Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän miehet suhtautuu, jos ette anna hänelle

Vierailija
01.01.2026 |

silloin, kun hän on kiimoissaan?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymystä ei ole esitetty "jos et ota mieheltäsi"? Miksi nainen on muka aina antavana osapuolena?

Koska nainen antaa ja mies saa panna. Vai oletko koskaan kuullut naisesta, joka pani miestä?

Olen. Monta kertaa. Käskee miehen olemaan paikallaan täysin liikkumatta, ja tekee hänellä mitä haluaa. Toimii aivan hyvin.

Vierailija
42/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lupa mennä maksulliselle jos minä en jaksa,pitäähän sitä miestään ajatella

Voi Miten ihana nainen olet 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lupa mennä maksulliselle jos minä en jaksa,pitäähän sitä miestään ajatella

Penahan se vain on. Naiset osaavat oikeinkirjoituksen.

Vierailija
44/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meni naimisiin. Mies ei voi tehdä mitään kierompaa kuin asua yhdessä yhden naisen kanssa. 

Vierailija
45/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen tietäisin, kun ei ole sen jälkeen näkynyt.

Vierailija
46/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sen tietäisin, kun ei ole sen jälkeen näkynyt.

Miten se on sitten edelleen sinun miehesi?

Vierailija
47/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tunteeton paska. Mites kun sun vaimo menee muille saamaan?

Vierailija
48/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ihmeemmin "suhtaudu". Soittaa yh-Kaisalle ja kysyy, onko vapaana. Jos saa myönteisen vastauksen, tilaa taksin ja lähtee. Tulee aamulla kiltisti kotiin. 

Vierailija
49/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pyydä mahdottomuuksia, joten mullakaan ei ole mitäån syytä kieltäytyä. Tyydytämme toinen toisemme aina- tavalla tai toisella,.

Vierailija
50/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mitä? Miksi käyttäisin seksiä vallan välineenä? Antaminen on jo terminä vallankäyttöön viittaava. 

aivan helkkarin typerää. Sitten ihmetellään lun suhde voi huonosti tai kumppani katselee muita. Meillä molemmat saadaan ja annetaan samanaikaisesti.

Aika moni nainen tekee näin ja sitten tosiaan ihmettelee kun miehellä onkin joku toinen!

Vierailija
51/62 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naiset itsestänne huolta (urheilkaa) ja osoittakaa himoa miehiänne kohtaan. 

Vierailija
52/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän, että kun (ei siis jos) niin alan vetäytymään itseeni, olen poissaoleva, vastailen niukasti ja varmaan kiukuttelen pienistäkin asioita. Tätä edeltää normaalisti pari kolme yritystä "saada". 
Tosielämässä mietin mikä on minussa vikana kun en kelpaa. 
M60

Vierailija
53/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kättelee itseään.

ihan tosiko, vain orjat turvautuu moiseen

Vierailija
54/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan anna seksiä vaan seksiä on silloin kun molempien tekee sitä mieli. Jos naiseni olisi oikeasti sitä mieltä, että seksi on jotain mitä minulle miehenä pitäisi antaa, jotta vaikka pysyisin kivana enkä kiukuttelisi  olisi siinä kylliksi syytä erota, koska en halua olla tuollainen luuseri joka ei saisi naistaan itse haluamaan seksiä kanssani. Tietenkin ensin varmistaisin onko joku naiseni mielestä pielessä ja yrittäisin yhdessä ratkoa seksihalujaan vievät ongelmat pois, mutta jos naisellani ei olisi pysyviä seksihaluja minua kohtaan, eihän se enää parisuhde olisi vaan jonkinlainen asumiskumppanuus. 

Vierailija
55/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tiedän, että kun (ei siis jos) niin alan vetäytymään itseeni, olen poissaoleva, vastailen niukasti ja varmaan kiukuttelen pienistäkin asioita. Tätä edeltää normaalisti pari kolme yritystä "saada". 
M60

Eikö kannattaisi kysyä naiselta? Ei siis sitä, että mikä sinussa on vikana, vaan sitä, että miksi nainen ei halua. Ja mitä voitaisiin yhdessä tehdä, että hän haluaisi?

Vierailija
56/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mieheni paljon kysele. Ottaa niskavilloista kiinni, taluttaa makuu huoneeseen ja ottaa omansa. Toisaalta on myös kiihottavaa sanoa, ei nyt mutta joudun kuitenkin alistumaan hänelle. Hän saattaa myös lätkiä pakaroita ja sanoa, vai meinaat pihdata ja panee kovaa. Näin meillä. Mirkku.

Vierailija
57/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Eikö kannattaisi kysyä naiselta? Ei siis sitä, että mikä sinussa on vikana, vaan sitä, että miksi nainen ei halua. Ja mitä voitaisiin yhdessä tehdä, että hän haluaisi?

Nyt ei ollut kyse lesbopariskunnista.

Vierailija
58/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ihmeemmin "suhtaudu". Soittaa yh-Kaisalle ja kysyy, onko vapaana. Jos saa myönteisen vastauksen, tilaa taksin ja lähtee. Tulee aamulla kiltisti kotiin. 

Jokaisella kunnon aviomiehellä pitää olla tällainen varoventtiili. Ei tarvitse turhaan riidellä. 

Vierailija
59/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymystä ei ole esitetty "jos et ota mieheltäsi"? Miksi nainen on muka aina antavana osapuolena?

Koska nainen antaa ja mies saa panna. Vai oletko koskaan kuullut naisesta, joka pani miestä?

Olen. Monta kertaa. Käskee miehen olemaan paikallaan täysin liikkumatta, ja tekee hänellä mitä haluaa. Toimii aivan hyvin.

Siis tunkee jotain strappia perseeseen vai?

Vierailija
60/62 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa lukot😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi