molemmat) on aktissa mukana naama irvessä, silmät kiinni ja fyysinen kontakti minimissä. Itse monta kertaa elävänä flesarina olleena voin sanoa, että ei ole mieltä ylentävä kokemus

Vierailija
162/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on tämä kuuluisa tavismies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kikkeli joka vastaan tulee. "mä tykkään olla alla, hei"

Vierailija
164/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme laske. Mielummin yksin. 

Vierailija
165/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä ap olla parisuhteessa sellaisen naisen kanssa, joka ei rakasta sinua, ei anna seksiä, ei halua olla lähelläsi ja valittaa kaikille vastaantulijoille, että olisin halunnut komean älykkään, seksikkään ja sivistyneen miehen, mutta en saanut, joten päätin nyt 65-vuotiaana laskea rimaa ja suostua parisuhteeseen tuon inhottavan ap:n kanssa, johon en halua koskea pitkällä tikullakaan?

Fakta: sekä sinä ap että rimanlaskijanainen olisitte onnellisempia yksin. 

Minusta olisi oikein, jos AP saisi tuollaisen rimanlaskijan riipakseen. Nainen joka aamu sättisi miten ap syö suu auki ja kolme leikkelettäkö sinä leivän päälle tarvitset, vähempikin riittäisi. Sukujuhlissa ja naapureiden kanssa grillatessa avoimesti haukkuisi miten tyhmä AP on ja kertoisi, miten hän olisi saanut nuorena paremman. Vertailisi miten hänen nuoruuden aikainen rakkaus tuli lähikaupassa vastaan ja olipa komea, hiuksetkin päässä.

Tiiättekö, karman laki, mitä muille toivot palaa kolmesti takaisin itsellesi.

Vierailija
166/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima ei alunperinkään ollut mitenkään normitasoa korkeammalla. Mutta, en ole niitä naisis, joka voi olla kenen tahansa kanssa, joka vaan ihastuu minuun. Minun pitää ihastua mieheen ja kyllä siinä pitää olla sitä jotain kemiaa ja olen aina sanonut että "miehen pitää jäädä silmiini kiinni" eli Suomeksi - sellainen jota katsellessa tulee ajatus soitä että ompa kivan näköinen (tämä ei tarkoota mitään superkomeaa vaan siinä on se joku) eikä meinaa saada katsettani irti hänestä. Sitten on se toinen juttu, jos ei tule ditä tunnetta että haluaisin suudella miestä, niin sit on turhaa yrittää edes, mutta jos tulee olo että tuota voisin suudella, niin sitten on muullakin suhteella edes toivo. 

En tingi miehessä esim sellaisista kriteereistä kuin henkilökohtainen hygienia (siisti yleiskuva), kielenkäyttö, juttujen ja huumorin taso, en voi kuvitella olevani jonkyn ääl iön kanssa joka suoltaa suustaan typeriä rekkamiesvitsejä tai on muuten joku jun ti jolla ei ole aikuisten tilannetajua ja käyttäytyy typerästi. En tingi turvallisuudesta, eli jos on hiukankaan piirteitä että impulssikontrolli pettää ja korottaa helposti ääntään ärsyyntyy pikkuasioista, niin noup, ei jatkoon. Ehdoton ei on myös tupakointi ja runsas useintoistuva tai humalahakuinen ryyppääminen.  En myöskään tingi siitä että miehen pitää olla miehen kokoinen ja mittainen, en voisi kuvitella olevani jonkin 168cm hintelän kuikelon kanssa (heillekin on varmasti joku muu nainen olemassa) minä tarvitsen ja minua miellyttää vain mies joka on oikeasti miehen kokoinen ja näköinen.

Vierailija
167/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo helppoo olla myöskään suhteessa, jossa nainen on laskenut rimaa. Oon ihan hyväkäytöksinen normijamppa, mutta hetken mielenhäiriössä mallinaiseni valitsi minut niiden alfa-miesten sijaan. Nyt oon koti- ja seksiorja naiselleni ja paras tehdä niinko sanotaan tai se on bye-bye.

Vierailija
168/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys. Otetaan se joka halutaan.

Höpö höpö

Vierailija
169/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laske, jos en saa omillaan toimeentulevaa, hyvässä kunnossa ja hyvin koulutettua miestä, niin sit olen yksin tai alan hakea naiskumppania. Ei nykyään ole mikään pakko ottaa sitä rapakaljaa kittaavaa bensalenkkaria sohvalle mätäneen.

170/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, vaikka siinä saattaki vähä kestää 😎 

Siis olet piirittänyt jotain miestä vuosia jota ei kiinnosta tai odotat että mies eroaa nykyisestä kumppanista? Ja luulet että mies haluaa seuraavaksi olla JUURI sinun kanssa. Aika saatanan säälittävää ja epätoivoista sanoisinko..

Jos viesti silloin tällöin on piirittämistä, ni joo, kauhia piiritys on käynnis 😄 Mulle riittää tämä kaveruuskin ihan hyvin, jos tämä ei tästä etene 😃 Ei mulla oo koskaan ollu miestä, ku ei oo tarvetta, mutta tämän helmen kanssa voisin ollakin 🥰

Vierailija
171/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi kelvata vaikka Danny De Vito. 

Danny on aika söpö tavallaan ja todella hauska. 

Vierailija
172/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin akat, eikö kaikkien ukkojen rimat pilluun 🤣

Vierailija
173/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisestihän naiset nostavat rimaa, mitä vanhemmiksi tulevat. Elämä opettaa, että parempi yksin kuin tyytyä. En ymmärrä, miksi jotkut miehet kuvittelevat, että naiset haluavat jonkun miehen ihan vaan että olisi joku mies. Joo ei haluta.

Vierailija
174/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, naiset pärjäävät elämässä ilman miestäkin. Mielummin yksin kuin paskan kanssa.

Vierailija
175/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luultavasti rikas.  Naurettavia tuollaiset rimajutut.

Vierailija
176/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te saa ketä haluatte kun ette enää viehätä silmää kun mittariin tulee yli 30 v. 

Haluaisitko sinä että sinun kanssasi oltaisiin parisuhteessa vain paremman puutteessa ja haikailtaisiin jatkuvasti sitä joka oikeasti haluttiin muttei saatu?  Minä en ainakaan haluaisi.

Eipä sulla ole kovin suuri luottamus omaan viehätysvoimaasi.  

Vierailija
177/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luultavasti rikas.  Naurettavia tuollaiset rimajutut.

Mutta inselit näkee hänet vaan ylipainoisena ja lyhyenä, joten hän on heistä alinta luokkaa.

Vierailija
178/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset sinkkuäidit etsivät nykyään palleroa viereensä kuin suomalaista cuckmiestä.

Vierailija
179/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kannata laskea rimaa. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu. Miljoona kertaa parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
180/207 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laske, jos en saa omillaan toimeentulevaa, hyvässä kunnossa ja hyvin koulutettua miestä, niin sit olen yksin tai alan hakea naiskumppania. Ei nykyään ole mikään pakko ottaa sitä rapakaljaa kittaavaa bensalenkkaria sohvalle mätäneen.

Samat suunnitelmat. Voi sitä elämänkumppaniksi naisenkin ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi