Lasketteko naiset rimaa jos kumppania ei löydy?
Ei kai teidän kannata vuosia etsiä kun ikääkin tule koko ajan lisää. Kyllä ne tavis miehet ovat mukavia ja huolehtivat naisesta myös jos annatte mahdollisuuden.
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisestihän naiset nostavat rimaa, mitä vanhemmiksi tulevat. Elämä opettaa, että parempi yksin kuin tyytyä. En ymmärrä, miksi jotkut miehet kuvittelevat, että naiset haluavat jonkun miehen ihan vaan että olisi joku mies. Joo ei haluta.
Juuri näin. Rima on korkeammalla kuin nuorena. On oppinut parisuhteistaan ja eroistaan, minkälaista miestä ei todellakaan elämäänsä enää halua ja minkälaisen miehen elämäänsä haluaisi jos sellainen vastaan tulisi. Ja jos ei niin hyvää miestä löydy niin huonompaa miestä ei huolita. Yksinkertaista.
Ei, vaan rima on alempana.
Miehen on paljon helpompaa muuttua huomioivaksi ja tasa-arvoiseksi kuin pidemmäksi, komeammaksi tai itsevarmemmaksi.
Koskaan en ole miehessä pelkkää ulkonäköä katsonut. Toki miehen pitää miellyttää silmää ja olla omasta mielestä viehättävä (miehen pitää tämän lisäksi olla siisti ja hygieeninen) jotta eroottista vetovoimaa voi syntyä. Ulkonäöllä on siten merkitystä. Tosiasia tämäkin.
Kivannäköinen, uskollinen ja hyväluonteinen mies menee heittämällä komean ja ilkeän petturin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä mitä tällä tarkoitetaan? En ole seurustellut elämässäni kertaakaan, muutamia kertoja on ollut juttua mutta ei seurustelua. Ja ne jutut oli tavismiesten kanssa. En kyllä edes tiedä mitä tarkoittaa tavismies mutta????? Ja en mä etsi mitään seurustelukumppania edes. Mulla on julkkisihastuksia eikä oikeastaan muita ihastuksia mutta en etsi oikeastaan kumppania.
No vaikkapa deittiäpissä karsii miehiä niin, että hyväksyy myös muutaman sentin alle 187 cm pituiset miehet.
Ai. En käytä deittiäppejä ollenkaan itse. Mutta julkkisihastuksista olen ihastunut miehiin jotka ovat olleet esimerkiksi 171 ja 172 cm, muutamia mainitakseni. Kaksikin 172 senttistä, vähintään. Toinen taas on 185 cm eli laidasta laitaan on ollut. Mutta tosiaan nehän on vain julkkisihastuksia kun muita ihastuksia mulla ei oikein ole ollut pitkiin aikoihin, enkä etsi kumppania, en deittiäpeistä enkä muutenkaan.
En. Mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei vastaa kriteereitäni.
Kävin viime vuonna 2025 paljon treffeillä ja vain 7:lle miehelle annoin pakit. Tällaisia he olivat:
1. Asui 100km päässä, oli ihan kiva, mutta meillä ei oikein ollut mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Minä olen Citynainen, hän asui pikkukaupungissa maaseudulla.
2. Paperilla hyvä mies, mutta treffeillä naama oli punainen kuin tomaatti ja tuijotti tissejäni eikä juurikaan kysellyt minulta mitään. Lisäksi maksatti minulla hänen 34€ arvoisen brunssin, vaikka oli isopalkkaisessa työssä!!!
3. Ihan kiva, mutta heräsi epäilys, että miehellä huono taloudellinen tilanne hänen puheiden perusteella. Lisäksi maksatti minulla lounasbuffetin, vaikka oli minua 10 vuotta vanhempi!!!
4. Tämä olisi ollut kumppaniainesta, mutta en vaan tuntenut mitään kemiaa, vaan lähinnä tuntui kaverilta ja lisäksi olin tavannut toisen mielenkiintoisemman miehen.
5. Ihan kiva mies, mutta ei mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Lisäksi vaikutti olevan rahasta tiukkaa. Miehen asunto oli ihan kauhea.
6. Treffeillä oli kivaa ja oli kaiken puolin mukavan oloinen mies, kunnes treffien jälkeen hän lähetti minulle seksiviestin.
7. Paperilla hyvä mies, mutta en tuntenut mitään kemiaa meidän välillä. Lisäksi pitkä välimatka, olisi julkisilla kestänyt 4h/suunta hänen luokseen.
Avioeron jälkeen vain nostin rimaa ja löysin itselleni sopivan miehen, vaikka ikää oli jo 45 vuotta. Viihdymme yhdessä edelleen, ja selvästi oman tasoisia miehiä on maailmassa ainakin yksi.
Sepä onkin sinun hauska, ap, sitten joka hetki siinä suhteessasi miettiä, että onneksi tuo ihana nainen laski rimaa niin paljon, että hyväksyi pitkin hampain minut tähän. Koskahan hän muuttaa mieltään tai löytää jonkun paremman?
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime vuonna 2025 paljon treffeillä ja vain 7:lle miehelle annoin pakit. Tällaisia he olivat:
1. Asui 100km päässä, oli ihan kiva, mutta meillä ei oikein ollut mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Minä olen Citynainen, hän asui pikkukaupungissa maaseudulla.
2. Paperilla hyvä mies, mutta treffeillä naama oli punainen kuin tomaatti ja tuijotti tissejäni eikä juurikaan kysellyt minulta mitään. Lisäksi maksatti minulla hänen 34€ arvoisen brunssin, vaikka oli isopalkkaisessa työssä!!!
3. Ihan kiva, mutta heräsi epäilys, että miehellä huono taloudellinen tilanne hänen puheiden perusteella. Lisäksi maksatti minulla lounasbuffetin, vaikka oli minua 10 vuotta vanhempi!!!
4. Tämä olisi ollut kumppaniainesta, mutta en vaan tuntenut mitään kemiaa, vaan lähinnä tuntui kaverilta ja lisäksi olin tavannut toisen mielenkiintoisemman miehen.
5. Ihan kiva mies, m
Ja sinä itse et ole maksattanut mieehellä syömisiäsi tai juomisiasi?
Miehen rahatilanne tuntuu olevan sinulle ykköskriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisestihän naiset nostavat rimaa, mitä vanhemmiksi tulevat. Elämä opettaa, että parempi yksin kuin tyytyä. En ymmärrä, miksi jotkut miehet kuvittelevat, että naiset haluavat jonkun miehen ihan vaan että olisi joku mies. Joo ei haluta.
Juuri näin. Rima on korkeammalla kuin nuorena. On oppinut parisuhteistaan ja eroistaan, minkälaista miestä ei todellakaan elämäänsä enää halua ja minkälaisen miehen elämäänsä haluaisi jos sellainen vastaan tulisi. Ja jos ei niin hyvää miestä löydy niin huonompaa miestä ei huolita. Yksinkertaista.
Ei, vaan rima on alempana.
Miehen on paljon helpompaa muuttua huomioivaksi ja tasa-arvoiseksi kuin pidemmäksi, komeammaksi tai itsevarmemmaksi.
Koskaan en ole mi
Totta kai komea ja kiva mies menee komean ja ilkeän petturin edelle.
Mutta ulkonäkö ratkaisee sen, lähdetäänkö testaamaan onko mies luotettava vai petturi.
Rima on missä on, en ala enää kenenkään egonrakennusprojektin välineeksi.
Kriteerit myös ovat muualla kuin ulkonäössä: se, että pitää naista ihmisenä, on ihan ykkönen. Joku tämän jo mainitsikin, mutta se ei ollut AP.
En laske rimaa, koska en tarvitse varsinaisesti miestä mihinkään. Kun erosin narsistisesta miehestä 20 vuoden suhteen jälkeen, halusin olla sinkkuna. Neljä vuotta eron jälkeen tapasin fiksun miehen ja mukava onkin . Mutta en halua muuttaa miehen kanssa yhteen. Nyt saan rusinat pullasta kun ei tarvitse olla kodinhoitajana miehelle ja voidaan olla omissa kodeissa kun haluaa omaa aikaa.
Mitä rimaa? Ei tarvi olla aitajuoksija, ei edes korkeushyppäjä. Sen vaan tietää.
En ole niin miehenkipeä, ettå tyytyisin ylijäämään.
"Totta kai komea ja kiva mies menee komean ja ilkeän petturin edelle.
Mutta ulkonäkö ratkaisee sen, lähdetäänkö testaamaan onko mies luotettava vai petturi."
Geneerisen komeat on ykeensä aika tylsiä. Sellaset, jotka luottavat liikaa siihen ulkonäköön. Tietenkin toisen ulkonäön täytyy jollain tavalla miellyttää. Harvemmin miehetkään ehdoin tahdoin ruman naisen haluaa.
Nykypäivänä naisellakin on mahdollisuus olla sinkku, mikä on mahtavaa. Ennen vanhaan piti olla mies elättämässä että nainen ylipäätään pysyi hengissä. Tätä yritetään edelleen siellä sun täällä, ja Amerikassa varsinkin. Taistelkaa vastaan, naiset! Ette ole kenenkään omaisuutta, orjia tai kellekään mitään velkaa tai tilivelvollisia.
Naiset taitaa jäädä mielummin yksin kuin laskee rimaa.
Miehet laskevat rimaa ihan yks-yhteen puutteen kanssa, osa ei löydä kumppania silti.
Tässä vaan se huono, kun saa pari laakia pois, niin sitten ei tyydy siihen löytämänsä tasoiseen kumppaniin, eli taso taas nousee ja joutuu alkaa etsimään heti selän takana tasokkaampaa.
Noei. Jos ei saada miestä ni sitten koitamme naisia. Kun talossa on kaksi akkaa niin mihinkä sitä ukkoa enää tarvitaan.
Onko tapanasi aina laittaa ihmisten päähän ajatuksia, joita siellä ei ole?
Ei ihme, että pysyt sinkkuna.
Minun kriteerit on kaunis nainen. Normaalivartaloinen, pienet rinnat, 160 cm urheilullinen. Sellainen nainen minulla on ja tapasin sen salilla.
Miesten rima laskee viimeistään 50v. Muna löysänä. Paneminen jännittäis jos pystyis.
M59v