Naiset antaa jatkuvasti pakkeja eikä kiinnostu, mikä mus on vialla
Niin olen tätä miettinyt, itse aina kiinnostun juurikin minä itse, sitten saan pakit eikä nainen koskaan halua nähdä.
Kommentit (43)
Edelleenkin vialla on se, että yrität normaaleja naisia vaikka olet itse heikkolahjainen. Etsi seuraa heikkolahjaisista, lievästi kehitysvammaisista, koska sellainen olet itsekin.
En vaa tajua naisia, monet tekee noin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin vialla on se, että yrität normaaleja naisia vaikka olet itse heikkolahjainen. Etsi seuraa heikkolahjaisista, lievästi kehitysvammaisista, koska sellainen olet itsekin.
Olen ihan normaali ja mulla on vain add todettu.
Mua kyllä kiinnostaa monetki ja olen laskenut rimaa ja yritän itseäni isompia naisia lihavempia mutta en kiinnosta heitäkään, ja vielä joskus kiinnostin, ilmeisesti ulkonäkö sitten.
En tiedä sitten mikä se tasoni on, olen kyllä miettinyt jatkuvasti.
Mulle kelpais kyllä ihan tavallinen köyhäkin jos mä dikkaan ulkonäöstä ja se on naisellinen ja meikkaa vähän, ja juttu lentää, mut en ymmärrä naisia.
Ja siis lihava nainen kelpaa paremmin, en kiinnostu hoikista.
Ehkä mun luontees on sitte vikaa tai persoonassa tai oon tylsä
Pitää varmaa lähtee pubiin etsimään lihavaa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali. Mene uusiin tutkimuksiin. Pojallani on add ja hän on huippuälykäs. Sinä et ole.
Vierailija kirjoitti:
👋🏻 Hei hei, Allu!
Olet jotenkin creepy. Naiset eivät uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että lihava nainen haluaisi tyhmän miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normaali. Mene uusiin tutkimuksiin. Pojallani on add ja hän on huippuälykäs. Sinä et ole.
Ei kaikki ole älykkäitä, miksi pitäs olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että lihava nainen haluaisi tyhmän miehen?
En mä ole vammainen, mitä sä oletat musta? mulla on kaikki hyvin, hieno asunto uusi, auto, ihan hyvä palkka toinen työ, mitä sä tommosta kuvittelet?
varmaa naisille ei kelpaa sitten lihava mies kaljamahainen tai jos on vähän kaljuuntunut ja hiukset lähteny, antaa sit olla, naiset ovat niin nirsoja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
varmaa naisille ei kelpaa sitten lihava mies kaljamahainen tai jos on vähän kaljuuntunut ja hiukset lähteny, antaa sit olla, naiset ovat niin nirsoja nykyään.
Jos ei omana ittenä kelpaa vähän lihavana nii antaa olla sitten, mä en kattele pinnallisten perään!!!
Osta sähköauto, se on mirrimagneetti. Naiset alkavat pitää sinua fiksuna, menestyvänä ja rikkaana.
En tiedä onko se sitten siinä kun haluan nopeasti nähdä, ei kiinnosta jutella pitkään ku en tykkää vaan.