Tuleeko muille virkamieh...henkilöille outoja puhelinsoittoja viikonloppuisin?
Minulla on työpuhelimessa 6 puhelua tullut tänään. En vastaa viikonloppuisin ellei ole tuttu numero.
Ko. puhelinnumeron haltija asuu toisella puolella Suomea joskin on ilmeisesti jonkun yrityksen numero jonka toimiala kyllä sopisi niihin asioihin joita käsittelen.
Eikö ihmiset tajua että virkamiehille on turha soitella viikonloppuisin?
Kommentit (8)
Mulla on nimikaima ja kun tulin maanantaina töihin joku vanha mies oli jättänyt työpuhelimeeni täysin paniikissa useita viestejä. Soitin hänelle ja kerroin etten ole se henkilö, jota hän on yrittänyt tavoitella.
Mies ei voinut ymmärtää, että minulla on aivan sama etu- ja sukunimi kuin sillä henkilöllä, jolle hänen piti soittaa. Jouduin sitten etsimään hänelle oikean numeron. Muuten puhelu ei olisi päättynyt pitkään aikaan.
Pitäkää omaiset huolta vanhuksistanne.
ei ole mitään järkeä katsoa tai seurata sitä työpuhelinta viikonloppuisin. Laita se pois päältä. Samoin oma numero salaiseksi, jos ei ole jo. Niin ettei hakupalveluista löydy. Jos olet työssäsi kansalaisten kanssa tekemisissä, niin sehän on ihan selvä asia että osa niistä soittaisi yölläkin, jos puhelimeen vaan vastattaisiin.
Laita numerosi tänne, niin varmasti saat outoja puheluita...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tullut puheluita, koska jätän työpuhelimen aina töihin.
Jatkan:
Viikonloppuisin soittelisin sillä kuitenkin vain kännipuheluita ties minne joten siksikin minun on viisainta jättää se aina työpaikalle viikonlopun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan:
Viikonloppuisin soittelisin sillä kuitenkin vain kännipuheluita ties minne joten siksikin minun on viisainta jättää se aina työpaikalle viikonlopun ajaksi.
Eipä yllätä et virkailija on humalassa koko ajan.
Pidän työpuhelimen suljettuna viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan:
Niinpä niin.