Koirasta jauhaminen
Jos on koiraihminen, miksi siitä koirasta pitää jauhaa koirattomalle ihmiselle? Eikö siitä voi jauhaa niille muille, joilla on koira? Onko ajatus se, että mitä enemmän omasta koirasta puhutaan ja näytetään videoita ym., sitä viehättävämmäksi se muuttuu koirattoman (enemmän kissaihmisen) silmissä?
Kommentit (57)
Haha, ihan niinkuin sulla olisi jotain kavereita.
Voisin syödä koirasta jauhettua jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)
Miksi et puhu koirastasi muille koirallisille? En kehtaa sanoa, että pidän koiria epämiellyttävinä ja ne haisevat.
No mitä siitä pitäisi puhua? Eletään tavallista arkea ja lenkkeillään kolme kertaa päivässä ja päälle pisulenkit. Syö hyvin ja on oikein hyvässä kunnossa.
Siitä miten se on oppinut, mitä kuljailuja ja hauskaa se on tehnyt, missä asennossa sen häntä ja korvat olivat, usahtiko, vusahtiko vai haukkuiko se uudelle postinkantajalle, jne.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tällaista se juuri on. Jos erehdyt paljastamaan, että et pidä koirista, saat haukut ja vihat päällesi. Tämän vuoksi sitä ei voi kertoa, että ei pidä koirista ja ne ovat epämiellyttäviä. Ap
Mä jaan aina tuttaville kyselylomakkeen, jolla selvitän kielletyt puheenaiheet yms.
Sitten aina kun tavataan, niin kaivan lomakkeen esille ja varmistan että ei tule ko henkilön kanssa avattua keskustelua sellaisesta aiheesta..
#turvallinen tila kaikille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään hengailet kanssani? Minulla on koira ja puhun siitä. Etsi koirattomia kavereita, joilla on paremmat jutut :)
Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele.
Siksi, että käyn maanantaina agilityssa, keskiviikkona nose workissa ja lauantaina tokossa. Harrastan koiria ja asun koiran kanssa. Minun elämäni sattuu olemaan koiraihmisen elämää.
Sinä siis raportoit kaiken mitä koirasi kanssa teet? Jaksaako edes koiralliset kuunnella?
No mehän silmä kovana seurataan harjoituksissa sekä omaa, että muiden koiria (erityisesti oman koiran kaverikoiran suoritusta) ja sitten analysoidaan niitä suu vaahdossa ja suunnitellaan miten parannetaan suoritusta ja nauretaan maha kippurassa vuoroin omille virheillemme ja vuoroin koiriemme toilauksille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut aina siitä koirastasi? On mullakin koira, mutta en siitä juurikaan kavereille juttele.
Siksi, että käyn maanantaina agilityssa, keskiviikkona nose workissa ja lauantaina tokossa. Harrastan koiria ja asun koiran kanssa. Minun elämäni sattuu olemaan koiraihmisen elämää.
Sinä siis raportoit kaiken mitä koirasi kanssa teet? Jaksaako edes koiralliset kuunnella?
No mehän silmä kovana seurataan harjoituksissa sekä omaa, että muiden koiria (erityisesti oman koiran kaverikoiran suoritusta) ja sitten analysoidaan niitä suu vaahdossa
Onneksi kukaan kavereista ei harrasta tuollaista vaan jutellaan ihan muista aiheista vaikka koiria meilläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et puhu koirastasi muille koirallisille? En kehtaa sanoa, että pidän koiria epämiellyttävinä ja ne haisevat.
Eiköhän tuo ole aika selvää. Muut koiralliset ovat asiantuntijoita ja ymmärtävät miten lapsellista on alinomainen koirapuhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.Siivoa kissasi laatikko ja sano sen jälkeen,kuka ja mikä oikeasti haisee.Kuvottavampaa hajua saa hakea,sen tuntee jo ulko-ovella kun menee kissaihmisen luona käymään.
"Onneksi kukaan kavereista ei harrasta tuollaista vaan jutellaan ihan muista aiheista vaikka koiria meilläkin on."
On koirihmisiä ja ihmisiä, jotka omistavat koiran. Hengailen koiraihmisten kanssa. En niin välitä ihmisistä, jotka vain omistavat koiran. Siksi meillä riittääkin koirista juttua, eikä aika meinaa riittää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole aika selvää. Muut koiralliset ovat asiantuntijoita ja ymmärtävät miten lapsellista on alinomainen koirapuhe.
Viestisi se vasta lapsellinen onkin!
Miksi poistatat ketjuun tulleet vastaukset ja vastailet sen jälkeen itse itsellesi? Oletko vähän yksinkertainen?
Koiraihmisillä on aina kakka- ja eritejuttuja. Kertoo jotain jostain...
Ihmiset puhuu itselleen rakkaista ja tärkeistä asioista. Se että sinä luulet heidän puhuvan näistä asioista sinun kiusaksesi, kertoo vain sinusta. Sano suoraan nuo asiat sille ystävällesi, niin se ei häiritse sinua enää koskaan. Kaikki voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tällaista se juuri on. Jos erehdyt paljastamaan, että et pidä koirista, saat haukut ja vihat päällesi. Tämän vuoksi sitä ei voi kertoa, että ei pidä koirista ja ne ovat epämiellyttäviä. Ap
Haha kaveri valehtelee ystävilleen itsestään, ettei ne voisi tehdä luonteestasi päätelmiä ja hankkia mukavampaa seuraa. Mutta koirat on se tarinan ongelma, ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistatat ketjuun tulleet vastaukset ja vastailet sen jälkeen itse itsellesi? Oletko vähän yksinkertainen?
En ole poistattanut yhtäkään viestiä. Ikävää, jos olet närkästynyt siitä, että kaikki eivät pidä koirista. Voisit silti edes yrittää ymmärtää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.Siivoa kissasi laatikko ja sano sen jälkeen,kuka ja mikä oikeasti haisee.Kuvottavampaa hajua saa hakea,sen tuntee jo ulko-ovella kun menee kissaihmisen luona käymään.
Ei minulla ole kissaa. Kissaihminen voi olla ilman kissan omistamistakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä kukakin harrastaa, siitä jauhaminen on puuduttavaa, jos ei itse jaa samaa harrastamisen iloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä jaan aina tuttaville kyselylomakkeen, jolla selvitän kielletyt puheenaiheet yms.
Sitten aina kun tavataan, niin kaivan lomakkeen esille ja varmistan että ei tule ko henkilön kanssa avattua keskustelua sellaisesta aiheesta..
#turvallinen tila kaikille
Huomaa ilman kaavakkeitakin, milloin toista/toisia ei kiinnosta kyseinen puheenaihe, jos edes hieman omaa sosiaalista pelisilmää.
Ongelmaa ei ollutkaan ennen koiria. Nykyään koirat ovat niin yleisiä, että kaikki on piloilla. En vihaamalla vihaa koiria, mutta on sietämätöntä että niitä tungetaan 10 minuutin välein naaman eteen. Ap