Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan tosissaan syytetty pahaksi ihmiseksi?

Vierailija
03.01.2026 |

Mihin tämä syytös perustui?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen jälkeen kun lapseni teki itsemurhan.

Vierailija
22/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, kerran pajalla joku uivelo toi muksunsa sinne pyörimään ja sanoin sille että vie toi toukkasi helvettiin täältä koska se voi oikeasti loukkaantua täällä kun se juoksee siellä täällä paskat housussa ja räpeltää asioita.

Olin paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun sain psykoosin, kohdeltiin kuin m u rh a a j a a,  sekä ilmaistiin miten jotkut ovat tehneet hirmutekoja psykoosissa. Kiitos, ihana hoito<3 kiitos tästä osoittamastanne tuesta, empatiasta ja ihmisen kohtaamisesta.

Vierailija
24/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni persaukisen sisaruksen mielestä olen paha. Tuo persaukinen on työhaluton ja laiska  ammattipummi. On jo yli 50 - v. Mieheni on maksanut vuosikymmeniä hänen vuokriaan, ostanut pyykkikoneen ja television ym. Mutta mikään määrä rahallista ja muuta apua ei hänelle ole tarpeeksi. 

Tuo sisarus on kautta rantain saanut tietää, että minä olen perinnöllisesti hieman varakas. Vaatii sillä perusteella rahaa minulta ! Siteeraa Raamattua ynnä muita sananlaskuja minulle, että köyhiä pitää rikkaan auttaa. Että köyhä antaa vähästäkin, rikas ei paljostaankaan.  Juu en anna ! 

Vierailija
25/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Yläkoulussa tuli riitaa, ja kun sitä soviteltiin, huusi vastapuolen vanhempi naama punaisena, että koko olemuksestani hohkaa pahuus, ja että kaltaisiani ei pitäisi päästää muiden lasten sekaan levittämään varjoisuutta.

Anteeksi mua naurattaa toi "varjoisuus." Mä aion käyttää tota...

Vierailija
26/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kun sain psykoosin, kohdeltiin kuin m u rh a a j a a,  sekä ilmaistiin miten jotkut ovat tehneet hirmutekoja psykoosissa. Kiitos, ihana hoito<3 kiitos tästä osoittamastanne tuesta, empatiasta ja ihmisen kohtaamisesta.

Lisään että jos omassa työssäni käyttäytyisin ihmisiä kohtaan kuten nuo hoitajat, saisin potkut. Tuo on vaan sitä parempaa (henkistä) väkivaltaa.

Vierailija
27/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on kaikenlaisia psykopaatteja mutta ei ne mun tielleni tule. Se on ihan varma. Olen niin kova luu.

Vierailija
28/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs sukulainen kun en suostunut hänen sätkynukekseen.

Sama juttu, sai lopunkin sukua mukaan. 

Vierailija
29/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi henkilö yritti demonisoida minut.

Vierailija
30/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikojen kaverille olin kylmä, tunteeton ja suorastaan toivoin muille ihmisille vain pelkkää pahaa kun en äänestänyt vasemmistoa

Vierailija
31/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma huumeitten käyttäjä ja vaikka mitä.

Vierailija
32/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mummuni. Olen ilmoittanut, että haluan olla isäni kanssa yhteydessä omilla ehdoilla. Isä on alkoholisti, joka ei halua mennä hoitoon ja tämän lisäksi on myös patologinen valehtelija. Lisäksi isä näin isää lapsena pari kertaa vuodessa hänen halustaan. Mummu on lapsenakin pakotti isää tapaamaan. Mummulla on muutenkin rajatonta käytöstä esimerkiksi kutsui isäni mun juhliin. Olin ilmoittanut, etten halua isää paikalle.

Vierailija
33/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille paha, toisille hyvä. Tässä maailmassa ei pysty kaikkia ihmisiä mielyttämään. Paha kohtelu voi myös synnyttää pahaa kohtelua takaisin. Se on hyvä muistaa, kun joku puhuu pahaa.

Vierailija
34/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Selvitettiin myöhemmin asia

Vierailija
35/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille paha, toisille hyvä. Tässä maailmassa ei pysty kaikkia ihmisiä mielyttämään. Paha kohtelu voi myös synnyttää pahaa kohtelua takaisin. Se on hyvä muistaa, kun joku puhuu pahaa.

Näinpä. Toiselle riittää muutama poikittainen sana, niin 20 vuoden vaino on taattu. Toista saa riepottaa, syrjiä ja pahoinpidellä 20 vuotta siitä sanasta ja jos antaa takaisin, niin lisää tulta päin väärinkohdeltua. Sanomattakin selvää, ettei anteeksiantoa tai myönnytyksiä tällaisesta kohtelusta vainon masinoijalle ikinä heru. 

Vierailija
36/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nykyisessä talossa missä asun, on hyvin kylmä ilmapiiri. Moni halveksii minua, vaikka en ole suunnilleen kuin sanonut päivää. Eivät suoraan sano, mutta eleistä ja katseesta näkyy. Harmi sinänsä, kun on muuten niin kiva asunto. Olen jo silti katsellut uutta asuntoa hiljalleen. Kaikki muuttavat täältä pois, talossa on paljon asuntoja myynnissä. Oman rapun asunnoista lähes puolet tyhjiä, ja puhutaan siis kantakaupungista. Oman asuntoni sain ilman takuuta, vakuutusta tai mitään, mitään ei vaadittu. Olen alkanut ymmärtää, miksi. Täältä on ns. kanta-asukkaat muuttaneet pois kaikki, talossa ei ole jäljellä enää minkäänlaista "henkeä".  Puolet asunnoista tyhjillään, ja lopuissa vihaisia nuoria miehiä tai airbnb, ja tämän sijainti on ns. hyvällä alueella. Harmittaa, kun olen ihmisenä sellainen joka haluaa yhteisöllisyyttä. 

Vierailija
37/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nykyisessä talossa missä asun, on hyvin kylmä ilmapiiri. Moni halveksii minua, vaikka en ole suunnilleen kuin sanonut päivää. Eivät suoraan sano, mutta eleistä ja katseesta näkyy. Harmi sinänsä, kun on muuten niin kiva asunto. Olen jo silti katsellut uutta asuntoa hiljalleen. Kaikki muuttavat täältä pois, talossa on paljon asuntoja myynnissä. Oman rapun asunnoista lähes puolet tyhjiä, ja puhutaan siis kantakaupungista. Oman asuntoni sain ilman takuuta, vakuutusta tai mitään, mitään ei vaadittu. Olen alkanut ymmärtää, miksi. Täältä on ns. kanta-asukkaat muuttaneet pois kaikki, talossa ei ole jäljellä enää minkäänlaista "henkeä".  Puolet asunnoista tyhjillään, ja lopuissa vihaisia nuoria miehiä tai airbnb, ja tämän sijainti on ns. hyvällä alueella. Harmittaa, kun olen ihmisenä sellainen joka haluaa yhteisöllisyyttä. 

Mitä olet vailla muilta ihmisiltä? Elät vain omaa elämääsi.

Vierailija
38/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahaan kohtreuun saa vastata, kaikkeen ei tarvitse suostua.

Vierailija
39/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tunteen on usein kokenut työvoimapalvelujen asiakkaana. Kuntouttavassa iäkäs pomo sanoi minulle kerran, että "sinulla on huono vaikutus ihmisiin". Ei kuitenkaan tarkentanut, että mikä oli ongelma. Sain muut nauramaan, ei ollut muiden kanssa mitään ongelmaa. pomo taisi tuntea että menetti valtaansa jotenkin.

Vierailija
40/40 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahaan kohtreuun saa vastata, kaikkeen ei tarvitse suostua.

Omista sanoistaan on jokainen kuitenkin vastuussa lain edessä. Ja vainoaminen on rikos.

Niin se on. Tuomioistuimen eteen vaan se kuka vainoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi