Muistatteko Suede-bändin ysärin lopulta?
Ja heidän Trash-kappalee? Bändi tulee Suomeen maaliskuussa! Tuleeko kukaan keikalle?
Kommentit (13)
Sitä tuntee itsensä niin vanhaksi kun nuoruuden bändit tekee comebackejä ja ne nuoret, kauniit ihmiset on nyt keski-ikäisiä ja kulahtaneita. En mene katsomaan, ei se nyt enää ole sama, silloin 90-luvulla olisin voinut mennä ja kiljua ja toivoa että pääsen bändäriksi, mutta nyt olen liian vanha tuollaiseen.
En ole seurannut myyntiä, mutta kai se reilut puolet täyttää hallia. Liput aika halvatkin.
Muistanpa hyvinkin, Suede on yksi niistä bändeistä joihin tutustuin MTV:llä v. 1993 kun Animal Nitrate oli uusi biisi...
Kaikki levyt on tullut ostettua tässä matkan varrella, ja on lippu tuolle keikallekin.
Brittipophuumassahan näitä tuli aikoinaan, Blur, Pulp, Suede jne
Vierailija kirjoitti:
Muistanpa hyvinkin, Suede on yksi niistä bändeistä joihin tutustuin MTV:llä v. 1993 kun Animal Nitrate oli uusi biisi...
Kaikki levyt on tullut ostettua tässä matkan varrella, ja on lippu tuolle keikallekin.
Mahtavaa! Olet siis true-fani :). Itsella on myös lippu konserttiin ja tykkään bändistä kovasti!
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuntee itsensä niin vanhaksi kun nuoruuden bändit tekee comebackejä ja ne nuoret, kauniit ihmiset on nyt keski-ikäisiä ja kulahtaneita. En mene katsomaan, ei se nyt enää ole sama, silloin 90-luvulla olisin voinut mennä ja kiljua ja toivoa että pääsen bändäriksi, mutta nyt olen liian vanha tuollaiseen.
Olen vähän samaa mieltä näin 61-vuotiaana. Toisaalta ymmärtää, että haluavat jatkaa ammattiaan, mutta lähes kaikilla se huippukohta osuu sinne uran alkuvaiheeseen ja sitten suosio ja huomio hiipuu. Sitten joskus esim. 20 vuotta myöhemmin kuulet jotain uutta heiltä ja monilla se ulkonäköäkin on niin paljon jo muuttunut, että tuskin tunnistaa koko ihmistä.
Näin sen Tavastialla silloin kun se oli uusi, ja tyttären kanssa menossa katsomaan nyt. Kuuntelin uuden levyn, ja ihan hyvähän se on, vaikkei sitä samaa hohtoa enää ole. Mutta olen tuon tyyppisen musiikin ikifani.
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut myyntiä, mutta kai se reilut puolet täyttää hallia. Liput aika halvatkin.
Hyvät paikat oli jo menneet, kun vähän myöhäisheränneenä ostin.
We are trash, you and me and glitter on the street
Vierailija kirjoitti:
We are trash, you and me and glitter on the street
Rupesin vielä jatkamaan tähän että oliko näillä se whatever makes her happy, on a Saturday night
Oli sekin!
Muistan kyllä. Eilen juuri kuuntelin kyseisen Trash-kappaleen ja vieläpä sen version jossa laulaja Brett Anderson ei laula hinttimäisellä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jäänyt kyllä ihan erilainen kuva, mutta ehkäpä olenkin sitten onnekas.
Toki tuossa 2002 - 2012 välillä oli bändillä kymmenen vuoden tauko, mutta ei senkään jälkeinen uusi albumi tuntunut comebäckiltä kun tuossa välissä oli kuitenkin ollutTears:in albumi, sekä useampia Brett Andersonin soololevyjä.
Ihan turha bändi. Skeidaa musiikkia.
Ei kiitos, en mene heidän konserttiinsa.