Elämä ilman liikuntaa ei ole sen arvoista.
Kenelle voin valittaa etten saa käytyä ulkona koko päivänä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kadehdin Peltsiä
Minä en. Olen paljon komeampi!
Terveys on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Sairaita määriä päivässä paikallaan
Ei Suomessa tarkene ulkoilla kuin yksi neljäsosaa vuodesta eli kesäisin. Talvella on liian kylmä ja keväällä ja syksyllä on liian märkää. Talvitakki on mutta en saa kiinni ja uudet maksaa maltaita. Kesälenkkaritkin löytyy, mutta talvisin niissä jäätyy jalat.
Vierailija kirjoitti:
päinvastoin liikuntaa tungetaan nyt ala-asteellakin koko ajan lisää ja harrastuksia tarjotaan vain liikunnasta, ne älykkäät lapset jotka haluvat oppia jotain ihan muuta ja harrastaa jotain ihan muuta eivät saa mitään mahdollisuutta kun vaihtoehtoja ei tarjota...
Yleeensä ne liikunnalliset ovat myös luokan priimuksia ja ovat perheistä, joissa kannustetaan myös lukemiseen ja musikaalisuuteen. Älykäs harvemmin on sohvaperuna, vaan ymmärtää kehon hyvinvoinnin merkityksen muuhunkin menstymiseen.
Mulla oli aamupäivällä vakaa aikomus lähteä ulos. Sitten iskikin migreeni ja se aiheuttaa välillä myös sisuskalujen oireiluja ja kusella piti käydä tiheään. Niinpä olin olin kotona ja pötköttelin. Mulla on aina 1.1. pää kipeänä, joka johtuu liian pitkälle venyneestä valvomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan sen tunteen että istuu kahdeksan tuntia ruudun ääressä eikä pääse ylös?
Joillekin aika tyypillinen työpäivä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koko ajan vessahätä ulkona en kestä sitä tunnetta kun kusettaa heti kun astuu ulos.
Lihavuus tuo monenlaisia vaivoja.
Turpa kiinni ja heiluttele jalkoja siinä sohvalla jos et muuhun pysty. Itke sitten vasta kun se on tehty. Mun jälkijättöinen uudenvuodenlupaus on häipyä tältä ääliöpalstalta. Kiitä itseäsi kun sait sen aikaan, jos et mitään muuta saakaan.
Minä en. Olen paljon komeampi!