Nainen. Mitä ajattelet kun huomaat miehen koskevan tai törmäävän muka vahingossa rintoihisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miestä tosi junttina ja ärsyynnyn. Jos olen ko. miehestä kiinnostunut, niin tuollainen kyllä tappaisi kiinnostuksen. Pidän hyvät käytöstavat omaavista miehistä.
Niin täällä, mutta tosielämässä hyvät käytöstavat omaava mies ei aiheuttaisi sinussa muuta kuin kaverillisen tunteen.
Väsyttää niin nämä elämälle katkeroituneet ja heidän kommenttinsa. Menkää terapiaan tai olkaa hiljaa, pitääkö joka ketjuun vaan tuoda negatiivisuutta!?
Ei realismi ole negatiivisuutta. Hyvät käytöstavat omaava mies on usein "nössö" ja omaa samalla huonot sosiaaliset taidot. Eivät kaikki, mutta suuri osa. Naiset pitävät heistä, mutta harvemmin heitä pidetään seksuaalisesti viehättävinä.
Ehkäpä se on vain win-win -tilanne... tai vain win-tilanne.. sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän miestä tosi junttina ja ärsyynnyn. Jos olen ko. miehestä kiinnostunut, niin tuollainen kyllä tappaisi kiinnostuksen. Pidän hyvät käytöstavat omaavista miehistä.
Niin täällä, mutta tosielämässä hyvät käytöstavat omaava mies ei aiheuttaisi sinussa muuta kuin kaverillisen tunteen.
Väsyttää niin nämä elämälle katkeroituneet ja heidän kommenttinsa. Menkää terapiaan tai olkaa hiljaa, pitääkö joka ketjuun vaan tuoda negatiivisuutta!?
Ei realismi ole negatiivisuutta. Hyvät käytöstavat omaava mies on usein "nössö" ja omaa samalla huonot sosiaaliset taidot. Eivät kaikki, mutta suuri osa. Naiset pitävät heistä, mutta harvemmin heitä pidetään seksuaalisesti viehättävinä.
Hyvät käytöstavat ei korreloi minkään nössöyden kanssa. Tiedätkö edes mitä ne hyvät käytöstavat tarkoittavat?
Hätkähdyin kun vävyni ensimmäisen kerran kosketti rintojani vaatteiden päältä. Sittemmin olen nauttinut tilanteista, vävy osaa hyväilyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja tilanteesta. Joskus painan itse muka vahingossa miestä vasten. Joskus ärsyttää. Yleensä en mieti mitään.
Eihän sulla ole rintoja, nystytissi.
Sulta puuttuu aivot, ja se huono asia se!
Vierailija kirjoitti:
Hätkähdyin kun vävyni ensimmäisen kerran kosketti rintojani vaatteiden päältä. Sittemmin olen nauttinut tilanteista, vävy osaa hyväilyn.
Joo joo. Mene Juha jo töihin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Mene Juha jo töihin siitä.
Älä orja itke mene takasin tienaamaan valtiolle verorahoja. :) Oikein hyvä olo tulee kun katsoo teitä joita ärsyttää kun ihmiset elää teidän ORJAtyöllä tienaamilla rahoilla ja teitä ärsyttää. Hyvää työviikkoa ORJA! hehhehehehehehe
Vierailija kirjoitti:
Muistathan antaa pildeä vävylle?
Ei realismi ole negatiivisuutta. Hyvät käytöstavat omaava mies on usein "nössö" ja omaa samalla huonot sosiaaliset taidot. Eivät kaikki, mutta suuri osa. Naiset pitävät heistä, mutta harvemmin heitä pi
Mun maailmassani hyvät käytöstavat ovat kylläkin osa hyviä sosiaalisia taitoja.
Osa kyllä muttei kokonaan. Sosiaalisiin taitoihin kuuluu myös lukea tilannetta ja toista ihmistä. Samoin saada toinen tuntemaan itsensä huomioiduksi ja rentoutuneeksi. Monesti nämä "nössöt" osaavat kyllä käytöstavat, mutta heiltä puuttuu muut taidot. He saavat käytöksellään toisenkin hermostuneeksi eivätkä osaa puhua tilanteen mukaisella tavalla. Sotkevat hauskan hetken liian tosikkomaisilla jutuilla tai sitten yrittävät vääntää vitsiä vakavalla hetkellä.
Minuun on törmätty, ja varmasti oli vahingossa, siis vailla etukäteen suunniteltua tarkoitusta törmätä.
En nyt tarkemmin kuvaa, paitsi totean vain että kapeaa käytävää, asiakkaita liikkeellä eri nopeuksilla, henkilöstöllä kiireistä liikkumista, ja sitten jokin asiakas nopeasti muuttaa nopeutta ohittaakseen toisen asiakkaan äkisti suuntaa muuttamalla, ja samalla henkilöstöön kuuluva halunnut ohittaa molemmat ja kiihdyttänyt nopeuttaan kovastikin ja pläm.. törmäys asiakkaaseen.. en jatka enempää..