Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliluonnolliset asiat on totta. Tämänkin tulipalossa pelastuneen tytön kertoma kokemus todistaa sen.

Vierailija
02.01.2026 |

Hänen kaverinsa vain istui alas ja puristi ristiä sylissään. Tuli paloi hänen ympärillään, mutta hänelle ei käynyt mitään. Tuli ei koskenut häneen ja hän pelastui. 

Ei ole selitettävissä muulla kuin jollakin yliluonnollisella. 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011726990.html

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Herra! 

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä! 💓

40 kuollut, yli 100 loukkaantunut. 

Kiitos Herra! 

Vierailija
22/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se yksi juttu oli vakuuttavampi jossa joku oli kuolevan kanssa sopinut että kuollut sitten kuolemansa jälkeen ilmaisee jotenkin jos kuoleman jälkeen on jotain. Oli sitten jossain baarissa tai vastaavassa paikassa tullut joku ventovieras kertomaan miten oli tullut selittämätön tarve kertoa joku juttu jonka vain tämä kuolleen kaveri ja kuollut oli tiennyt. Vaikka kyllähän tietty kaikenlaisia tarinoita maailmaan mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntäkää ristinne, jumalanne ja muut typeryydenne syvälle anukseenne -piiiiitkälle sulkijalihaksen ohi! :)

Sehän voisi olla ihan hyväkin jos pitää tulisesta ruoasta. Sitten ei tulisuus enää jatkossa polta.

Vierailija
24/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertomalla tuon jutun Skepsikselle ja todistamalla oikeaksi sillä voisi jopa tienata rahaa. On ,yös muita tahoja jotka palkitsevat mikäli onnistuu todistamaan paranormaalin ilmiön

Jep. Randi-säätiö maksaa miljoona dollaria todistetusti yliluonnollisesta ilmiöstä.

Vierailija
25/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tapahtunut mitä ihmeelisempia pelastuksia esim. tsunamissa, jota ihmisjärjellä ei voi selittää. Kuten presidentti Niinistö on kertonut. Se on puistattavaa.  Ja myös pelottavaa. Sama myös sodassa. 

Vierailija
26/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovainen tyttö oli yökerhossa, eihän uskovaiset saa käydä yökerhoissa.

Se on totta ettei yökerho ole uskovalle oikea paikka, eikä sinne haluaisi edes mennä. Ei tuo kunniaa Jumalalle mitenkään.

Vierailija
27/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa. Positiivinen voima pelasti. Demoninen inferno ei vienyt. Kiitos.

Vierailija
28/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertomalla tuon jutun Skepsikselle ja todistamalla oikeaksi sillä voisi jopa tienata rahaa. On ,yös muita tahoja jotka palkitsevat mikäli onnistuu todistamaan paranormaalin ilmiön

Miten voit todistaa mitään oikeaksi taholle, joka kieltäytyy uskomasta vaikka kuinka todisteita lapattaisiin syliin?

Älä viitsi.

Jos Jumala olisi olemassa ja haluaisi osoittaa olevansa olemassa, siihen löytyisi tehokkaampiakin keinoja kuin uhraamansa pojan kasvojen tartuttaminen paahtoleipään.

Vierailija
29/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Psalmi 91 Korkeimman suojelus "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."

Vierailija
30/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä tapahtunut mitä ihmeelisempia pelastuksia esim. tsunamissa, jota ihmisjärjellä ei voi selittää. Kuten presidentti Niinistö on kertonut. Se on puistattavaa.  Ja myös pelottavaa. Sama myös sodassa. 

Kun laitetaan miljoona ihmistä tsunamiin ja neljännesmiljoona kuolee, on aivan itsestään selvää, että tulee joitakin aivan hämmentäviä pelastustarinoita. Sen sijaan ketään ei kiinnosta alkaa kuunnella niiden neljännesmiljoonan kuolleen elämäntarinoita, yksi kerrallaan. Ne kun eivät inspiroi.

Vierailija
31/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Psalmi 91 Korkeimman suojelus "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."

Psalmi 137 "Hyvin tekee se, joka tarttuu lapsiisi ja lyö ne murskaksi kallioon!"

Vierailija
32/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palokaasuthan hengitettynä eivät vaikuta aivojen toimintaan - vai miten se olikaan?

Vierailija
33/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v pääsee yökerhoon Sveitsissä?

Vierailija
34/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se yksi juttu oli vakuuttavampi jossa joku oli kuolevan kanssa sopinut että kuollut sitten kuolemansa jälkeen ilmaisee jotenkin jos kuoleman jälkeen on jotain. Oli sitten jossain baarissa tai vastaavassa paikassa tullut joku ventovieras kertomaan miten oli tullut selittämätön tarve kertoa joku juttu jonka vain tämä kuolleen kaveri ja kuollut oli tiennyt. Vaikka kyllähän tietty kaikenlaisia tarinoita maailmaan mahtuu.

Ja tuostakaan ei ole todisteena kuin jonkun ihmisen oma kertomus?

Vierailija
35/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuuri, onnekas sattua, epätodennäköinen pelastus.

Vierailija
36/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yliluonnollista rikkoa ikkuna. Mikseivät kaikki rikkoneet ikkunoita?

Vierailija
37/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon videon muutama tunti sitten, ja olin varma, että joku ottaa tuon jumalan johdatuksena 😄

Jos tuo olisi sitä, sehän tarkoittaisi, että jumala jätti kaikki kuolleet ja loukkaantuneet tarkoituksella pelastamatta. Aika raju ajatus.

Vierailija
38/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeet voi saada aikaan yliluonnollisilta tuntuvia kokemuksia.

Tottakai, tuossa vaan oli ulkopuolinen todistaja.

Vierailija
39/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuostakaan ei ole todisteena kuin jonkun ihmisen oma kertomus?

Ei tietenkään. Ja pahat spektikot eivät usko, vaikka kuinka monta ihmeellistä ja yliluonnollista tarinaa sepittää.

Vierailija
40/60 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon videon muutama tunti sitten, ja olin varma, että joku ottaa tuon jumalan johdatuksena 😄

Jos tuo olisi sitä, sehän tarkoittaisi, että jumala jätti kaikki kuolleet ja loukkaantuneet tarkoituksella pelastamatta. Aika raju ajatus.

Jälkimmäinen kyllä sopii hyvin Raamatun Jumalaan. Sen verran monta kansaa ja kaupunkia hän pahantahtoisuuttaan hävittää. Ja kertaalleen koko ihmiskunnankin, Nooaa ja hänen perhettään lukuun ottamatta. Olen lukenut koko Raamatun kahdesti, ja siitä yli neljä viidesosaa on puhdasta vihapuhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi