Koirasta jauhaminen
Jos on koiraihminen, miksi siitä koirasta pitää jauhaa koirattomalle ihmiselle? Eikö siitä voi jauhaa niille muille, joilla on koira? Onko ajatus se, että mitä enemmän omasta koirasta puhutaan ja näytetään videoita ym., sitä viehättävämmäksi se muuttuu koirattoman (enemmän kissaihmisen) silmissä?
Kommentit (57)
Semmosta se on, jokainen jauhaa tykkäämästään asiasta: lapsesta, koirasta, jalkapallojoukkueesta, artistista, puutarhanhoidosta, kissasta. Joillain on jopa sellaisia kavereita, jotka kuuntelevat ja keskustelevat, jakavat kaverilleen tärkeää asiaa vaikkei se heille itselleen sit olisikaan. Selkeästikään et ole tällainen kaveri vaikka ystäväsi, jostain syystä, näyttääkin olettavan niin
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on, jokainen jauhaa tykkäämästään asiasta: lapsesta, koirasta, jalkapallojoukkueesta, artistista, puutarhanhoidosta, kissasta. Joillain on jopa sellaisia kavereita, jotka kuuntelevat ja keskustelevat, jakavat kaverilleen tärkeää asiaa vaikkei se heille itselleen sit olisikaan. Selkeästikään et ole tällainen kaveri vaikka ystäväsi, jostain syystä, näyttääkin olettavan niin
Selkeästikään en ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut tavata hevosihmisiä. He ovat ihan omaa luokkaansa jauhamisessa.
Autoihmisistä puhumattakaan
Koirajauhenliha tulossa muotiin isosti, kun on tämä lama ja köyhyys?
Mulla oli tuollaiset työkaverit. Yhden koira tätä, toisen koirat sitä. Jos et kuuntele juttuja, vaikkapa kahvitauolla, niin pomo alkaa rutisemaan että mikset kahvittele niiden kanssa. Ja toiselta sain vielä koira-allergian läksiäislahjaksi. En enää ole siinä työpaikassa. Että tiedoksi vaan niille, ketkä neuvoo etsimään muunlaista seuraa.
Minä en kyllä söisi koirasta tehtyä jauhelihaa, vaikka sitä jossakin päin käytetäänkin. Hevosen kanssakin on vähän niin ja näin.
Ei tulisi mieleenkään jauhaa. Nautaa ja kalaa olen jauhanut, en muuta.
Me täärrä Kiinassa osaamme jauhaa koilasta hyvää rihaa.
Minä mielelläni jauhaisin koiran.
Läheta sähköpostitse kaikille tutuillesi selkeät ohjeet siitä, mistä kanssasi saa puhua. Selkeuden vuoksi kannattaa valita esim. kolme pääaihetta ja korkeintaan 5 sivuaihetta.
Kerro vielä, että jos harhapoluille eksytään, alat päästellä kovaäänisiä ja pahanhajuisia piukkuja ja väität kaikille paikalla oleville, että harhahölisijä on syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)
Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele.
Siksi, että käyn maanantaina agilityssa, keskiviikkona nose workissa ja lauantaina tokossa. Harrastan koiria ja asun koiran kanssa. Minun elämäni sattuu olemaan koiraihmisen elämää.
Eli sulla tosiasiallisesti ei elämässä ole muuta sisältöä kuin se koira? Ei ehkä kannata hakeutua ollenkaan koirattomien ihmisten elämään, jos ei ole mielenkiintoa puhua mistään muusta kuin koirista. Usein se on se koiraton, joka joutuu sanomaan ne ikävät sanat, ettei seuraava tapaaminen vain kiinnosta. Vähän voisi sitä sosiaalista pelisilmää olla, ja jättää ne koirapuheet vaikka muutamaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)
Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele.
Mullakin on koira, myös kaverillani on koira. Saan joka päivä yksityiskohtaisen selostuksen joka kusesta ja paskasta. Että minkälaista, mihin kohtaan ja kuinka paljon on kakattu. Hyvin mielenkiintoista. Itselläni on niin huono muisti, että en mitenkään voi selittää mihin kohtaa oma koirani kakkasi viime torstaina. Tosin en tiedä miksi pitäisi muistaa, tai miksi pitäisi kertoa se jollekin toiselle. Tai pitäisikö sen kiinnostaa ketään.
Kerään koirani jätökset biomaatuvaan kakkapussiin jonka heitän roskikseen. Unohdan pökäleen samantien.
Koirani on minulle hyvin rakas ja tärkeä, mutta en odota, että kanssaihmisten pitäisi jauhaa koirani tekemisistä joka päivä. Varsinkaan kakasta.
Koiraihmiset puhuu koirasta. Itse puhun koirista vain muiden koirallisten kanssa. En edes pidä ihmisistä jotka ei pidä eläimistä. Ja se jatkuva puhe omista lapsista karkottaa lapsettoman sinkun jota ei todellakaan kiinnosta sun lapsesi tekemiset.
Koiran omistajia on myös kiva piestä. Ne paskoo housuun yhdestä lyönnistä. 🤣
Minullakin on todella rakkaita ja tärkeitä harrastuksia. En kuitenkaan puhu niistä kuin hieman ja silloinkin vain kysyttäessä. Miksi koiraihmiset luulevat, että heidän harrastuksensa kiinnostaisi muita jotenkin erityisen paljon? Vai onko juurisyy koiran omistamiseen just tää, ettei sosiaalisia taitoja ole joten ihmisistä ei saa ystäviä joten pitää tyytyä koiraan? Joillain koiranomistajilla homma todella karkaa lapasesta, kun koiraa ei edes kouluteta vaan sitä pidetään lohtulemmikkinä. Ei ihme, jos koira häiriintyy tuollaisessa kasvuympäristössä.
Juurikin näin. Kyllä se pitäisi nähdä, jos toista ei yhtään kiinnosta ja aina vaihtaa puheenaiheen. Se ei jotenkin ikään kuin kelpaa vaan aina uudestaan niitä koiria otetaan esille odottaen jotain innostusta. Jopa pyydetään leikkimään koirien kanssa, vaikka naamasta pitäisi nähdä että ei kiinnosta. En käsitä.