IL: Lakia noudattavia susien metsästäjiä maalitetaan
Näin toimivat siis räyhäävät häiriköt. Häpeäisivät jos osaisivat!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa8e6cfa-d35d-48b2-adfe-8de9723819fe
Kommentit (400)
Saunan taa joutaisi tuommoset "metsästäjät". Minä voisin "maalittaa" tuommosille pysyvän jakauksen omassa mettässä jos sinne eksyvät terrorisoimaan.
Tämä Piiroinen on kansan syvien rivien edustaja. Laukoo "maalaisjärkeä" kuvitelmissaan, vaikka on ihan hukassa mielipiteineen.
On erittäin provosoiva ja riidanhaluinen henkilö, näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysiä kaalinpäitä ovat nämä vaarallisia susia puolustavat. Joutaisivat kaikki sille alueelle asumaan, missä näitä poikkeussusia tallustelee kotitalon nurkilla. Niin se vaan on että jotkut ei tajua kuin vasta kanatapään ja oman kokemuksen kautta vaaralliset faktat. Siihen asti ollaan vaalenapunaiset kakkulat silmillä, kunnes on omaa mustia purtu.
Minä asun susialueella. Olen asunut siellä kolmekymmentä vuotta. Olen suden nähnytkin paljain silmin, omistan myös kääpiökoiria.
Älä ala puhumaan asioita joista et mitään tiedä. Kannattaisi paskahousun lopettaa punahilkkasatujen lukeminen, ne eivät nimittäin ole totta
Sekä koti että mökki ovat susialueella. Että mene sinä nyt vaan ruusunpunahilkkasatuinesi muualle, jos olet niin tollo, ettet tajua, että yhdellä alueella oleva normisusilauma ei tarkoita sitä, että toisella alueella oleva toinen susilauma ei voisi olla vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ihmisillä ei ole mitään vastuuta itsellään?? Miksi maalaiset luulee että heillä on oikeus kaikkiin metsiin? Ettei eläimillä ole oikeutta?
Se että liikkuu huhu että joskus muinoin 200 v sitten susi on tappanut ihmisen, sille ei ole pitävää todistetta. Ja aikakausi on ollut täysin eri + silloin on ollut nälänhätää ja raivotautia. Susi ei ole tappanut modernina aikana yhtäkään ihmistä, eikä napannut lapsia mitä jotkut saduissaan väittää.Sen sijaan karhu, Koira, hevonen, lehmä, sonni, hirvi ym ym ym. aiheuttavat ihmisten kuolemia.
Siinä vähän perspektiiviä.
Sehän on tunnettu fakta, että Suomessa tapettiin lapsia, mutta ne kirjattiin suden tappamiksi.
Keksitkö ihan itse peukkupäissäsi?
Väitettyjä suden tappamia lapsia kaksisataa vuotta sitten ei voida mitenkään varmentaa todeksi. Ainoa todiste mitä on säilynyt ovat ihmisten pelotteluun tarkoitetut sadut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ihmisillä ei ole mitään vastuuta itsellään?? Miksi maalaiset luulee että heillä on oikeus kaikkiin metsiin? Ettei eläimillä ole oikeutta?
Se että liikkuu huhu että joskus muinoin 200 v sitten susi on tappanut ihmisen, sille ei ole pitävää todistetta. Ja aikakausi on ollut täysin eri + silloin on ollut nälänhätää ja raivotautia. Susi ei ole tappanut modernina aikana yhtäkään ihmistä, eikä napannut lapsia mitä jotkut saduissaan väittää.Sen sijaan karhu, Koira, hevonen, lehmä, sonni, hirvi ym ym ym. aiheuttavat ihmisten kuolemia.
Sehän on tunnettu fakta, että Suomessa tapettiin lapsia, mutta ne kirjattiin suden tappamiksi.
Keksitkö ihan itse peukkupäissäsi?
Ei se ole peukkupäissään.
Vaan kyseessä on ammattivalehtelija ja manipuloija.
Omalla tavallaan traaginen tapaus kun on syrjäytynyt omien valintojensa vuoksi.
Nyt huutelee päivät pitkät netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysiä kaalinpäitä ovat nämä vaarallisia susia puolustavat. Joutaisivat kaikki sille alueelle asumaan, missä näitä poikkeussusia tallustelee kotitalon nurkilla. Niin se vaan on että jotkut ei tajua kuin vasta kanatapään ja oman kokemuksen kautta vaaralliset faktat. Siihen asti ollaan vaalenapunaiset kakkulat silmillä, kunnes on omaa mustia purtu.
Minä asun susialueella. Olen asunut siellä kolmekymmentä vuotta. Olen suden nähnytkin paljain silmin, omistan myös kääpiökoiria.
Älä ala puhumaan asioita joista et mitään tiedä. Kannattaisi paskahousun lopettaa punahilkkasatujen lukeminen, ne eivät nimittäin ole totta
Sekä koti että mökki ovat susialueella. Että mene sinä nyt vaan ruusunpunahilkkasatuinesi muualle, jos olet niin tollo, ette
Tollo paskahousu sinä olet. Ikinä et ole sutta edes nähnyt, mutta paskot housuusi pelkästä ajatuksesta, että jossain päin Suomea on susi nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen sukusi tunnet.
Mitä "susialueella koko ikänsä rauhassa elänyt" välkkypää sanoo sille lammmasfarmarlle tai koiranomistajalle, joka asuu toisella susialueella, jossa ei saanut elää rauhassa, vaan susi hyökkäsi hänen lampaittensa ja hänen koiransa kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
Saunan taa joutaisi tuommoset "metsästäjät". Minä voisin "maalittaa" tuommosille pysyvän jakauksen omassa mettässä jos sinne eksyvät terrorisoimaan.
Pskaa jauhat, ei pelota ketään.
Susia ei 20 vuotta sitten ollut muualla kuin jossain itärajalla, koska ne oli kaikki ammuttu pois. Olemme asuneet siis 100 vuotta Suomessa ilman susikantaa. En nyt lähtisi aliarvioimaan 1800-luvun ihmisten pelkoja. Esim. jos katsotte vanhoja maataloja, niin niissä talo piharakennuksineen on rakennettu ympyrään siksi, etteivät sudet veisi lapsia ja kotieläimiä. Eivät ne ihmiset sutta suotta pelänneet. Eikö vihreitä yhtään harmita muiden metsän eläinten kohtalo. Parin kilometrin päässä meiltä oli juuri susilauma syönyt peuran, emmekä me asu missään itärajalla. Susi kulkee halutessaan parissa päivässä meiltä Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen sukusi tunnet.
Yhden enemmän olisivat voineet tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta noilta sivistymättömiltä moukilta voisi edes odottaa?
Heitä ei syrjäseutujen lasten turvallisuus kiinnostele millään tavalla.
Kyllä kiinnostaa. Täälläpäin on paljon susia pihoissa ja karjan kimpussa. Lapset kulkee taksilla kouluun alkion laskuun. Kyllä vaan täältä joutaa vähentää susia että ihmiset uskaltaisesilat mennä lenkkipolulle. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olisi metsä, niin tietäisit, että metsästys vaatii AINA maanomistajan luvan. Samoin on muuten loukutuksen kanssa. Tiedoksi vihreille, että kissan loukutuskin vaatii luvan maanomistajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Piiroinen on kansan syvien rivien edustaja. Laukoo "maalaisjärkeä" kuvitelmissaan, vaikka on ihan hukassa mielipiteineen.
Ihan asiaa puhuu,ninkuin asiat ovat. Näyttää että susikanta on suurempi mitä on laskettu.... ja venäjältä tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lol jos et saa edes 30 lammasta pidettyä suojassa. Se on kyllä ihan omaa haluttomuuttasi, osaamattomuuttasi ja saamattomuuttasi. Puolustelet sillä susivihaasi, joka perustuu vain ja ainoastaan omiin harhaluuloihisi ja pelkoihisi.
Lol ittelles. Kansalaisella on oikeus puolustaa omaisuuttaan, jos susi ilmestyy pellolle niin sen voi lopettaa siihen paikkaan.
Näin varmasti jatkossa teenkin. Kesällä rratelivat 3 lammasta teuraskuntoon.. Nut on pellolla kameroita josta voin seurata. 👍🏻👍🏻👍🏻
Vähän tylsää kun minä olen ainoa, joka uskaltaa viedä meidän villakoiran lenkille. Mutta minullakin on varmuuden vuoksi ysimillinen mukana. Tästä lähistöltä on pari koiraa susi napannut ja jälkiä näkyy jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä koti että mökki ovat susialueella. Että mene sinä nyt vaan ruusunpunahilkkasatuinesi muualle, jos olet niin tollo, ette
Kannattaa muuttaa kaupunkiin jos pelkää villieläimiä. Oikein mökkikin pitänyt vielä mennä hankkimaan noin neuroottisena hysteerikkona, aika outoa toimintaa minun mielestä.
Minä oon asunut ikäni samassa kunnassa susialurella, eikä tulisi mieleenkään että minun takia pitäisi siivota luonto pois luonnosta. Se on sitten minä joka muutan muualle, jos alkaisi yhtäkkiä pelottaa kotikylä jossa olen 53 vuotta asunut. Ja voin sanoa, ei tule tapahtumaan. Kyllä nämä "metsästöjät" saisi hävetä silmät päästään tämän susivihan lietsomista, halutaan tappaa kaikki pedot että jää itselle enemmän räiskittävää. En arvosta tuommodia mätisäkkejä pätkääkään. Huvitappaminen on huvitappamista, ja se on aina väärin. Tämä ei ole mitään metsästystä, vaan lahtausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiaa puhuu,ninkuin asiat ovat. Näyttää että susikanta on suurempi mitä on laskettu.... ja venäjältä tulee lisää.
Samoja havaintoja ovat monet tehneet.
Ja sitten jotkut kaupungeissa loisivat metsässä olemisesta ahdistuvat ääliöt alkavat maalittamaan lain mukaisesti toimivia metsästäjiä.
Uskomatonta!
Niin varmaan moni näistäkin on vuosia asunut ilman mitään vaaraa alueella, jolla nyt saa metsästää. Ja niin ne silloin 1800-luvullakin oli sellaisia, jotka oli asuneet sillä seudulla aina ilman pelokoa susista. Kuitenkin 22 lasta meni turvalliseksi katsotulla alueella suden suuhun, koska kysymys oli poikkeavasti käyttäytyneestä eläimestä. Nyt sama vaara halutaan ehkäistä, koska on havaittu, että jotkut laumat ja yksilöt ei pysy loitolla.