Kuinka paljon rahallista säästöä tulee, kun harventaa kauppakäyntejä ja tekee isoja satseja ruokaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkään ruuan maku ei vaan parane lämmitettynä vaikka muuta väitetään, ei kiitos.
Oletko kenties vege? Kunnolliset lihapadat vain paranevat uudelleen lämmityksellä, maku on paras ehkä vasta kolmannella kerralla. Jos muuta väität, et edes osaa tehdä ruokaa.
Samoin keitot, hernekeitto, kaalikeitto , seljanka, lihakeitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostoslistan laatiminen ja siinä pysyminen tuo säästöjä.
Mulla meni ihan hirveät määrät roskiin kun ei vasn sitten napannutkaan se ostislistan mukaan syöminen tai ei jaksanutkaan tehdä ruokaa.
Mulle ei myöskään sovi tuommoinen etukäteen suunnittelu ja erittäin harvoin kaupassa käynti. Toteutin tämän kotiinkuljetuksella kaupasta, koska tilasin ihan jäätävät määrät ruokaa, tyyliin 2 viikon määrän kolmelle. Niitä roudattiin tänne varmaan 6 isoa pahvilaatikollista.
Suunnittelut meni ihan päin seiniä ja ruokaa meni roskiin todella paljon, ehti vanhentua ennenkuin ehdittiin syömään. Mulla on kaksi teiniäkin siis. Se meni siis niin, että ostin jääkaapit aivan umpitäyteen kaikkea ruokaa ja vihannesta sekä hedelmää. Sitten huomataan reilun viikon päästä, että
Niin me olemme kaikki erilaisia. Minulle taas sopii erinomaisesti, että tilaamme kahdelle kaiken mahdollisen 3 vk välein,, todella useita laatikollisia. Koskaan ei mene mitään hukkaan.
Itse puolitin kaupassa käynnit 3 kertaan viikossa. Ensimmäinen säästö on polttoaineessa 10 euroa viikko. Ostan myös selvästi vähemmän tavaraa.
Eikö ole pakastinta?