Viikon päästä täytän 60. Apua!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kurppa tai impotentti papparainen. Mutta sepä lienee edessä kaikilla jotka tuohon tai suurempaan ikään pääsevät.
60v vanha kurppa? Haistappa kuule.. 🖕
Sine olet ilkeä juippi.
Ei sun elämä ole mihinkään hävinnyt. Ehkä et ole pysähtänyt "elämään hetkessä". Kuitenkin olet saanut elää 60 vuotta ja tehnyt kaikenlasiia asioita, vaikket kaikkia muistakaan. Alappa vaikka kirjata ylös, mitä kaikkea olet tehnyt. Ja jos olet terve, sulla on aikaa tehdä vaikka mitä. Mutta tuo hetkessä elämisen taito olisi hyvä opetella jokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Tutut miehet eivät ole poteneet ikäkriisejä. Oletko Ap nainen?
Naiset syyllistyvät ihan kaikesta.
uskon et miehetkin potee :D mun isä valitti jatkuvasti et on niin kauhesti vanha ja ei todellakaan mee istumaan mihinkään torille, missä ne "papat istuu"
Minä 63v nyt. Synttärit joulukuussa Kukaan ei muistanut, mutta ei
haittaa. Itse ajattelen, että mitä kauemmin elän, se on vain siunaus. Isäni on 92v. Olen kiitollinen, että saan pitää isäni vielä. Sitten kun isästä aika jättää, en välitä enää mistään. Isä on ainoa omaiseni.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 61-vuotias mies. Muistan, että kyllä se joskus hieman ennakkoahdisti ja ihmetytti että joko se kuuskymppisyys tosiaan sieltä jo tulee ja onko se pelkkää surkeaa alamäkeä sitten.
Mutta ei se ole ollut. Ihan samalta tuntuu kun vaikkapa 57-vuotiaana.
Mutta näin se vaan on, että meillä kaikilla on oma aikamme. Ensin ollaan lapsia, sitten nuoria jne. Siirrymme kaudesta toiseen ja elämässä eteenpäin. Elämän laki.
Minä täytän 34 vuotta tänä vuonna j a tuntuu et siit on ikuisuus kun olin 20v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kurppa tai impotentti papparainen. Mutta sepä lienee edessä kaikilla jotka tuohon tai suurempaan ikään pääsevät.
Sine olet ilkeä juippi.
Mine ei ole juippi, ei ilkeä vaan 😠
Minäkin ajattelen, että vanheneminen on kivaa - sehän tarkoittaa sitä, että saa elää pitkään. 60 on vielä nuori, tai ainakin tekeväisessä iässä, onhan? 🙂 Me voimme tehdä omasta iästämme itsemme näköisen. Perässä tullaan. T. 52
Itse 36 tänä vuonna. Sekin tuntuu jo täysin kreisiltä. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskon et miehetkin potee :D mun isä valitti jatkuvasti et on niin kauhesti vanha ja ei todellakaan mee istumaan mihinkään torille, missä ne "papat istuu"
No juu, opiskellessa yksi pojista (ikämme alkoivat kakkosella) tuumi aina välillä, että hän on jo vanha mies. Mutta nämä täyiytymis-mummoutumisjutut, en ole miehen suusta kuullut.
Noh, 60+ hyviä puolia on paljon tai ainakin omasta mielestäni. Ollaan eläkkeellä tai se tapahtuu lähivuosina eli voi tehdä omat aikataulut tai olla tekemättä kun ei ole sidottu loma- ja työaikoihin. Ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, ei ole ulkonäköpaineita olipa kyseessä kasvot, kroppa, hiukset tai vaatteet eli saan olla juuri sellainen kun itse haluaa. On aikaa itselle, voi tehdä ja harrastaa mitä haluaa tai olla sohvaperunana. Hitto kun kivaa välillä olla ihanan itsekäs, vaikka monilla on toki velvotteita muita ihmisiä kohtaan, ne eivät iän myötä välttämättä katoa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet saavuttamassa tärkeän virstanpylvään. Olet riittävän vanha ja kokenut alkaa elämään elämää jota todella haluat.
Tämä! Lisättäköön vielä, että myös riittävän nuori aloittamaan uusia juttuja ja nauttimaan elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla 2 kk tuohon. Ja on kyllä ikäkriisi päällä.
Typerä ulista ikäänsä. Eletään ja kuollaan. Se on jokaisen osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet saavuttamassa tärkeän virstanpylvään. Olet riittävän vanha ja kokenut alkaa elämään elämää jota todella haluat.
Tämä! Lisättäköön vielä, että myös riittävän nuori aloittamaan uusia juttuja ja nauttimaan elämästä!
Minä ostin koiran 60 vuotis lahjakseni ja nyt harrastuksia riittää.
20 vuotta eteenpäin ja muistelet että olit kuuskymppisenä nuori. Noin se menee! Tuon takia ei jaksa enää itte märehtiä ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se nyt ois hävinny. Mun täti täyttää tänä vuonna 94 vuotta, hyvässä lykyssä sulla on 30 vuotta aikaa vielä.
Tämä nyt on typerää puhetta. Vaikka sinulla on geenilotossa voittanut täti, noin pääsääntöisesti 75 vuoden jälkeen touhu on pelkkää alamäkeä ja kärsimystä.
Juu ja 30-40 vuotta sitten alamäki saattoi alkaa jo selvästi ennen eläkeikää. Riippuen täysin työstä ja elämäntavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sine olet ilkeä juippi.
Ei nykypäivän kakarat ymmärrä mikä juippi on.
Ap, haluatko apua juhlajärjestelyihin vai mihin ihmeeseen?
Juhlaruusu !