Vilma Nissisestä tuli sponsoreille mainehaitta
Haltilla kriisikokous meneillään. Toivotamme Vilmalle menestystä valitsemalla persu-tiellä.
Kommentit (186)
Parin vuoden sisään pari Vantaan omaakin tyttöä pääsee jo isoihin kisoihin hiihtämään, että tulevaisuus on taattu. Tuommsilla Vilmoilla sitten ei enää tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mikä Vilman puheessa oli rasistista?
No ainakin se loukkasi monia. Ei mielestäni ole urheilijoiden asia ruokkia vastakkainasettelua
Totuuden kertominen EI ole vastakkainasettelun ruokkimista vaan ihan yksinkertaisesti TOTUUS. Mikä ihme siinä on ettei ongelmista saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menettää jokaikisen sponsorinsa. Todella sivistymätön ja asiaton kommentti. Itse teen paljon töitä ulkomaalaistausteisten ihmisten (myös afrikkalaisten kanssa) ja hävettää kuinka suvaitsematon maa Suomesta on tullut.
Mitä suvaitsematonta on kutsua somalivoittoista aluetta heidän pääkaupunkinsa mukaan? Jos ette näe heissä ja pääkaupungissaan mitään vikaa, ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa.
Hakunilan väestöstä valtaosa ei ole somaleja. On myös epäkorrektia ihjata, että kaikki ongelmat johtuisivat somaleista, kyllä Hakunilassa oli paljon ongelmia jo 1970-luvulla, kun kerrostaloja rakennettiin pienituloisille duunareille. Nykyisin hyvin rauhallista yöaikaan, kuten myös esimerkiksi Tallinnanaukiolla, Kontulassa, Mellunmäessä, Vuosaaressa, Länsimäessä... jos pks:lla kaipaa elämää yöaikaan, pitää mennä 00100 postinumeroalueelle...
On semantiikkaa, kutsuuko Hakunilaa Mogadishuksi
Vai
Kutsuuko Myyrmäkeä Kongoksi.
Sekä Mogadishu että Kongo ovat perseläpiä, eikä näistä em. paikoista kukaan tänne Suomeen edes tulisi ellei näin olisi.
Jostain omituisesta syystä näillä on jokin ero sitten?
Niin. Jos hän olisi sanonut että Vantaa on Suomen Kongo?
Vilma iski kultasuoneen ja nyt hänestä on tullut omilla aivoillaan ajattelevien ihmisten keskuudessa suosittu henkilö.
Oi joi joi, smegmanhajuiset Pedo-Persu Pervolaiset Rutsavaaran Persukylältä ovat nyt kiimaisessa trumputushorkassa kun Presidentti Peadonald vihelsi pilliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se loukkasi monia. Ei mielestäni ole urheilijoiden asia ruokkia vastakkainasettelua
Mä asun Hakunilassa, mutta en nyt tiedä pitäisikö minun olla loukkaantunut vertauksesta Mogadishuun, vai Mogadishulaisten loukkaantuneet vertauksesta Hakunilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti menettää jokaikisen sponsorinsa. Todella sivistymätön ja asiaton kommentti. Itse teen paljon töitä ulkomaalaistausteisten ihmisten (myös afrikkalaisten kanssa) ja hävettää kuinka suvaitsematon maa Suomesta on tullut.
Mitä suvaitsematonta on kutsua somalivoittoista aluetta heidän pääkaupunkinsa mukaan? Jos ette näe heissä ja pääkaupungissaan mitään vikaa, ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa.
Hakunilan väestöstä valtaosa ei ole somaleja. On myös epäkorrektia ihjata, että kaikki ongelmat johtuisivat somaleista, kyllä Hakunilassa oli paljon ongelmia jo 1970-luvulla, kun kerrostaloja rakennettiin pienituloisille duunareille. Nykyisin hyvin rauhallista yöaikaan, kuten myös esimerkiksi Tallinnanaukiolla, Kontulassa, Mellunmäessä, Vuosaaressa, Länsimäessä..
En huomannut että Vilma olisi puhunut yhtään mitään mistään ongelmista. Miksi yhdistät somalit ongelmiin, oletko rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Mitä suvaitsematonta Vilma sanoi? Haukkuiko hän somaleja? Miksi heti ajattelet negatiivista kun puhutaan Somalian pääkaupungista, oletko rasisti?
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt Vilma myönsi että oli asiaton kommentti ja pyysi sitä anteeksi. Ei ollut niin vaikeaa kuin joillekin persuliineille tuntuu olevan
Nyt on persut täysin umpisolmussa. Pitääkö olla Vilman kanssa samaa vai eri mieltä.... 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Hakunilassa, mutta en nyt tiedä pitäisikö minun olla loukkaantunut vertauksesta Mogadishuun, vai Mogadishulaisten loukkaantuneet vertauksesta Hakunilaan?
Käytännössä kuka tahansa tervepäinen ajattelee näin tässä vaiheessa.
Olisiko ollut parempi sanoa, että Hakunila on Suomen Pariisi? Samanlainen persläpi se Pariisikin on ja ihan samoista syistä kuin Mogadishukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enite olen pettynyt Vantaan kaupunginjohtajaan. Mikä rasistimulkku hän on liittämään Mogadishuun jotain negatiivista? Olisi ylpeä kun hänen johtamaansa kaupunkia on verrattu tällaiseen hi-tech -hubiin.
Niin, olisiko jutun juoni eri jos Vantaata olisi sanottu Suomen Piilaaksoksi?
😂😂😂
Jumallauta millä raivolla silakat käy kimppuun😂Ja Hesari komppaa. Mites silakat teidän omat postaukset? Onko kivoja?
Vierailija kirjoitti:
Jumallauta millä raivolla silakat käy kimppuun😂Ja Hesari komppaa. Mites silakat teidän omat postaukset? Onko kivoja?
Onhan silakoilla taas riittävästi kiviä? Kyselee Karl Marx.
Vierailija kirjoitti:
Rasse-Nissinen.
Realisti-Nissinen
Hiihto | Vilma Nissinen pyysi anteeksi kommenttiaan Vantaasta
Kyllä afrikassa nyt raivostutaan kun Mogadishua pilkataan!
Minä ainakin suosin Vilman mainostamia tuotteita ja tottahan hän puhui.