Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka kertovat miten nukkuivat vaikka kukaan ei kysynyt

Vierailija
01.01.2026 |

Esim. puoliso äsken

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on parisuhteen pölinät. Miten nukuin, mitä syödään, kuka imuroi, kuka on siirtänyt mun sukset ja mihin?

Vierailija
2/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei hei hei mikä pointti???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletko sinä mitä puolisosi sinulle puhuu?

Vierailija
4/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison nukkuminen kiinnostaakin. Eniten ärsyttää yksinäiset työkaverit, joilla ei kotona ole ketään jolle puhua. Ne tulee työpaikan kahvihuoneeseen selittämään uniaan ja yöllisiä vessareissujaan, vaikka kukaan ei kysynyt. 

Vierailija
5/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tekevät vauva.fi aloituksia, vaikka kukaan ei pyytänyt.

Vierailija
6/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saatan mainita, jos olen nukkunut poikkeuksellisen vähän, pari tuntia, tai peräti valvonut koko yön. Ihan siksi, että puhekumppani ymmärtää miksi sanat voivat mennä sekaisin tai ajatus pätkii.

Vierailija
7/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä saatan mainita, jos olen nukkunut poikkeuksellisen vähän, pari tuntia, tai peräti valvonut koko yön. Ihan siksi, että puhekumppani ymmärtää miksi sanat voivat mennä sekaisin tai ajatus pätkii.

Ohimennen maininta onkin ihan ok toisin kuin joka yöpissan mainitseminen ja ajankohdan kertominen. 

Vierailija
8/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nukkunut tänään vielä pidempään mutta koira alkoi tökkimään kuonollaan että ulos pitäisi päästä

Vierailija
9/9 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Se on tärkeää, että onko nukkunut hyvin tai huonosti, jos joutuu viettämään päivän muiden seurassa.

Tuskin kukaan selittää näitä vaikkapa kaupan kassalla, vaan kumppanille tai työkaverille, loogisesta syystä. Eli koska se vaikuttaa niihinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän