Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka-askin riistohinta

Vierailija
01.01.2026 |

90% veroa 

Fucking valtio 

Kommentit (271)

Vierailija
161/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai valtio riistää korkeammilla summilla joka ikisestä asiasta koska suurempi summa tietää enemmän verotuloja, myös arvolisäveron  kohdalla. Eikä valtio ole valmis laskemaan minkään tuotteen tai ruuan hintaa, päinvastoin.

On myös suuri vääryys rahastaa riippuvuuksilla.

Tupakoinnin riippuvuuden astetta voi verrata suoraan heroiiniin. Jos olet polttanut esim. 12 vuotiaasta 40 vuotiaaksi on lopettaminen käytänössä mahdotonta koska nikotiini on muovannut aivoja pysyvästi. Siitä on uusi tutkimuskin olemassa. Ja ei, siihen ei auta stumppaa tähän kirja, jonka kirjoittaja kävi  hypnoosihoidossa ja vain rahastaa sillä kirjalla.

Vierailija
162/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaministerin tulisi olla kiitollinen, että tupakoitsijat oman terveytensä kustannuksella pönkittävät valtiontaloutta näin huimalla tavalla! Melkoinen uhraus yhteiseksi hyväksi!

Ja pilkan saa vielä palkaksi sekä kaikenlaiset rajoitukset. Edes parvekkeella ei saa polttaa ilman syyllistämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ! Enää ei ole varaa lasten harrastuksiinkaan kun sosialistipunikit keksineet tupakkiveron ! Joulukin meni lahjoitta :(

Vierailija
164/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meilläkin perhe näki nälkää kun piti tupakkia ostaa. Mutta pitäisihän yhteiskunnan ymmärtää että minulla on tämmöinen riippuvuus.

Vierailija
165/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä kun työpaikalla nöyryytettiin kävelemään portin taakse tupakalle otin loparit kesken vuoron ja siitä asti olen elänyt tukien varassa ja elän lopun ikääni. Ihan vaan protestina.

Vierailija
166/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroituslääkkeillä pääsee melko helposti eroon tupakoinnista ja reseptin lääkkeeseen saa vaikka julkisesta terveydenhuollosta. Itse lopetin tällä keinolla kymmeniä vuosia kestäneen tupakoinnin. Tupakoinnin lopetus voi auttaa myös muista riippuvuuksista irtipääsyyn; itse sain tehtyä muutoksia ruokailutottumuksiini ja pudotettua pois ylimääräiset kilot, kun lopetin tupakoinnin. 

Vierailija
167/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä kun työpaikalla nöyryytettiin kävelemään portin taakse tupakalle otin loparit kesken vuoron ja siitä asti olen elänyt tukien varassa ja elän lopun ikääni. Ihan vaan protestina.

No se firma ei varmasti mitään menettänyt. Ja se lopunikää voi olla lyhyempi kun arvaatkaan, että hyviä tupakkihetkiä vaan.

Vierailija
168/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmetellyt kun tupakista puhutaan nautintoaineena. no onhan se ihan hiervän makuista, on siitä kyllä nautinto kaukana. 

Vierailija
169/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättömyyshyödyke ja syöpähoidot ovat kalliita. Vievät tilaa muiden  sairauksien hoidosta. 

Tupakointi on vähentynyt.

Syövät ovat lisääntyneet.

Vierailija
170/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ihmetellyt kun tupakista puhutaan nautintoaineena. no onhan se ihan hiervän makuista, on siitä kyllä nautinto kaukana. 

Minusta Konjakki ja Viski maistuu karmealta. Samoin Sikarit. Homejuustosta puhumattakaan.

Miksi jotkut käyttävät näitä ?

Vierailija
171/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää Kahvista. Haluaisin että sen hinta nostettaisiin 30e paketti.

Vierailija
172/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stora Enso teki ihan oikein.

Vierailija
173/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää Kahvista. Haluaisin että sen hinta nostettaisiin 30e paketti.

90% vero kahvipaketille olisi ihan hyvä ja tasa-arvoinen asia.

Kahvi on turha ja tarpeeton nautintoaine. Kukaan ei sitä tarvitse.

Vierailija
174/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättömyyshyödyke ja syöpähoidot ovat kalliita. Vievät tilaa muiden  sairauksien hoidosta. 

Tupakointi on vähentynyt.

Syövät ovat lisääntyneet.

Vaikutus tulee hitaasti katsotaan sitten kun kaikki tupakoijat on kuolleet syöpään.

Vierailija
175/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Konjakki ja Viski maistuu karmealta. Samoin Sikarit. Homejuustosta puhumattakaan.

en tiedä, jotkut vielä polttavat tupakkiakin, aivan sairasta.

Vierailija
176/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän olisi oiva hetki rueta vähentämään tupakointia ja jopa lopettaa, eikö? Säästyy rahaakin.

Kun se ei vaan voi mennä niin että jonkun toisen elämäntavan, nautinnon ja harrastuksen voisi verottaa kuoliaaksi. 

Älä tuie sitten vinkumaan yhteiskuntaa maksamaan niitä keuhkosyöpähoitojasi, kiitos.

Vierailija
177/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne kaikki maistuu aivan hirveälle. Samoin tupakki. Jo tupakoijan hengitys on aivan kauhean hajuinen. Joku joka on polttanut ja mennyt hissillä, niin koko hissi haisee ihan hieveälle, monesti palannut takas ja mennyt portaita.

Vierailija
178/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nauttii mistäkin. Mitä se sinua liikuttaa ?

Jos joku tykkää Oluesta "itse en tykkää" niin nauttikoon siitä.

Vierailija
179/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten nautinnot on poistettava suomesta !!!!

Poikkeuksena on vain ne joista Minä nautin !

Asia OK ?

Vierailija
180/271 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hirveää jo joku nauttii Kahvin kanssa Savukkeen.

Pois se on sen suusta revittävä. Vai vielä nautiskellaan....Prkle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä