Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset pääsevät ilmaiseksi uimaan mutta ei työttömät

Vierailija
01.01.2026 |

Eläkkeet on isompia kuin toimeentulotuki. https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9109692

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi uida ilmaiseksi uimarannoilla

Vierailija
182/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia eläkeläisenä, josta olen hyötynyt on seniori -matkakortti bussiin. Olen nyt käyttänyt sitä 10 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset ovat tehneet töitä. Työttömät sen sijaan vaan loisivat koko elämänsä. Joku roti pitää olla kuinka paljon työtä vieroksuvia saatanoita paijataan. MENKÄÄ TÖIHIN TAI PERUSTAKAA YRITYKSISÄ JA ELÄTTÄKÄÄ ITSENNE!!!

Vierailija
184/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät tuhosivat kansantalouden. Miksi niitä pitäisi kohdella kuin kuninkaita en ymmärrä. 

Vierailija
185/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sitten uussuomalaisten kanssa löylyttelevät.Ihan sama.

Vierailija
186/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset ovat tehneet töitä. Työttömät sen sijaan vaan loisivat koko elämänsä. Joku roti pitää olla kuinka paljon työtä vieroksuvia saatanoita paijataan. MENKÄÄ TÖIHIN TAI PERUSTAKAA YRITYKSISÄ JA ELÄTTÄKÄÄ ITSENNE!!!

Olen työkyvytön työtön, tein noin 30v töitä. Älä yleistä. 

Vierailija
187/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen on maksanut veroja.

Vaikka olen työtön, olen silti ehtinyt lähes 30 vuotta maksamaan veroja. En vielä pääse eläkkeelle.

Vierailija
188/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät tuhosivat kansantalouden. Miksi niitä pitäisi kohdella kuin kuninkaita en ymmärrä. 

Työttömyys on toki aina oma valinta. YT tuli kenkää ja en ole onnistunut työllistymään, ikää alkaa olla.  Onhan tietysti oma syy jos työnantajat ei palkkaa. Aina tein työni hyvin ja olin tunnollinen. Se vaan ei nykypäivänä merkitse mitään, kun yritykset haluaa ns. vanhoista eroon.

Vierailija
189/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiltä pitäisi poistaa kaikki alennukset. 

Vierailija
190/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tastusti perusta yritystä. Olen niin läheltä nähnyt tätä yrittämistä. Lisäksi pitää olla rahaa ja hyvä liikeidea. Suomessa on vaikea olla yrittäjä ja vielä elää sillä.  Laskut on silti maksettava, vaikka viivan alle ei jäisi mitään. Nythän on ennätysmäärä konkursseja.

Vierailija
191/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuhonneet. Työpaikkoja ei ole. Sen sijaan nykyisiä eläkeläisiä voinemme osoittaa syyttävällä sormella. Lähes kaikkien työt olikin lorvailupaikkoja, tilalle ei palkattukaan enää ketään. Lisäksi maksoivat aikanaan liian vähän eläkemaksuja joten minä en saa samaa elintasoa eläkkeellä kuin he. Syytän.

Vierailija
192/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläinen teki töitä aikanaan. Työtön vaan loisii koko ajan. Työttömät ovat tämän maan syöpäkasvusto

Kaikki eläkeläiset eivät ole raskaan työn raatajia. 

Nämä tämän päivän eläkeläiset ovat päässeet eläkkeelle vieläpä suht nuorena. 

Vierailija
193/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on maksanut veroja.

Jäin työttömäksi 58-vuotiaana jolloin palkkani oli 6800 e kk. Mikäs sinun on?

Olit kallis ja jouduit lähtemään.

Vierailija
194/194 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tervettullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän