Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strap-on - vinkit miehen kanssa?

Vierailija
04.01.2026 |

Ollaan kokeiltu strap-onia muutaman kerran. Aiemmin olen sormilla hyväillyt miehen anusta ja eturauhasta ja hän on nauttinut ja lauennut voimakkaasti. Strap-onilla en saa samaa aikaan.

Ollaan kokeiltu takaa päin (en ylety hyväilemään penistä samalla) sekä niin että hän makaa selällään ja itse olen polvillani (tässä yletyn). Mutta tässä asennossa oma lihaskuntoni loppuu toistaiseksi kesken 🙈 paranee tietysti lisäharjoittelulla. Lisäksi en tietenkään tunne mitään mitä dildo tekee tai kuinka syvällä tms.

Se on huomattu että dildon lämmittäminen etukäteen noin ruumiinlämpöiseksi lisää nautintoa alussa.

Meillä ei mun mielestä ole kyse alistumisesta tai tyttöilystä vaan anaalinautinnosta. Laitan miehen pitämään sidettä silmillä ettei liikaa karise mun feminiinisyys hänenkään silmissä.

Eli mitä liikkeitä, asentoja, niksejä mulle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana nainen, voi kun oma naiseni suostuisi edes koskemaan anustani.
No, oletteko kokeilleet asentoa missä olet selälläsi ja mies tulee päällesi ratsastamaan. Siinä ainakin yletyt hyväilemään miestäsi. Onko teillä muuten kaksipäinen strap-on jotta sinäkin saa nautintoa.

Vierailija
2/8 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee. Vain mies osaa panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet hyväillyt miestäsi sormin niin onko hän saanut orkun ilman penikseen koskematta? vai oletko hyväillyt penistä samalla jotta orkku irtoaa.

Vierailija
4/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä vinkejä hirveästi tulevan eikä AP ole juurikaan noihin kommentoinut.

Vierailija
5/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eipä näytä vinkejä hirveästi tulevan eikä AP ole juurikaan noihin kommentoinut.

Painukaa perverssit muualle täältä!

Vierailija
6/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kannattaahan sitä omaa kestävyyttä tietysti yrittää parantaa, tai ainakin etsiä sopivia asentoja joissa voi panna pidempään. Voit esim. nostaa toisen polvesi koukkuun ja ylemmäs, tämä on ainakin itselleni joskus helpompi työntelyasento kuin molemmat polvet sängyllä. Voit myös ottaa tukea sängynpäädystä käsillä jolloin saat enemmän liikettä alavartaloon (riippuu sängystä tietty, tai missä nyt olettekaan). Oma kumppanini tykkää kun panen melko nopeasti ja voimakkaasti, ja joskus on ollut tehokkaampaa ottaa dildo lopuksi käteen ja vetää sillä mahdollisimman kovaa ja hyvässä kulmassa. On saanut oikeita eturauhasesta lähteviä orgasmeja juuri noin.

ps. Monet miehet todellakin tykkäävät katsella kun nainen panee heitä, joten älä turhaa ujostele  :)

Vierailija
7/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea nainen

Vierailija
8/8 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään niin, että panen takaapäin, helpointa strap onilla niin. Ja mies veivaa omaa kaluaan samaan aikaan. Ei sillä sträppärillä ikävä kyllä pääse koskaan samaan kuin mitä peniksellä tai jopa sormilla mutta ajaa asiansa. Meillä tämä on siis osa BDSM-juttua, haluan panna miestäni perseeseen ja hän kiihottuu olla siinä roolissa plus eturauhasen stimulointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi