Onko oikein miehenä alkaa seurustella naisen kanssa, joka ei ole se ns. oma unelmanainen?
Vain siksi että nainen on kiva ja voidaan jakaa kulut ja kotityöt.
Kommentit (38)
Kyllä voit aivan hyvin.
Mitä suurimmalla varmuudella et myöskään itse ole unelmamies, jos olisit niin sulla olis se unelmanainen.
Ja suurin osa pariskunnista taitaa tehdä just noin, molemmat osapuolet.
Vain hullu jahtaa koko elämänsä olematonta haavekuvaa. Rakastu. Se hoitaa ongelman.
Todennäköisyys sille, että löytäisit unelmakumppanin, voi olla tosi pieni ja joudut vuosia etsimään ja etsimään. Minulle ainakin riittää, että kumppani on "ihan kiva".
Täydellisiä unelmapuolisoita on vain elokuvissa. Reaalimaailmassa on eri säännöt. Kukaan ei oikeasti ole täydellinen.
En osaa sanoa onko oikein, mutta itse vältän tuollaiset miehet :)
No ei minusta. Kamalaa, jos toinen tyytyy ja sitten kun iskee se jalat-alta-rakkaus ei näy kuin auton perävalot, kun äijää viedään. Samoin vaiva, minkä olet valmis näkemään toisen eteen kun hän on ihan kiva vs. joku joka on pakko saada pitää elämässään on ihan eri sfääreissä. Äänestän Ei, koska en itsekään halua olla mikään kiva kulujen jakaja ja tiskikoneen lisäosa.
Ei, jos et oikeesti tykkää siitä. Ei riitä ,että on kiva.
Väitän että sitä on onnellisempi yksin kuin tuollaisessa tyytymissuhteessa. Kun toista ei aidosti rakasta, kaikki pienetkin jutut alkaa pian nyppimään ihan satasella; se maiskuttaa syödessä, sen henki haisee, sen hiuksia jää suihkun lattialle, se kääntää tv:stä näkymään jonkun typerän sarjan, sen kaverit on mänttejä,,, tällaisia asioita pystyy sietämään vain jos on rakastunut.
Kyllä on väärin jos nainen rakastuu sinuun, ja sinä valehtelet hänelle, että sinäkin rakastat häntä.
Ei se rakkauden kohde yleensä ole mikään kuviteltu "unelma" koska sellaisia nyt ei vaan ole olemassakaan. Ihminen rakastuu kehen rakastuu, virheineen päivineen.
Sillä mukavalla naisella on oikeus siihen, että hän rakastuu ihmiseen joka rakakastuu myös häneen.
Jos se, että olette lähinnä kämppiksiä ja jaatte asumiskulut, ja se on molemmille ok, niin sitten, anna mennä.
Moni mies tyytyy. Minuunkin on tyydytty. Tiedän ja olen sen hyväksynyt. Väärinhän siinä tehdään, kun aletaan suhteeseen kun ei muutakaan ole.
Ei helvetissä. Sä oot loinen ja ällötys.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisiä unelmapuolisoita on vain elokuvissa. Reaalimaailmassa on eri säännöt. Kukaan ei oikeasti ole täydellinen.
Jutun juju on siinä että rakastuu. Silloin toinen tuntuu aika täydelliseltä.
Ei, mutta toisaalta ethän sinäkään ole unelmamies. Joku joutuu tyytymään sinuunkin. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihminen, joka kyselee tuollaista somessa, on i d i o o t t i. Ihmissuhteita ei ratkota yleisöäänestyksellä vaan omien tunteiden avulla. Ap hakee hyötyjä aikomattakaan sitoutua ja se tekee hänestä ihan tyypillisen incelin. Voi naisparka, ellei se ole ap:n äiti. Siinäkin tapauksessa: eipä ole häävit älygeenit.
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta. Kamalaa, jos toinen tyytyy ja sitten kun iskee se jalat-alta-rakkaus ei näy kuin auton perävalot, kun äijää viedään. Samoin vaiva, minkä olet valmis näkemään toisen eteen kun hän on ihan kiva vs. joku joka on pakko saada pitää elämässään on ihan eri sfääreissä. Äänestän Ei, koska en itsekään halua olla mikään kiva kulujen jakaja ja tiskikoneen lisäosa.
Minä olen varmaan se "ihan kiva". Pitäisi varmaan olla itseään täynnä oleva mt-ongelmainen pynttäytynyt harakka niin mies näkisi "vaivaa". En ole koskaan ymmärtänyt mitä hemmettiä teen väärin, mutta jotain se kuitenkin on. Olen kuitenkin ihan nätti mutten tarpeeksi mitään.
Minäkin halusin seurustella Miss suomen kanssa mutta tyydyin tavikseen koska Miss suomi oli varattu.
Luonto hoitaa asian. On tällainen jännä ilmiö nimeltä rakastuminen. MIehet rakastuvat helpommin, nopeammin ja useammin ja rakastumisen tunnetta vahvistaa seksi.
Eli kohta olet täysin koukussa siihen naiseen etkä edes tajua, miten se kävi. Sensijaan hän huomaa vikasi ja puutteesi helposti eikä rakastu yhtä nopeasti. Voipi olla, että lemppaa sinut siinä kohtaa kun tajuaa, mikä olet ja sulla särkyy sydän ja pää. Mutta mitäs läksit.
Ei parisuhde kannata ikinä jos ei tykkää kunnolla kumppanistaan. En todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka hengaa jonkun kanssa esim. siksi ettei tarttis olla yksin tai että voi jakaa laskut jne.
Menet nyt vaan heti ja otat sen unelmanaisesi miksi tuhlaat aikaa?