Miten teidän miehet suhtautuu, jos ette anna hänelle
Kommentit (45)
Kummallinen ketju, mutta tämä taisikin valua av:n puolelta tänne seksiosastolle. Täällä sentään on edes muutamia, joita seksi aidosti kiinnostaa positiivisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on sellainen meemi missä pariskunta illalla sängyssä. Mies vonkaa seksiä ja nainen ei anna. Käyvät nukkumaan. Piaan olo huoneesta kuuluu piip kun pleikka5 käynnistyy ja nainen katsoo vihaisena sängystä! 😅
Oikein!
Vetää käteen varmaan. Tosin aika harvassa on että en lähtisi leikkiin mukaan.
Ihan hyvin suhtautuu. Ei kyllä mene mitenkään erityisen torjunnan kautta meillä. Mieheni on aika hyvä katsomaan milloin kannattaa lämmitellä minua jos en ole hetivalmis (mikä on siis se normi). Ei siis päädy ikinä mokailemaan vonkaamalla haluttomalta tai yrittämällä sanattomasti hivuttautua panolle kun on joku riita selvittämättä :D
Semmoinen 1-3krt viikossa seksiä ja joka päivä jotain läheisyyttä ja hyväilyjä. Ja tärkeimpänä että seksistä voi aina puhua, se ei ole mikään vihjailu-vonkailu-painostus mörkö vaan rento ja usein kiihottava aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesvauvan väninät.
Alkaa kiinnostamaan kun molemmat silmät on pandana.
Sitten kiinnostaa 112 ja toinen osoite.
Miksi kysymystä ei ole esitetty "jos et ota mieheltäsi"? Miksi nainen on muka aina antavana osapuolena?
Vierailija kirjoitti:
Tästä on sellainen meemi missä pariskunta illalla sängyssä. Mies vonkaa seksiä ja nainen ei anna. Käyvät nukkumaan. Piaan olo huoneesta kuuluu piip kun pleikka5 käynnistyy ja nainen katsoo vihaisena sängystä! 😅
Niin, no usein se menee toisin päin. Mies heittäytyy lapseksi (pelaa ja kiukuttelee) eikä naista enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin suhtautuu. Ei kyllä mene mitenkään erityisen torjunnan kautta meillä. Mieheni on aika hyvä katsomaan milloin kannattaa lämmitellä minua jos en ole hetivalmis (mikä on siis se normi). Ei siis päädy ikinä mokailemaan vonkaamalla haluttomalta tai yrittämällä sanattomasti hivuttautua panolle kun on joku riita selvittämättä :D
Semmoinen 1-3krt viikossa seksiä ja joka päivä jotain läheisyyttä ja hyväilyjä. Ja tärkeimpänä että seksistä voi aina puhua, se ei ole mikään vihjailu-vonkailu-painostus mörkö vaan rento ja usein kiihottava aihe.
Voi kun miehet ymmärtäisivät tuon, että riidat pitää selvittää ensin. Joku iso asia, kuten miehen taipumus huutaa, saattaa tappaa naisen seksihalut täysin, ja pitkäksi aikaa. Moni mies ei tätä ymmärrä.
Hah, meillä minä olen miestä voimakasviettisempi, joten tuollainen tilanne on varsin epätodennäköinen. Mieheni on normaaliälyinen, joten tietenkään hän ei ehdottaisi, jos olisin vaikkapa korkeassa kuumeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesvauvan väninät.
Alkaa kiinnostamaan kun molemmat silmät on pandana.
Miestäkin kiinnostaa sen jälkeen miksi kyr.pä on leikattu irti tylsällä puukolla.
Vierailija kirjoitti:
Anna mitä? Miksi käyttäisin seksiä vallan välineenä? Antaminen on jo terminä vallankäyttöön viittaava.
aivan helkkarin typerää. Sitten ihmetellään lun suhde voi huonosti tai kumppani katselee muita. Meillä molemmat saadaan ja annetaan samanaikaisesti.
Tämä! Kun molemmat antavat, molemmat myös saavat. Naisella varsinkin, mitä enemmän saa, sitä useammin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun miehet ymmärtäisivät tuon, että riidat pitää selvittää ensin. Joku iso asia, kuten miehen taipumus huutaa, saattaa tappaa naisen seksihalut täysin, ja pitkäksi aikaa. Moni mies ei tätä ymmärrä.
Meillä tuo on ollut aina vähän päin vastoin. Jos on päivällä ollut jotain kränää, niin vaimo saattaa kyllä illalla olla pyrkimässä pöksyihin ihan muina naisina, kun itse olen vielä hieman loukkaantuneessa tilassa
Yleensä tuo on toiminut ja pöksyihini on päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo on ollut aina vähän päin vastoin. Jos on päivällä ollut jotain kränää, niin vaimo saattaa kyllä illalla olla pyrkimässä pöksyihin ihan muina naisina, kun itse olen vielä hieman loukkaantuneessa tilassa
Yleensä tuo on toiminut ja pöksyihini on päässyt.
Onko riita sitten sillä sovittu? Huutaako vaimosi sinulle? Kränä on eri asia kuin pyrkimys alistaa toinen huutamalla.
Onko riita sitten sillä sovittu? Huutaako vaimosi sinulle? Kränä on eri asia kuin pyrkimys alistaa toinen huutamalla.
Palsta ei anna vastata viestiisi suoraan, enkä jaksa enää tikutella uudestaan. Olisin vain kertonut, että meillä ei sellaisia repiviä riitoja koskaan ole ollut, joten oma näkökulmani ei oikein siihen sopinut. Jos tilanne on kuvaamasi, niin sekä ongelmat että ratkaisut ovat aika kaukana seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Palsta ei anna vastata viestiisi suoraan, enkä jaksa enää tikutella uudestaan. Olisin vain kertonut, että meillä ei sellaisia repiviä riitoja koskaan ole ollut, joten oma näkökulmani ei oikein siihen sopinut. Jos tilanne on kuvaamasi, niin sekä ongelmat että ratkaisut ovat aika kaukana seksistä.
Naiselle seksi on kokonaisvaltainen asia. Karkeasti yksinkertaistaen, mies haluaa seksiä, mutta nainen haluaa koko miestä, ja sitä kautta seksiä. Eli miehen huutaminen ja vonkaaminen ovat mitä suurimmassa määrin seksin ongelmia.
Tämä pätee muutenkin tuohon "nainen pihtaa"-ajatteluun. Ikävän miehen kanssa ei tee mieli seksiä, vaikka muuten tekisi mieli seksiä.
Meillä lupa mennä maksulliselle jos minä en jaksa,pitäähän sitä miestään ajatella
Hänellä on semmoinen semi-ärsyttävä tapa, että saa mut kummiskin innostumaan hetken päästä. "Suudellaan vaan...", "saanko mä nuolla/tehä sulle.." ja tuollaista. Mä sulan.... Ah...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymystä ei ole esitetty "jos et ota mieheltäsi"? Miksi nainen on muka aina antavana osapuolena?
Koska nainen antaa ja mies saa panna. Vai oletko koskaan kuullut naisesta, joka pani miestä?
Eipä ole tuota ongelmaa, annan aina kun mies haluaa. Olen muutenkin aktiivinen ja pidän mieheni aina tyydytettynä. Tyydytetty mies on tyytyväinen eikä haaveile vieraasta.