Joku käyttää joskus 2000-3000 e ilotulitteisiin
Ja uusivuosi on vuoden tärkein päivä, koska ilotulitus.
Mitä mieltä? Hesarissa luki.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
itse perin n. 150k euroa joka vielä on suht keskiluokkainen summa. käytin samana vuonna tulitteisiin mökillä puhtaasti omaksi iloksi tonnin. ei niitä ollut muita näkemässä
Paitsi kaikki pelkäävät ketut, jänöt, kauriit ja linnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti käyttää rahaa ilotulitteisiin
Askin tupakkaa päivässä polttava, polttaa 4500 euroa vuodessa taivaalle. Fiksumpaa se on laittaa 3000 euroa ilotulitteisiin.
Yksi tyhmyys ei tee toisesta tyhmyydestä viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku on vuosia ostanut varmaan tonnilla raketteja. Ne pitää tietysti ampua ennen klo 2 kaikuvalla paikalla. Mikähän järki tuossakin on?! Jotakin huomionhakua. Ei ymmärrystä.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.....
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää joilla liitua on.
Tuo on sitä toivottua taloudellista toimintaa, jolla maa saadaan nousuun. Älä siis kitise vaan kiittele. Ja ensi uutena vuotena mee kattelemaan ja nauttimaan kun öky naapurisi ampuu raketteja. Tiedä vaikka tarjoaisi sinullekin lasin skumppaa.
Tätä mieltä olen.
Halvassa lähiössä asuvalla tuskin on öky naapureita
Täyttä urpoutta. Eilen kun taas katsoin paniikissa lentäviä varpusia ja mietin kaikkia niitä muita hädässä olevia eläimiä, ymmärrys tuolle touhulle oli aivan nollissa. On aivan absoluuttista aikuislapseutta käyttää niin tuhottomia määriä rahaa värikkäisiin paukkuihin ja päättää olla välittämättä kärsimyksestä. Wahuu kerrassaan.