Lempi myyjä ei ollut kaupassa, vaikka kerroin että olen tulossa juuri tänään perheeni kanssa kauppaan
Lähikaupassa on mukava myyjä. Morjestaa ystävällisesti ja on tosi kiva tyyppi. Myyjä tietää myös itse, että on lempi myyjäni ja ollaan päivittäin juteltu kaupassa. Päätin esitellä perheeni myyjälle ja kerroin eilen, että oltaisiin perheen kanssa tulossa kauppaan. Ei suoraan luvannut olla paikalla juuri sillon, kun ei tiedä mitä hommia just sillon tekee kaupassa, mutta nyt tuntuu että mentiin turhaan kauppaan. Myyjää ei missään näkynyt ja minulla on petetty olo. Minulla ei ole ystäviä, niin tämä myyjä on tuntunut kuin olisi ystävä tai perheenjäsen.
Kommentit (18)
Pyydä myyjän numeroa, niin ei sun aina tarvii käydä kaupassa. Voisitte jutella viestitellen
Vierailija kirjoitti:
Pyydä myyjän numeroa, niin ei sun aina tarvii käydä kaupassa. Voisitte jutella viestitellen
Olen pyytänytkin, mutta ei kuulemma muistanu numeroaan ulkoa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sun Ap vaihtaa kauppaa?
Myyjä on tärkeä ja kuten sanoin, niin melkein kuin perheenjäsen. Riippuu huomisesta miten vastaa
Ap
Myyjänä voin sanoa, että mieluiten tehtäisiin työmme rauhassa. On toki kiva, jos meistä pidetään mutta välillä koen sen ahdistavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjä on tärkeä ja kuten sanoin, niin melkein kuin perheenjäsen. Riippuu huomisesta miten vastaa
Ap
Sinä et ole myyjän perheenjäsen. Sinä olet vain asiakas, ja myyjä tekee kaupassa työtään. Hänen ei tarvitse vastata sinulle mitään. Et kai halua että hän vaihtaa työvuorojaan tai jopa työpaikkaansa vain siksi, ettet sinä enää häiritse häntä?
Vierailija kirjoitti:
Myyjänä voin sanoa, että mieluiten tehtäisiin työmme rauhassa. On toki kiva, jos meistä pidetään mutta välillä koen sen ahdistavaksi
Höpö höpö. Kyllä tykkää, kun tulen juttusille. Jos ite et tykkää, niin ei tarkoita etteikö muut tykkäisi
Ap
Menette koko perhe huomenna kauppaan. Ja maanantaina jne. Kyllä hän joskus on siellä. Jos ei ole niin piipahdatte kylään hänen luokse. Ihana yllätys lempimyyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä et ole myyjän perheenjäsen. Sinä olet vain asiakas, ja myyjä tekee kaupassa työtään. Hänen ei tarvitse vastata sinulle mitään. Et kai halua että hän vaihtaa työvuorojaan tai jopa työpaikkaansa vain siksi, ettet sinä enää häiritse häntä?
Nyt täytyy sanoa, etten ole häirinnyt. Normaalisti olen käyttätynyt ja kyllä jos melkein joka päivä nähdään, niin helposti tuntuu että olisi perheenjäsen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Menette koko perhe huomenna kauppaan. Ja maanantaina jne. Kyllä hän joskus on siellä. Jos ei ole niin piipahdatte kylään hänen luokse. Ihana yllätys lempimyyjälle.
Osoitetta ei tiedetä, mutta jos ei näy kaupassa vähään aikaan, niin voisin kysyä toiselta työntekijältä onko paikalla vai missä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi ei ollut siellä.
Saatto, vaan just tehdä varastolla töitä niin ei ollu sitten myymälän puolella
Ap
Olen kuitenkin huomenna ajatellut kävästä kaupassa ja kertoa, että käytiin perheen kanssa aiemmin ja ettei häntä näkyny. Toivon, että pahoittelee ja jos ei niin vaihdan kauppaa
Ap