Miesten Paratiisi: Ex-hammaslääkäri muutti Thaimaahan kertoo nyt roisin rehellisesti arjestaan nuoremman vaimon kanssa
Miesten paratiisi -sarjan toisella kaudella tavataan Bent, joka muutti eläkeläisenä toiselle puolelle maailmaa. Nyt hän on ylionnellinen.
Thaimaassa asuvia tanskalaismiehiä seuraava Miesten paratiisi -sarja jatkuu kakkoskaudella, jossa nähdään uutena kasvona entinen hammaslääkäri Bent, 75. Hän kertoo tavanneensa netissä muutamaa vuotta aiemmin thaimaalaisen Lallanan, 50.
Hän taisi olla kolmas, jonka kanssa juttelin. Ajattelin heti, että wau, tässä on jotakin erilaista. Keskustelimme netissä puolisen vuotta, ennen kuin lähdin tapaamaan häntä tänne.
Sittemmin Bent muutti Thaimaahan ja kaksikko meni naimisiin.
Pariskunta asuu nyt Koillis-Thaimaassa hienossa omakotitalossa, jonka ikkunat ovat suuret ja pinnat kiiltävät. Heillä on kattoterassi, ja pihalla komeilee uima-allas. Talo eroaa sarjan muiden tanskalaismiesten asunnoista.
Minulla on talous kunnossa vuosien hammaslääkäriurani jälkeen. Lopetin työt vasta 72-vuotiaana, Bent kertoo rahatilanteestaan.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011679155.html
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bengt sanoi että tuntee itsensä yksinäiseksi. Olisi vaan ottanut naisen joka tykkää hänestä oikeasti.
Ne kaikki miehet on sanoneet samaa. Onhan siinä ulkopuolinen, kun itse ei puhu thaita ja harva paikallinen puhuu englantia.
Miksi eivät opettele?
Laiskuus, tyhmyys, kyvyttömyyys.
On jotenkin vastenmielinen ukko,miten pystyy noin vanhan ukon kanssa olee?
Jos muutat ulkomaille vakinaisesti, oikeutesi Kelan tukiin ja Suomen julkiseen terveydenhuoltoon päättyy.
Sinun täytyy itse maksaa sairaanhoidon kustannukset oleskelumaassa. Et voi saada kustannuksista korvausta Kelasta.
Lähde Kela
Näissä suhteissa naiset tietää aina, että suhteen edellytys on jatkuva peiton heiluttaminen. Suhteen toiminen perustuu siis naisen alisteiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos muutat ulkomaille vakinaisesti, oikeutesi Kelan tukiin ja Suomen julkiseen terveydenhuoltoon päättyy.
Jännä että vastaavasti joku ummikko mmuuttaja, joka ei ole maksanut ikinä veroja Suomeen (mihinkään) saa kaiken ihan tarjottimella. Semmotti.
Vierailija kirjoitti:
Jakaakohan ne kotityöt 50/50?
Miksi pitäisi?
Se 75 v. juokseva hammaslääkäri Bent muistuttaa Topi Sukaria.
Filippiinit on parempi paikka miehille nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa ei kannata mennä naimisiin, esim ostettu asunto pitää olla naisen omistuksessa, erossa mies ei saa mitään korvausta asunnosta.
Ehkä Bentillä ei ole kaikki kiinni Thaimaassa ja ko. asunnossa.
Jos Bentillä on vielä asunto Tanskassa, hän joutuu maksamaan veroja paitsi siitä, niin myös Thaimaan talosta Tanskaan.
Totta se on, Tansjan verotus on uskomaton.
T. Asuin
Jos Bent oli Tanskassa hammaslääkärinä 72-vuotiaaksi asti, hän ei nyt ehkä kiinteistö- tai muihinkaan veroihin kuole.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta oikeushan on palautuu jos muuttaa takaisin.
-Ulkomailla jo kauan asunut
Minusta tuntuu sille että tämä hammaslääkäri on erittäin erittäin älykäs sillä juuri noinhan se tulee tehdä, miksi näitä lehmiä täällä katselemaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bengt sanoi että tuntee itsensä yksinäiseksi. Olisi vaan ottanut naisen joka tykkää hänestä oikeasti.
Ne kaikki miehet on sanoneet samaa. Onhan siinä ulkopuolinen, kun itse ei puhu thaita ja harva paikallinen puhuu englantia.
Miksi eivät opettele?
Laiskuus, tyhmyys, kyvyttömyyys.
Opettele itse heidän kielensä. Ruotsia ja venäjääkin voisit treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No elämässä pitää ottaa riskejä, ehkä ne muutamat vuodet ennen kuolemaa ovat hyviä. Mutta thaiku t hylkää sairaat ja vanhukset, koska köyhälle ihmiselle se tietää koko perheen kuolemaa.
Paitsi että (iso)äideistä huolehditaan, ainakin minä tiedän sellaisia tapauksia.
Isoäiti tekee puhdetöitä elantonsa eteen niin kauan kuinkykeee.
Mutta ei huolehtiminen lopu, kun puhdetyöt loppuu.
Ex-työkaveri on esim. hoitanut raha-asiansa niin, että äidilläkin on turva lopun ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun paratiisi: mikään ei toimi, viranomaisiin ei voi luottaa, naisille keskimäärin ties kuinka monta sukupuolitautia, aina aivan liian kuuma ja hemmetin tukalaa.
T Suomimies
Suomi miehelle tiedoksi että naisten mukaan suomalaisilla naisilla on monia sp tauteja ja jopa HIV on yleinen Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu sille että tämä hammaslääkäri on erittäin erittäin älykäs sillä juuri noinhan se tulee tehdä, miksi näitä lehmiä täällä katselemaan ?
Miksi sinä sitten katselet? Et taida olla kovin älykäs sitten?
Katsoin kakkos kauden ja eihän siinä mitään ihmeellistä ollut, ihan normaalia miesten elämää. Huomaa kuinka etuoikeutettua ja pilvissä olemista naisten elämä on, varsinkin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla periaatteella sielläkin toimitaan. Eli samaa p....aa,.mutta erilaisessa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla periaatteella sielläkin toimitaan. Eli samaa p....aa,.mutta erilaisessa paketissa.
Millä periaatteella?
Hankkikaa elämä. Mitä ihmeen väliä miten muut elää?