Jenni Muurinen (Ensitreffit alttarilla) seurustelee lentäjän kanssa!
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei arvosta auton asentajiikaan eikä muita remontin tekiöitäkään,, sen takii oon sanonu että naisille tupla maksu auto huollosta että tajuaisivat etta tänä on arvokasta työtä,,
Naiset valitettavasti tuijottavat statusta ja sitä rahaa. Kaikki tietävät, että lentäjän palkka on muhkea.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei arvosta auton asentajiikaan eikä muita remontin tekiöitäkään,, sen takii oon sanonu että naisille tupla maksu auto huollosta että tajuaisivat etta tänä on arvokasta työtä,,
Jyrkille tsempit, jos lukee tätä. Ansaitset sellaisen tavallisen naisen. Jenni mukava varmasti ja ei mitään vikaa, mutta ehkä olitte vähän eri aaltopituudella loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän kanssa seurustelu on varmasti kivaa, mutta siihen sisältyy myös toinen puoli. Lentäjä elää työvuorolistan mukaan, se ei jousta tyttöystävän mukaan. Kyllä se on tyttöystävä joka joutuu joustamaan. Työskentelin itse 15 vuotta lentoemäntänä ja kuuntelin monta kertaa, kun lentäjät kertoivat, että akka marisee koko ajan kun lentäjä on poissa kotoa. Niin, ei niitä lentokoneita kotoa käsin lennetä etänä. Tämä voi tulla monille nykyajan typerille nuorille naisille yllätyksenä. Seurustelun hohto katoaa nopeasti, kun ukko on koko ajan reissussa.
lentoemoja naurattamassa hotellin uima-altaalla
Ainakaan nyt suhde ei voi päättyä siihen, että mies ei tienaa tarpeeksi. Toivotan heille paljon onnea! Toivottavasti rakkaus kestää.
''Mä en ymmärrä, miten muka Jyrkillä ei ollut fyrkkaa. Hän oli 39-vuotias ja työskenteli luokanopettajana ja lisäksi teki extratöitä myyjänä. Eikä ollut edes lapsia tai lemmikkejä, joihin uppoaisi rahaan. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajat tienaavat varsin hyvin ja hänen vuositulot vuonna 2023 oli n. 35 000€, joten kyllä noilla tuloilla pitäisi hyvin pärjätä.''
Ainakin ohjelmassa nähdyn perusteella Jyrkillä oli tiukkaa rahasta, muutenhan hänellä ja Jennillä olisi ollut rennompaa. Kyllähän Jyrkikin tuskaili rahasta, ei ollut pelkästään Jenni, joka sitä teki. Kyllä on varmasti taloudellisesti erilaista olla vakinainen kuin määräaikainen opettaja. Ei tiedetä myöskään, millainen rahanhallinta Jyrkillä on, että meneekö jalkapallon fanitukseen liikaa rahaa. Jyrkikään ei ole nelikymppisenä pätevä opettaja, niin hänellä ei ole mahkuja työllistyä lähitulevaisuudessa vakkarina.
Vierailija kirjoitti:
''Mä en ymmärrä, miten muka Jyrkillä ei ollut fyrkkaa. Hän oli 39-vuotias ja työskenteli luokanopettajana ja lisäksi teki extratöitä myyjänä. Eikä ollut edes lapsia tai lemmikkejä, joihin uppoaisi rahaan. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajat tienaavat varsin hyvin ja hänen vuositulot vuonna 2023 oli n. 35 000€, joten kyllä noilla tuloilla pitäisi hyvin pärjätä.''
Ainakin ohjelmassa nähdyn perusteella Jyrkillä oli tiukkaa rahasta, muutenhan hänellä ja Jennillä olisi ollut rennompaa. Kyllähän Jyrkikin tuskaili rahasta, ei ollut pelkästään Jenni, joka sitä teki. Kyllä on varmasti taloudellisesti erilaista olla vakinainen kuin määräaikainen opettaja. Ei tiedetä myöskään, millainen rahanhallinta Jyrkillä on, että meneekö jalkapallon fanitukseen liikaa rahaa. Jyrkikään ei ole nelikymppisenä pätevä opettaja, niin hänellä ei ole mahkuja työllistyä lähitulevaisuudessa vakkarina.
Siis eikö hän ole valmistunut lainkaan luokanopettajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea uuteen suhteeseen! Nyt ainakaan ei pitäisi jäädä rahasta kiinni kun lentäjä.
Eiköhän se raha ollut enemmän miehen ongelma. Hänhän se kinussi rahaa lainaksi Jenniltä ja valitti samalla, että hänen kanssaan ei mitään voi tehdä kun ei ole rahaa.
Mä en ymmärrä, miten muka Jyrkillä ei ollut fyrkkaa. Hän oli 39-vuotias ja työskenteli luokanopettajana ja lisäksi teki extratöitä myyjänä. Eikä ollut edes lapsia tai lemmikkejä, joihin uppoaisi rahaan. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajat tienaavat varsin hyvin ja hänen vuositulot vuonna 2023 oli n. 35 000€, joten kyllä noilla tuloilla pitäisi hyvin pärjät.
Jos nainen vaatii ravintolassa syömisiä, matkustelua, omakotitaloa pääkaupunkiseudulta yms. ei tuollaisilla 35 000€ tuloilla kyllä sellaisia tarjoilla. Eivätkä luokanopet nyt erityisen hyvin tienaa, keskipalkkaisis tai hieman paremmin tienaavia, mutta eivät mitään hyväpalkkaisia.
Vaihtuu treffi-iltojen hampurilaisravintolat Oloon, Demoon ja muihin michelinravintoloihin. Veikkaan, että ex-siipalla on yhä opinnot kesken ja työsuhde katkolla viimeistään toukokuussa. Ja mitään ei voi asialle tehdä, koska elämä on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtuu treffi-iltojen hampurilaisravintolat Oloon, Demoon ja muihin michelinravintoloihin. Veikkaan, että ex-siipalla on yhä opinnot kesken ja työsuhde katkolla viimeistään toukokuussa. Ja mitään ei voi asialle tehdä, koska elämä on vaikeaa.
Miksiköhän ei ole suorittanut loppuun? Kyllähän tuossa iässä ne kannattaisi vetäistä maaliin saakka, jos vielä mahdollista. Vai voivatko ne jo vanhentua?
No nyt lentäjän palkoilla voi tosiaan Heseäkin fiinimmin käydä illallisilla.
Jennin ansiotulot olivat viime vuonna 36 287 euroa ja Jyrkin 34 297 euroa. Pääomatuloja ei kertynyt kummallekaan. Jenni sai veronpalautuksia 654 euroa ja Jyrki 17 euroa.
jenspa 3023 e/kk
jykäh 2858 e/kk
Vierailija kirjoitti:
Jennin ansiotulot olivat viime vuonna 36 287 euroa ja Jyrkin 34 297 euroa. Pääomatuloja ei kertynyt kummallekaan. Jenni sai veronpalautuksia 654 euroa ja Jyrki 17 euroa.
jenspa 3023 e/kk
jykäh 2858 e/kk
Käytännössä samat tulot. Miten sitten ohjelmasta sai vaikutelman, että moitti Jyrkin tuloja ja olisi pitänyt tienata enemmän? Eihän nykypäivää ole etsiä itselleen elättäjää!
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän kanssa seurustelu on varmasti kivaa, mutta siihen sisältyy myös toinen puoli. Lentäjä elää työvuorolistan mukaan, se ei jousta tyttöystävän mukaan. Kyllä se on tyttöystävä joka joutuu joustamaan. Työskentelin itse 15 vuotta lentoemäntänä ja kuuntelin monta kertaa, kun lentäjät kertoivat, että akka marisee koko ajan kun lentäjä on poissa kotoa. Niin, ei niitä lentokoneita kotoa käsin lennetä etänä. Tämä voi tulla monille nykyajan typerille nuorille naisille yllätyksenä. Seurustelun hohto katoaa nopeasti, kun ukko on koko ajan reissussa.
Se vaan, ettei Jenni ole enää nuori. Fiksuna naisena tietää, että merimiehellä on muija joka satamassa. Semmoista se on elämä.
Futisvalmentaja Antti Muurinen nainu ja Jenni alulle pistetty!
Kuusysissä tais olla silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan, ettei Jenni ole enää nuori. Fiksuna naisena tietää, että merimiehellä on muija joka satamassa. Semmoista se on elämä.
En tiedä merimiehestä, mutta kyllä lentäjistä suurin osa on tavallisia, uskollisia miehiä.
Onnea Jenni! Aikamoisen saaliin olet napannut. Mukavia reissuja maailmalle ja paljon rakkautta!