Naiset antaa jatkuvasti pakkeja eikä kiinnostu, mikä mus on vialla
Niin olen tätä miettinyt, itse aina kiinnostun juurikin minä itse, sitten saan pakit eikä nainen koskaan halua nähdä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin vialla on se, että yrität normaaleja naisia vaikka olet itse heikkolahjainen. Etsi seuraa heikkolahjaisista, lievästi kehitysvammaisista, koska sellainen olet itsekin.
Olen ihan normaali ja mulla on vain add todettu.
Et ole normaali. Mene uusiin tutkimuksiin. Pojallani on add ja hän on huippuälykäs. Sinä et ole.
Ei kaikki ole älykkäitä, miksi pitäs olla?
Ei pidä, mutta normiälykäs ei jaksa heikkolahjaista. Eli etsit vääristä paikoista. Etsi jostain tuetun yksikön asukkaista ja heidän tapahtumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sä unohdit, että sulla on jo kaunis naisystävä?!
Joka tienaa 4 tonnia...
Enkä sori mä ole köyhä enkä työtön, mulla on ihan sopivasti rahaa että pärjään ja voin myös ostaakki jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin vialla on se, että yrität normaaleja naisia vaikka olet itse heikkolahjainen. Etsi seuraa heikkolahjaisista, lievästi kehitysvammaisista, koska sellainen olet itsekin.
Olen ihan normaali ja mulla on vain add todettu.
Et ole normaali. Mene uusiin tutkimuksiin. Pojallani on add ja hän on huippuälykäs. Sinä et ole.
Ei kaikki ole älykkäitä, miksi pitäs olla?
Ei pidä, mutta normiälykäs ei jaksa heikkolahjaista. Eli etsit vääristä paikoista. Etsi jostain tuetun yksikön asukkaista ja heidän tapahtumistaan.
No mä en ole sori heikkolahjainen, pitäskö olla täydellinen komea top 10 mies vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaa lähtee pubiin etsimään lihavaa naista
Miksi kuvittelet, että lihava nainen haluaisi tyhmän miehen?
En mä ole vammainen, mitä sä oletat musta? mulla on kaikki hyvin, hieno asunto uusi, auto, ihan hyvä palkka toinen työ, mitä sä tommosta kuvittelet?
Ai nytkö se tonnin romu on vaihtunut uudeksi autoksi? Kai se 4 tonnia tienaava tyttiskik kohta ilmaantuu jostain komerosta? Yitun valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Osta sähköauto, se on mirrimagneetti. Naiset alkavat pitää sinua fiksuna, menestyvänä ja rikkaana.
velkaa 40 tonnia, ei ole varaa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaa lähtee pubiin etsimään lihavaa naista
Miksi kuvittelet, että lihava nainen haluaisi tyhmän miehen?
En mä ole vammainen, mitä sä oletat musta? mulla on kaikki hyvin, hieno asunto uusi, auto, ihan hyvä palkka toinen työ, mitä sä tommosta kuvittelet?
Ai nytkö se tonnin romu on vaihtunut uudeksi autoksi? Kai se 4 tonnia tienaava tyttiskik kohta ilmaantuu jostain komerosta? Yitun valehtelija.
EN TARKOTTANU SITÄ VAAN ON HIENO ASUNTO MISSÄ ASUN KUITENKIN, EI OLE MITÄÄ HIENOA AUTOA MITÄ SÄ HITTO ET TAJUA
joo no haukkukaa vähän lisää, sori olen muuttunut ja vanhentunut ja velkaantunut ja juon alkoholia mitä mitä mitä sitte, ihminen on mikä on, en halua olla komea top 10 mies, enkä halua pinnallista prinsessaa kiitos ei.
ai mulal pitäs olla hyvä palkka rahaa, hieno mersu tai bemari tai audi tai joku hieno auto, korkea koulutus, ei saisi olla lihava, hitto mitä touhua nauran :DDDDDDDDDDDD
Mä oon ihan hyvä tyyppi tälläsenä toki muututtava olisi lisää, juon alkoholia ei se ole hyvä, on iso maha ja olen lihava vähän, en ole täydellinen, en silti pohjasakkia sopivasti on rahaa että pärjään ja käyn vakituisesti töissä.
En silti ymmärrä miksei tällänen mies kelpaa naisille joka ei kuitenkaa ole pohjalla kertokaas naiset?
No ehkä mun pitää rohkeentua ja jutella naisille baarissa lisää, ei taas kukaa kirjota tänne mitään.
Vierailija kirjoitti:
En silti ymmärrä miksei tällänen mies kelpaa naisille joka ei kuitenkaa ole pohjalla kertokaas naiset?
OLET KEHITYSVAMMAINEN ÄÄLIÖ. SIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, mä olisin muuten laitoksessa tai mulla olisi oma ohjaaja mitä sä haukut sielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, mä olisin muuten laitoksessa tai mulla olisi oma ohjaaja mitä sä haukut sielä?
Sori mä en näytä kehitysvammaiselta en puhu kun kehitysvammaiset, siis sä olet sairas ihminen mee muualle ja hyvästi
No joo kohta lähden baariin iskemään lihavaa naista.
Täälä vain haukutaan ihmisiä alimpaan kastiin ihmiset on sekaisin, en välitä, olen itse ihan komea ja pitkä ja mulla on siisti vaatetyyli.
Vierailija kirjoitti:
Täälä vain haukutaan ihmisiä alimpaan kastiin ihmiset on sekaisin, en välitä, olen itse ihan komea ja pitkä ja mulla on siisti vaatetyyli.
Lisäksi on vakituinen työ ja ihan ok asiat en ole elämäntapatyötön, et pitäs vaa löytää sopiva nainen jolle kelpaa tällänen.
jaha kukaan ei kirjota enää mitää ylläri no heido
Taasko sä unohdit, että sulla on jo kaunis naisystävä?!