Ärsyttävimmät/oudoimmat asiat, mitä työnantaja on tehnyt?
Meillä oli työnantajan kanssa tapaaminen. Sen jälkeen kertoi, että minun pitäisi allekirjoittaa pari lappua ja pitäisi mennä yli tunnin matkan päähän tekemään se. Laput ois ehdottomasti pitänyt täyttää jo sillon, kun olin paikan päällä ja ne oli myös sellaiset, mistä työnantaja tiesi. Saattoi tosin unohtaa, mutta kyllähän silti suututtaa mennä älyttömän matkan päähän täyttämään lappuja, jotka ois ihan hyvin voinu jo ajat sitten hoitaa. Turhaa ajantuhlausta ja toisen ihmisen juoksuttamista
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelee tuolissaan, kun muut hoitaa kaameita työtehtäviä
Työnjohtamista ja organisointia ja henkilöstöhallintoa ja palkan maksua ja laskutusta ja asiakashankintaa ja markkinointia ja myyntiä ja suunnitelee henkilöstön oloja ja onhan noita turhia hommia!
Mun työntekijä kysyi: mitä sä siellä toimistolla istuskelet?
Ei mikään ihme, että Suomi on tässä jamassa...on täällä oikeat lumihiutaleiden kokoontumisajot.
Lähti sairauslomalla työmatkalle ja heilui kännissä lentokentällä.
-eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Ei usko alaisen sanaa vaan mieluusti pitää nöyryyttäviä puhutteluja jonkun pikkupäällikön valehtemasta asiasta.
Pomot ja pikkupäälliköt ovat niin älyttömiä, että katsovat asioita firman edun kannalta eikä yhden pikku ihmisen. Hirrrwiöittä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vielä, että vapaa ajalla tämä ois pitäny hoitaa
Ap
Sen olisi voinut hoitaa sähköpostilla. Skannattu lappu sulle ja sun allekirjoitus siihen sähköisessä muodossa. Sun työnantaja elelee kivikautta?
Älä neuvo! Ap ei kerro kaikkea
Meidän ajatusten tonava keksi, että yksikköpalaverit pitää olla joka viikko läsnä. Ei siinä mitään sinänsä muuten ongelmaa olisi, jos niissä tehtäisiin jotain järkevää ja kehitettäisiin sitä toimintaa ja keskusteltaisiin yhdessä, mikä oli se perustekin niiden pakkoläsnäololle toimistolla, mutta kyseiset palaverit tosiasiassa sisältävät lähinnä johtajan monologin hänen viikko-ohjelmastaan.
Sen ajan voisi oikeasti käyttää tuottavaan työntekoon.
Irtisanoin itseni. Sen jälkeen kyseinen työnantaja on vainonnut, maalittanut, savustanut ja kaikin keinoin kerjännyt takaisin polvillaan ja roikkunut lahkeessa kiinni vuosikymmeniä. Kyseiselle työnantajalle ei mee millään kalloon, että en enää koskaan suostu heille tulemaan takaisin. Jotenkin todella päästään sekaisin koko työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Lähti sairauslomalla työmatkalle ja heilui kännissä lentokentällä.
-eläkeläinen
Ei kelan eläkeläisillä pomoa ole mutta te työkyvyttömyyseläkeläiset olette veronmaksajien pomoja kun joudumme tanssimaan pillinne mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelee tuolissaan, kun muut hoitaa kaameita työtehtäviä
Työnjohtamista ja organisointia ja henkilöstöhallintoa ja palkan maksua ja laskutusta ja asiakashankintaa ja markkinointia ja myyntiä ja suunnitelee henkilöstön oloja ja onhan noita turhia hommia!
Mun työntekijä kysyi: mitä sä siellä toimistolla istuskelet?
Tämä. Itsellä sama juttu, puolet työntekijöistä aivan pihalla siitä, että mitä hommia johtajalla nyt muka voisi olla. Ei toki voi heitä syyttää, jos/kun ei ole juuri mitään ymmärrystä siitä mitä yrityksen menestyksekäs pyörittäminen ja johtaminen vaatii. Voi voi, silloin kun itse lähdin yrittäjäksi, niin en tiennyt puoliksikaan mihin olen ryhtymässä ja mitä se tulee vaatimaan. Miten rivityöläinen voisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoin itseni. Sen jälkeen kyseinen työnantaja on vainonnut, maalittanut, savustanut ja kaikin keinoin kerjännyt takaisin polvillaan ja roikkunut lahkeessa kiinni vuosikymmeniä. Kyseiselle työnantajalle ei mee millään kalloon, että en enää koskaan suostu heille tulemaan takaisin. Jotenkin todella päästään sekaisin koko työnantaja.
Olet vuosikymmeniä ollut tekemisissä vanhan työnantajan kanssa, vaikka olet sieltä ammoin lähtenyt? Onkohan sinulla ihan oikeasti liian suuret luulot itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sen olisi voinut hoitaa sähköpostilla. Skannattu lappu sulle ja sun allekirjoitus siihen sähköisessä muodossa. Sun työnantaja elelee kivikautta?
Tietoturvallisuuden takia ei halua, että lähetetään netissä. Mun omat tiedot on lapuissa, niin aion silti mielummin lähettää ne sähköpostilla . Ei mua oikeesti huvita mennä älyttömän matkan päähän ja omat pahan ovat tietoni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietoturvallisuuden takia ei halua, että lähetetään netissä. Mun omat tiedot on lapuissa, niin aion silti mielummin lähettää ne sähköpostilla . Ei mua oikeesti huvita mennä älyttömän matkan päähän ja omat pahan ovat tietoni
Ap
Älä puhu paskaa! Kun ravat lentää syliin sä vaan parut!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa omituisesti paidoissani olevia kuvia. Tuntuu tosi häiritsevältä
Kuvaton paita?
On sellaisiakin, mutta haluan käyttää myös muitakin paitoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo työnantaja kenties nykyinen puoliso, joka kumminkin haluaisi, että sinäkin tekisit jotain elämäsi ja elantosi eteen? Nyt vaan loisit kotona kotirouvana ja tuhlaat aviomiehen rahoja.
Vähensi työtunteja ja palkkaa. Pakko allekirjoittaa paperit tai sitte olis joutunut "pihalle". Näin Stockmannilla.