Vilma Nissisestä tuli sponsoreille mainehaitta
Haltilla kriisikokous meneillään. Toivotamme Vilmalle menestystä valitsemalla persu-tiellä.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin tila ei tunnu turvalliselta, se ei ole sitä. Läsnäolijoiden tulee silloin tarkistaa käyttäytymistään, että tulija voi kokea olonsa mukavaksi. Itse välttelen menemästä tiettyihin paikkoihin niiden maineen perusteella. Minulla on oikeus suojella itseäni.
Miksi Vilmalle ei haluta tehdä Hakunilasta turvallista?
Sinulle ja Vilmalle tulee turvaton olo kun näette vähänkin pigmenttiä. Vähän vaikea vaihtaa väriä teidän mieliksi.
Parempi niin. Eivät pysty naamioitumaan ihmisiksi.
Hyvin sanoivat Hesarissa haastatellut somalit, että kannattaa tutustua jos on ennakkoluuloja jotain ryhmää kohtaan. Vastasivat negatiivisuuteen positiivisuudella.
Ei täällä ole mitään pelättävää. Asun itsekin lähes moskeijan vieressä ja siinä aina välillä palloilee väkeä, mutta mitä sitten? Toisessa paikassa palloilee valkonaamoja (baarin lähistöllä) ja enemmän heistä on häiriötä. Eiköhän olisi jo aika tottua kaikenvärisiin ja tosiaan tutustua jos pelottaa.
Vilmahan on selvästi fiksu kun hän kykenee tunnistamaan toistuvia kaavoja, sehän on yksi perinteisistä älykkyyden mittareista. Se minua ihmetyttää tässä ajassa, ettei ilmeisistä tosiasioista saa puhua. Ihan kuin neukkulassa.
Ainakin Rydmanin pisteet nousi omissa silmissäni. Ei ole ainakaan samanlainen "tätä lisää" hölöttäjä kuin samasta puolueesta tuleva presidenttimme.
Sinulle ja Vilmalle tulee turvaton olo kun näette vähänkin pigmenttiä. Vähän vaikea vaihtaa väriä teidän mieliksi.