Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet : Haittaako teitä jos naisen pyllynreikä on tumma ja karvainen?

Vierailija
03.01.2026 |

Ex-poikaystäväni riidan aikana kerran sanoi, että hänen pitää sulkea silmänsä silloin kun nai minua takaapäin koska anukseni on tumma , lähes musta reunoiltaan sekä vaaleiden karvojen ympäröimä. Hänen mielestään oli kuvottava näky vaikka muuten kyllä takaa päin pano hänelle kelpasi. Samoin ei haitannut anaaliseksin aikana, jännä juttu. En ole näitä sanoja voinut unohtaa vieläkään vaikka tästä on aikaa jo 8 vuotta. Olen monesti miettinyt satunnaisten suhteiden aikana , katsooko panija minun reikääni ja tästä syystä haluan aina nussia pimeässä . Tämä häiritsee minua kyllä suuresti ja miettinyt peräaukon valkaisua ja siistimistä, tuntuu vaan turhasta koska ei tiedä milloin taas saa kullia sisäänsä, ei jaksa nähdä vaivaa. Mutta onko se tosiaan sellainen asia , mikä häiritsee miehiä? Suurimmalla osalla naisia kuitenkin on peräreikä tumma luonnostaan. Häiritseekö se? Paras kaverini, joka siis mies, sanoi että ei todellakaan haittaa mutta mietin että hän ei ehkä puhu ihan totta koska ei halua minulle pahaa mieltä. Kysytään siis täällä nyt anonyymisti. Sano rehellinen mielipide vaan!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea alkua pidemmälle, mutta v i t  t u mitkä argumentit riidellessä xD

"Itelläs on ruma persereikä!!"

Vierailija
42/42 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, en voisi harrastaa seksiä tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan