Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka-askin riistohinta

Vierailija
01.01.2026 |

90% veroa 

Fucking valtio 

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuusto on ainut hyvä näistä, eikä ole edes tappava kuten toiset.

Vierailija
182/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti ihmetellyt kun tupakista puhutaan nautintoaineena. no onhan se ihan hiervän makuista, on siitä kyllä nautinto kaukana. 

Minusta Konjakki ja Viski maistuu karmealta. Samoin Sikarit. Homejuustosta puhumattakaan.

Miksi jotkut käyttävät näitä ?

Normaali aikuinen ei ole vauvasuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä kun työpaikalla nöyryytettiin kävelemään portin taakse tupakalle otin loparit kesken vuoron ja siitä asti olen elänyt tukien varassa ja elän lopun ikääni. Ihan vaan protestina.

No se firma ei varmasti mitään menettänyt. Ja se lopunikää voi olla lyhyempi kun arvaatkaan, että hyviä tupakkihetkiä vaan.

Minulla ei ole mitään tarvetta elää persulandiassa pitkää elämää. On parempi kuolla nuorena vaikka oman käden kautta kuin jäädä OrpoPurran käsiin kitumaan.

Vierailija
184/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahaministerin tulisi olla kiitollinen, että tupakoitsijat oman terveytensä kustannuksella pönkittävät valtiontaloutta näin huimalla tavalla! Melkoinen uhraus yhteiseksi hyväksi!

Ja pilkan saa vielä palkaksi sekä kaikenlaiset rajoitukset. Edes parvekkeella ei saa polttaa ilman syyllistämistä.

No onhan tupakoijat nyt oikeasti säälittäviä.

Vierailija
185/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä kun työpaikalla nöyryytettiin kävelemään portin taakse tupakalle otin loparit kesken vuoron ja siitä asti olen elänyt tukien varassa ja elän lopun ikääni. Ihan vaan protestina.

No se firma ei varmasti mitään menettänyt. Ja se lopunikää voi olla lyhyempi kun arvaatkaan, että hyviä tupakkihetkiä vaan.

Minulla ei ole mitään tarvetta elää persulandiassa pitkää elämää. On parempi kuolla nuorena vaikka oman käden kautta kuin jäädä OrpoPurran käsiin kitumaan.

Hyvä, eipä muuta kun tuumasta toimeen.

Vierailija
186/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä hosu. Olen varsin viriili.

Vierailija
187/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hypoteettinen kysymys:

Jos kaikki lopettaisi tupakoinnin ja alkoholin käytön, kuinka valtiovarainministeriö siinä kohtaa toimisi?

Vierailija
188/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä hosu. Olen varsin viriili.

No jos olet noin viriili, niin kiipeä vaikka johonkin radiomastoon ja pistä tupakiksi, niinkun nykyään on tapana. Toisella kädellä sytytät ja toisella suojaat tuulelta. Ja oho...

Vierailija
189/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 90%, 99 olisi sopiva.

Ei vaan 201% + käyttömaksu + siirtomaksu ja lisäksi savu uhrimaksu.

Vierailija
190/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on valtavan addiktoiva päihde. Miten sen koukku kiinni nappaa, riippuu varmaan tosi monista tekijöistä, joista tutkimus osaa kertoa enemmän tai sitten ei. Nuori aloitusikä on varmaan yksi, ehkä joku geneettinen alttius.

Itse olen nähnyt ihmisiä, joille tupakointi on jotenkin täysin elinehto. Ei mitään väliä sillä, että lähipiiri kärsii hajusta, joka vuosia jatkuessaan pinttyy kaikkiin rakenteisiin ja tekstiileihin. Pitkään tupakoineen ihmisen asunto haisee k*selle, anteeksi vaan.

Sitten on tämä leikkiminen oman terveyden kanssa ja kun se pettää, läheiset kantavat siitä hinnan. Koitetaan vedota siihen, että se tämä ja tuo sukulainenkin poltti ketjussa ja eli ysikymppiseksi. Voi hyvin olla, että joidenkin ihmisten geneettiset ominaisuudet kestävät jatkuvaa altistusta myrkylle. Samaa pätee alkoholiin.

Sitten kun se kroppa ei kestäkään, seuraa kiukutteluvaihe. Haukutaan terveydenhuoltoa, kun ei keuhkosyöpää havaittu ajoissa, eikä sitä nyt saada hoidettua pois.

Uho loppuu saattohoidossa, kun syöpä on levinnyt aivoihin ja naama muistuttaa ylipuhallettua potkupalloa.

Minun puolestani röökiaskin hinnan voisi nostaa vaikka sataan euroon. Ja nämä jantterit, jotka ostavat tupakkaa alaikäisille, voisi ... enpä sano enempää.

Vierailija
191/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki lopettaisi tupakoinnin ja alkoholin käytön, kuinka valtiovarainministeriö siinä kohtaa toimisi?

Ei sen kummemmin kuin laittasi parilla miljardilla veroja johonkin muuhun.

Vierailija
192/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eliniän pidetessä nostaisi eläkeikää muutamalla vuodella.

Vierailija
193/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tupakoitsijat uhrautuvasta panoksestanne Suomen sosialistisesti pyörivän julkishallinnon pyörittämiseen! T. Virkaköpi ja jakkukalkkuna

Vierailija
194/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat voisivat laittaa lapun luukulle. Samoin Alkot. 

Tallinnan laivat seisoisivat laiturissa...

Vierailija
195/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin lopettaa. Pari viikkoa nyt ilman. 30 vuotta sitä kesti ja varmasti vuosia pois elämästä.

Onneksi olkoon! Itsekin vuosikymmenien tupakoinnin jälkeen lopettaneena tarvitsin useampaan kertaan tsempata itseäni, etten olisi langennut uudestaan. "Sinä et ole tupakoiva ihminen", oli tsemppilauseeni, jonka avulla sain tupakanhimon iskiessä siirrettyä ajatukset muuhun tekemiseen. Kun tupakointi ei ole enää keinovalikoimassa, on pakko keksiä jotain muuta, millä esimerkiksi rentoutuu, tappaa aikaa tai lepuuttaa hermojaan.

Vierailija
196/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kaikki lopettaisi tupakoinnin ja alkoholin käytön, kuinka valtiovarainministeriö siinä kohtaa toimisi?"

Tulisi iso lovi valtion budjettiin. Sekin pitäisi paikata lisävelalla.

Vierailija
197/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka on valtavan addiktoiva päihde. Miten sen koukku kiinni nappaa, riippuu varmaan tosi monista tekijöistä, joista tutkimus osaa kertoa enemmän tai sitten ei. Nuori aloitusikä on varmaan yksi, ehkä joku geneettinen alttius.

Itse olen nähnyt ihmisiä, joille tupakointi on jotenkin täysin elinehto. Ei mitään väliä sillä, että lähipiiri kärsii hajusta, joka vuosia jatkuessaan pinttyy kaikkiin rakenteisiin ja tekstiileihin. Pitkään tupakoineen ihmisen asunto haisee k*selle, anteeksi vaan.

Sitten on tämä leikkiminen oman terveyden kanssa ja kun se pettää, läheiset kantavat siitä hinnan. Koitetaan vedota siihen, että se tämä ja tuo sukulainenkin poltti ketjussa ja eli ysikymppiseksi. Voi hyvin olla, että joidenkin ihmisten geneettiset ominaisuudet kestävät jatkuvaa altistusta myrkylle. Samaa pätee alkoholiin.

Sitten kun se kroppa ei kestäkään, seuraa kiukutteluvaihe. Haukutaan terveydenhuoltoa, kun ei keuhkosyöpää havaittu ajoissa

Uho loppuu saattohoidossa, poltit tai et.

Vierailija
198/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.yrttilato.fi/epages/yrttilato.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2…

Tosta vaan.

Hyvää harjoitusta kehitysmaamaininkiin eli, kun aletaan viljelemään kerrostalojen pihoilla perunoita autonrenkaissa.

Vierailija
199/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat voisivat laittaa lapun luukulle. Samoin Alkot. 

Tallinnan laivat seisoisivat laiturissa...

Siis täh? Avaisitko vähän tätä. Ravintoloissa ei ole saanut polttaa sitten pariinkymmeneen vuoteen, ym.  Ihmiset käy risteilyillä ihan samalla tavalla. Tupakointi on nyt oikeasti niin eilistä että vain jotkut tyhmät sitä vielä harrastaa.

Vierailija
200/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs ne verot saadaan, kun tupakoitsijoilta ei enää saada? AIVAN, meidän palkkapussista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän