Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhottavaa kun naisten alapäät haisee töissä häiritseväsi

Vierailija
01.01.2026 |

Sä haistat sen hajun, vaikka en ole mennyt mitenkään erikseen haistelemaan. Se haisee huoneilmassa

Lisää aiheesta:

https://www.is.fi/viihde/art-2000010112125.html

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta tuo on, en ole koskaan haistanut huoneilmassa miehen alapäätä (hikeä kylläkin) mutta naisen alapään haiseminen huoneilmassa ei ole edes erityisen harvinaista. Ei se tarkoita, että naiset olisivat epäsiistempiä, vaan sitä että naisen alapää vaan haisee voimakkaammin ja selvemmin.

Ja tää on kiusallista aina kun on enemmän kuin yksi nainen kuvioissa. Ei edes lakanoiden vaihto tunnu auttavan. 

Vierailija
42/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahempi kun japsin nenään haiseva nikotiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas todistettua että homppeli pelkää naisen sukuelintä. Tosimies taas ei torttuun tukehdu.

Hyvä että Nico on tullut kaapista. Eihän häntä kukaan huolisi jos hän leikkisi heteroa ja pyörisi täällä muina INCELeinä.

Vierailija
44/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode on aivan sairas kun ei poista tätä ketjua. Tämän ketjun aikana on poistunut täysin asiallisia ketjuja!

Vierailija
45/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eikös se joskus ollu juttua että omaa vagina tuoksua kannattaa muka levitellä dekolteelle ja kaulalle. Miehet hullaantuu.

Koskee heteromiehiä. Nico ja ap eivät ole heteroita.

Vierailija
46/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no jos ei valitella sitten töissä kun työajalla käy jatkuvasti alapää pesulla. Tosin meilläkin niin kiireinen työ aikataulu, enemmän töitä, työaika ei lisäänny. Hyvä että kahvit ehtii juomaan. Itse ainakin joudun koko työpäivän olemaan sama hikinen haiseva rätti housuissa,kun ei vaan ole sitä aikaa suotu kunnon vessataukoihin, että ehtisi sen alapään pesemäänkin välillä ja vaihtaa uuden rätin pöksyihin. Tiedän mä ittekki että haisee työpäivän päätteeksi kun vihdoin kotona suihkuun pääsee.

Vierailija
47/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok olla homo, ihan hyvä ja normaalia. Tuohon vimmaiseen kieltämiseen vaan olisi kyllä hyvä hakea apua.

Vierailija
48/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin hammaslääkärin vastaanotolla ja sillä kertaa kyllä sen hampilääkärinaisen pimpissä ei ollut kaikki ihan kunnossa. Valkovuotoa tms. Tämä tarina on tosi. En kuitenkaan asiasta viitsinyt natista kun oli muuten oikein hyvä hampilääkäri, vaikka siis torttu ei ollutkaan raikkaimmista raikkain. 

Tosin jos olisi valittanut esim. että pesen hampaani liian harvoin, olisin varmaan todennut, että niin sinäkin vulvasi, ainakin hajusta päätellen.

Vierailija
49/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävin hammaslääkärin vastaanotolla ja sillä kertaa kyllä sen hampilääkärinaisen pimpissä ei ollut kaikki ihan kunnossa. Valkovuotoa tms. Tämä tarina on tosi. En kuitenkaan asiasta viitsinyt natista kun oli muuten oikein hyvä hampilääkäri, vaikka siis torttu ei ollutkaan raikkaimmista raikkain. 

Tosin jos olisi valittanut esim. että pesen hampaani liian harvoin, olisin varmaan todennut, että niin sinäkin vulvasi, ainakin hajusta päätellen.

Siis mistä tiedät, että se haju tuli juuri alapäästä!?

Vierailija
50/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ei kuulu olla hajuton. Naisen alapäätä ei tule pestä muulla kuin vedellä ja vain kerran päivässä, jos ei ole kuukautiset. Naisen kuuluu tuoksua naiselle. Jos joku Niko Saarinen ei sitä kestä, se on hänen ongelmansa. Hän ei itse haista omaa hajuaan. Hän ei vaikuta kovin älykkäältä ihmiseltä.

Kyllä ulkoiset osat pitäisi pestä esim pesunesteellä.

T. Nainen 

En ymmärrä alapeukkuja, olen samaa mieltä kanssasi. Kyllä saippuaa tarvitaan, jos et esimerkiksi ole sheivannut ihan posliiniksi, mitä itse en halua tehdä. T. toinen nainen.

Vierailija
51/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tilailevat netistä käytettyjä alushousuja jotta voisivat edes kerran elämässään haistaa pillua

Joo ja kyselee kauppakeskuksissa naisilta, myiskö ne pikkuhousunsa. Siis ne, mitkä niillä on jalassa sillä hetkellä 🤣

Mä myin kerran ja sain yllättävän paljon rahaa niistä.

Vierailija
52/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta tuo on, en ole koskaan haistanut huoneilmassa miehen alapäätä (hikeä kylläkin) mutta naisen alapään haiseminen huoneilmassa ei ole edes erityisen harvinaista. Ei se tarkoita, että naiset olisivat epäsiistempiä, vaan sitä että naisen alapää vaan haisee voimakkaammin ja selvemmin.

Ja se vetoaa vahvasti heteromiehiin. Pienet homot taas saattaa kokea sen jopa uhkaksi, kuten ketjusta näemme :D

Vierailija
53/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ei kuulu olla hajuton. Naisen alapäätä ei tule pestä muulla kuin vedellä ja vain kerran päivässä, jos ei ole kuukautiset. Naisen kuuluu tuoksua naiselle. Jos joku Niko Saarinen ei sitä kestä, se on hänen ongelmansa. Hän ei itse haista omaa hajuaan. Hän ei vaikuta kovin älykkäältä ihmiseltä.

T. Nainen 

En ymmärrä alapeukkuja, olen samaa mieltä kanssasi. Kyllä saippuaa tarvitaan, jos et esimerkiksi ole sheivannut ihan posliiniksi, mitä itse en halua tehdä. T. toinen nainen.

Niin no kai nyt kaikki saippuaa levittäessään levittää myös häpykummun päälle? Tai nivusiin? Mutta en kyllä noin muuten pese pimppiäni millään pesunesteillä.

Vierailija
54/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu: laitoin asiallisen kommentin, niin sitä ei koskaan tullut.

Aika outoa moderointia....

Vierailija
55/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok olla homo, ihan hyvä ja normaalia. Tuohon vimmaiseen kieltämiseen vaan olisi kyllä hyvä hakea apua.

Jep. Ei mua haittaa ollenkaan, että ap on homo, mutta se haittaa helvetisti häntä itseään. Siitä se paha olo hänellä kumpuaa. Saattaisko olla Bible beltin eli lahkolaisalueen pasi.

Vierailija
56/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan haistanut MISSÄÄN. Hien, kusen ja paskan hajun kylläkin, mutta se ei katso sukupuolta. Missä näitä muka voi haistaa? No, ehkä makuuhuoneessa seksin yhteydessä...

Vierailija
57/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkovuoto on normaalia terveellä naisella. Mutta varmaan ikävää kun et ole koskaan päässyt naisen lämmintä, kosteaa ja ihanaa luolaa kokemaan. Pikkasen säälittää homot ja niiden paskaröörileikit. Siinä vasta on aromia.

Vierailija
58/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 

Ja edellä kaksi esimerkkiä, joiden alapää haisee.

T. Kolmas nainen

Vierailija
59/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää varmaan vaihtaa alaa jonnekin rasvanäppikorjaamolle sitten.

Mikään ei ole ihanampi kuin korkeintaan parin viikon välein suihkussa käyvien, pastillit perseessä hikoilevien jonnejen haju, jota yritetään peittää AXEen kastetulla strasselilla lotraamalla.

Ap

Vierailija
60/85 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä humpuukia. Poistoon.

Juu ei ole. Todellakin haistaa pesemättömän menkkatoosan huoneilmasta. Se on ihan normaalia biologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi