Viikon päästä täytän 60. Apua!
Kommentit (49)
Mitä apua tarkkaan ottaen tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Mihin se nyt ois hävinny. Mun täti täyttää tänä vuonna 94 vuotta, hyvässä lykyssä sulla on 30 vuotta aikaa vielä.
Tämä nyt on typerää puhetta. Vaikka sinulla on geenilotossa voittanut täti, noin pääsääntöisesti 75 vuoden jälkeen touhu on pelkkää alamäkeä ja kärsimystä.
Sovitaan että ikä on vain numero. Sielu on nuori. Ja 60 on uusi -50. Kriisi voi olla silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se nyt ois hävinny. Mun täti täyttää tänä vuonna 94 vuotta, hyvässä lykyssä sulla on 30 vuotta aikaa vielä.
Tämä nyt on typerää puhetta. Vaikka sinulla on geenilotossa voittanut täti, noin pääsääntöisesti 75 vuoden jälkeen touhu on pelkkää alamäkeä ja kärsimystä.
En tiedä onko se lottovoitto, jos jalat toimivat, mutta pää ei.
Tosin itsekin tiedän kaksi reilusti yli ysikymppistä, jotka molemmat vielä lenkkeilevät päivittäin, ajavat autoa ja asuvat itsenäisesti. 70+ nyt oleva sukupolvi on viimeinen, joka elää satavuotiaiksi, me nuoremmat emme elä, vaan elinikä tulee laskemaan.
Minulla 2 kk tuohon. Ja on kyllä ikäkriisi päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alamäki voi alkaa jo 25 vuotiaana jos niikseen tulee. Elämä ei häviä kuin kuolemassa.
Tämähän on ihan parasta aikaa! 60+ nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No apllä on siihen 75 vuoteenkin matkaa vielä 15 vuotta.
Ajattele positiivisesti, sun 60v synttärithän voisi olla jo tänään. Sulla on kuitenki vielä viikko aikaa elää ennenku vanhuus iskee 🤗
Tutut miehet eivät ole poteneet ikäkriisejä. Oletko Ap nainen?
Naiset syyllistyvät ihan kaikesta.
Vanha kurppa tai impotentti papparainen. Mutta sepä lienee edessä kaikilla jotka tuohon tai suurempaan ikään pääsevät.
En voi kuvitella aloituksia ukkoutumisesta, jonka mies on huomannut.
Onnea, hyvä ikä! Jatkat vaan samaan malliin vai mitä apua tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Minulla 2 kk tuohon. Ja on kyllä ikäkriisi päällä.
Olin työelämässä 68-vuotiaaksi, korottelin eläkettäni, toivoin että terveyttä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kurppa tai impotentti papparainen. Mutta sepä lienee edessä kaikilla jotka tuohon tai suurempaan ikään pääsevät.
60v vanha kurppa? Haistappa kuule.. 🖕
älä muuta sano moni ei elä edes eläkeikään asti vaikka muuta valehdellaan päivittäin
Ei mulle silloin mitään kriisiä tullut, olin vaan onnellinen, kun tiesin eläkkeelle pääsyn olevan lähempänä :)
Onnea. Olet saavuttamassa tärkeän virstanpylvään. Olet riittävän vanha ja kokenut alkaa elämään elämää jota todella haluat.