Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen etsii Tinderistä "lyhyttä juttua", mitä hän etsii?

Vierailija
03.01.2026 |

Voisitteko naiset kertoa? 

Kerran tätä utelin matchilta. Hän ei etsinyt parisuhdetta eikä myöskään pelkkää seksiseuraa. Ei itsekään osannut selittää, mitä etsi. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia tuollaisia naisia tavannut. Ne etsii seksiseuraa ja olin yhden kanssa 8 kuukautta. Tunteita ei saa tulla koska nainen ei halua muuttaa miehen kanssa yhteen.

Vierailija
22/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoumpia ovat tapaukset, jotka etsivät pitkää suhdetta, mutta lythytkin käy. 

Tää on ihan yleistä. Laadukkaan tyypin kanssa olis toiveissa pitkä suhde, mutta jos toista ei nappaa tai ei ole tarjolla, niin kaikenlaiset kevyemmätkin säädöt on ok. Pääasia, että suhde tuo seksuaalisia- tai muita hyötyjä itselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa sanoa kuin omasta puolestani, mutta itseäni on ahdistanut tilanne, jossa suhde tuntui matkaavan heti koti yhteenmuuttoa, avioliittoa jne.

Kun itse voisin vain rauhassa tuntua, tapailla, viettää mukavaa aikaa. Eikä niin, että olen heti kahlittu odotuksilla.

Vierailija
24/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt munainen ei kelpaa. Onneksi minulla on iso.

Vierailija
25/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerran etsi pelkkää seksiseuraa, niin varmaan sitten seksin lisäksi läheisyyttä, kuten halailua, sitä kuuluisaa Netflix & chilliä, yleensäkin yhdessä olemista. Mutta ilman sellaista ajatusta, että tämä tapa muodostuisi pysyväksi parisuhteeksi.

Näinhän se yleensä on, mutta jos mies on hyvä ja naisella on tunteita miestä kohtaan niin nainen yrittää saada miehen parisuhteeseen. Minulla on pari kertaa käynyt näin, miksi ei voida pysyä niissä pelisäännöissä mitä sovittiin?

Hyvä seksi tuo kiintymyssuhdehormonit naisella pintaan ja sitten lentää rajat mäkeen. Tää pitää monen naisen kantapään kautta oppia. Sitten tajuaa, että mies pitää joko saada vakitukseksi pitkäaikaiseksi tai olla kokonaan ilman. 

Vierailija
26/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 11 cm pitkää penistä. 

Vierailija
27/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei etsinyt sua. 

Lyhyt juttu = orgiat

Lyhyt juttu=novelli.

Vierailija
28/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota koska muuten jäisi kokonaan ilman.

Vierailija
29/29 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoumpia ovat tapaukset, jotka etsivät pitkää suhdetta, mutta lythytkin käy. 

Mitä outoa tuossa on? Etsivät parisuhdetta, mutta ovat halukkaita paneskelemasn sitä etsiessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan