Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netissä raskauksillaan ja hedelmöittymisillään elävät sisällöntuottajat

Vierailija
03.01.2026 |

Jotkut podcastaajat jne elää sillä että kertovat vuosikausia nyt on ovulaatio ja sitten inseminaatio. Voi ei tuli keskenmeno. Nyt uutta putkeen Tanskasta. Jee. Nyt raskaustesti näyttää plussaa. Nyt vauvan tamineet. Nyt Dorotea vanhin nettilapsrmme lähtee päiväkotiin. Nyt Urpo 2v oppi ärrä ja Gisela vauva oppii kakkaamaan javSenja 4v kiukuttelee. Edward 6 v pelkää pukkia mutta onkin epäsuomalaonen isä.

Nyt on mulla ovulaatio ja klinikalle. Voi ei tätä nyt. Ei tätppää.  

Jäätiin pois töistä ja eletään nettituloills.

Mutta kohta ollaan 40v eikä enää voi lisääntyä netissä . Millä sitten elämme? Aikansa kiinnostaa vauva jutut kyllä.

Amandasofia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin  4v ajan raskausyritykset. Mies hermostui ja lopulta hankki vauvan muualta.

Vierailija
2/4 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerroin  4v ajan raskausyritykset. Mies hermostui ja lopulta hankki vauvan muualta.

Fiksu mies.

Tyhmiä ne, jotka mahdollistaa noiden loisimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä nelikymppisellä vielä ne alaikäiset lapset joilla voi elää. "Voi vitsi meidän esikoinen täytti just 12. En voi uskoa!"  Sitten tulee joskus ne lapsenlapsetkin. Sitten voi elää niistä somettamalla.

Vierailija
4/4 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nämä, kun uutta mukulaa puskee kuin liukuhihnalla ja äippä kuvaa vauva-arkea someen, kun isommat muksut on päiväkodissa ja koulussa.