Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla muita aviomiehiä jotka eivät ole saaneet tänä vuonna vielä kertaakaan?

Vierailija
03.01.2026 |

Sitä odotellessa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jospa ensi vuonna olisi vilkkaampaa 

Vierailija
2/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt vielä aleta hätäilemään. Nythän on vasta kolmas päivä.

Katsotaan onnistuisko tammikuun aikana.

Epäilen kyllä, että menee maaliskuulle asti, kun sitä juuri joulukuussa harrastettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sekstailtiin just joululomalla niin ehkä hiihtolomalla vaimoa taas haluttaa.

Vierailija
4/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia mies parisuhteessa on. Jossei olisi tänä vuonna vielä ollut seksiä, niin ihan pätevä syy erota. Ihmettelen näitä lomilla panijoita. Ettekö ole kertoneet miksi olette parisuhteessa? Naisille: Ymmärtäkää jo seksi on AINOA syy miehelle olla teidän kanssanne. Vai luuletteko, että nautimme nalkutuksesta, mökötyksestä, sisustustyynyistä, Ikean reissuista, ja kotitöistä niin paljon, että siksi olemme kanssanne? Minun vaimoni on kartalla, ja sekaiä on joka päivä. Helpompi sietää sitten noita akkojen kotkotuksia, kun on saanut.

M47

Vierailija
5/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ollut yllättävän innokas; ei tarvitse, kun katsoa sinnepäin, niin on jo paita korvissa ja housut nilkoissa. Suihinottokin on sujunut kuin ammattilaiselta, vaikka aikaisemmin siitä ei ole niin kovin välittänytkään. Kovin on nyt emännän pillu "saaneen näköinen."

Vierailija
6/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia mies parisuhteessa on. Jossei olisi tänä vuonna vielä ollut seksiä, niin ihan pätevä syy erota. Ihmettelen näitä lomilla panijoita. Ettekö ole kertoneet miksi olette parisuhteessa? Naisille: Ymmärtäkää jo seksi on AINOA syy miehelle olla teidän kanssanne. Vai luuletteko, että nautimme nalkutuksesta, mökötyksestä, sisustustyynyistä, Ikean reissuista, ja kotitöistä niin paljon, että siksi olemme kanssanne? Minun vaimoni on kartalla, ja sekaiä on joka päivä. Helpompi sietää sitten noita akkojen kotkotuksia, kun on saanut.

M47

Mä antaisin millon vaan, mutta kun ukkoparalla ei ota eteen. Kyllä mä sen löysää munaa vatkailen, mutta aika tylsäähän se on.  Yhdyntä onnistui viimeksi joskus kesällä lääkkeiden kanssa.

Täytynee siis erota, kun ei kerran mies tee ainoaa asiaa miksi on suhteessa.

N:42

Vierailija
7/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut neljään vuoteen, tuskin tämäkään vuosi tuo poikkeusta. 

Vierailija
8/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

😂😂😂 Kai nyt kun pitää olla joku "akka", josta et edes ihmisenä pidä. 

Miksi edes pitää vaimoa tai naisystävää jos siltä haluaa vain reikää? Minä ainakaan jaksaisi minkään miehen kanssa elää munan takia jos se on muuten ihan taukki. 

Vierailija
9/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy ja yksi....

Vierailija
10/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M47

No puhu vain omasta puolestasi. Kyllä mulle ainakin suhteessa on paljon muutakin kuin seksi, kun 30 vuotta on yhdessä oltu ja kolme lasta maailmalle saatu. Vanhin kun oli vielä tuplaerityislapsi, niin on ollut vähän keskimääräistä vaativampaakin se lapsiperhe-elämä. Mutta paljon on saatukin.

Seksi on aina ollut meillä valtavan ihana ja tärkeä asia meidän suhteessa, ja auttanut myös jaksamaan niiden vaikeampien aikojen yli. Väitän silti, että seksi on ollut hyvää nimenomaan sen takia, että meillä on ollut niin paljon muutakin. Jos tämä olisi ollut pelkkää seksiä, niin ei todellakaan olisi kestänyt eikä olisi ollut mikään syy mulle olla yhdessä.

Ehkä provosit tai ehkä sulle seksi oikeasti on ainoa asia josta toisessa ihmisessä voi välittää. Toivottavasti kuitenkin vain provosit.

M56

Vierailija
11/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy

Vierailija
12/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy steidän "saamattomuuteen" on ihan siinä, että "saamisesta" puhuminen on täysin väärä lähtökohta. 

Vierailija
13/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen viileästä Venlasta  ja Nelli nuudelipäästä voisiko joku vastata 

Vierailija
14/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen viileästä Venlasta  ja Nelli nuudelipäästä voisiko joku vastata 

Mitä haluaisit että sanon? Ainoo mitä tulee mieleen on et älä.

Vierailija
15/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ja tuskin tulen saamaankaan. Iloitkaa nyt vauvatantat.

Vierailija
16/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkunee ennallaan, jäänyt koko 2020-luku väliin. Vaimon mielestä täysin turhaa touhua. Myös halaaminnen/kosketus  jo kiellettyä.

Vierailija
17/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanut, mutta nyt kyllä

yritän. Raporttia tulee myöhemmin.

m61

Vierailija
18/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla, joulukin perinteisesti ilman seksiä. Ihmekkös tuo kun aviossa ollaan. 

m 55

Vierailija
19/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m61

Ei saumaakaan. Lähdin oluelle 🍺

m61

Vierailija
20/31 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m61

Ei saumaakaan. Lähdin oluelle 🍺

m61

Onko olut saamattomuuden syy vai seuraus?