Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet vihaavat onnellisia naisia?

Vierailija
31.12.2025 |

Aina kun olen onnellinen ja jutttelen jonkun miehen kanssa, he yrittävät laskea mielialaani ja hyvinvointiani haukkumalla tai neggaamalla. Miksi? Onko miehillä joku sisäänrakennettu tarve, että naiset voivat huonosti?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, eksältä poksahtaisi pää jos näkisi minut nyt. Otti aikansa tajuta mistä se lyttääminen kumpuaa, mutta onneksi ymmärsin ja lähdin. 

Vierailija
62/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmaan siksi, että "onnellinen nainen" on varsin itsekeskeinen, eli minäminä feministi ja siten parisuhteeseen sopimaton yksilö täynnä itseään. sitäpaitsi naisen onnellisuus ajaa kaiken edelle, myös omien lapsien. että tällaista tällä kertaa.

Itsehän olet niin itsekeskeinen ja minäminä että sinun mielestäsi kaikkien naisten pitäisi olla sinua varten ja sinun kanssa parisuhteeseen sopivia. 

Nyt lopeta se itsekkyys. Tee tänään jotain jonkun muun hyväksi, josta et itse hyödy yhtään.

Nimenomaan! Tuo kommentti oli ihan älytön. 
Ensinnäkin, miten niin onnellinen ihminen on itsekeskeinen minäminäminä-tyyppiä? Masentuneet ovat paljon itsekeskeisempiä.  He näkevät usein vain oman surkeutensa. Siksi toiseksi: kysymyshän kuului että miksi miehet haluavat latistaa naisen onnellisuuden. Sinä vastasit että siksi kun onnelliset naiset eivät ole parisuhdemateriaalia. Jos joku nainen ei ole sinun mielestäsi parisuhdemateriaalia niin mikä syy se on latistaa ja loukata häntä?  Etkö voi vain jättää häntä rauhaan? Jos olet sitä mieltä että ne naiset, jotka eivät sovi sinun parisuhdemuottiisi, ovat täysin arvottomia ja heitä saakin latistaa, ja että naisen kuuluu olla pelkkää parisuhdemateriaalia miehelle, niin kukahan on itsekeskeinen minäminäminä-tyyppi? Muut ihmiset eivät ole olemassa vain sinua varten. 

Vierailija
64/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hiton lainaus ei toimi) Suomessa on aina puhuttu Amerikasta pöllityillä termeillä, joita ei ole  itsekään tajuttu. Ne ovat istuneet huonosti suomalaiseen kulttuuriin, mutta luvan saaneet kelvata, kun muutakaan ei ole ollut tarjolla.  Ja 1990-luvun Cosmopolitan-lehden suhdeopit yhä edelleen näkyvät naisten käytöksessä. Naiset ylikouluttautuvat ihmissuhteisiin ja pettyvät kun muut eivät ole välttämättä käynyt samoja suhdeopintoja.

Vierailija
65/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmaan siksi, että "onnellinen nainen" on varsin itsekeskeinen, eli minäminä feministi ja siten parisuhteeseen sopimaton yksilö täynnä itseään. sitäpaitsi naisen onnellisuus ajaa kaiken edelle, myös omien lapsien. että tällaista tällä kertaa.

Itsehän olet niin itsekeskeinen ja minäminä että sinun mielestäsi kaikkien naisten pitäisi olla sinua varten ja sinun kanssa parisuhteeseen sopivia. 

Nyt lopeta se itsekkyys. Tee tänään jotain jonkun muun hyväksi, josta et itse hyödy yhtään.

Juu, ja jos tietty nainen ei tämän miehen mielestä sovi vaimoksi juuri hänelle, hänen on sillä perusteella olla ilkeä naiselle. Mikset voi vain antaa toisen ihmisen olla rauhassa onnellinen? Suurin osa tapaamistani miehistä ei todellakaan sopisi minulle mieheksi, mutta se ei ole minulle mikään syy käyttäytyä heitä kohtaan inhottavasti. En ylipäänsä kuvittele että miehet (tai muut ihmiset kaiken kaikkiaan) ovat olemassa minua ja minun tarpeitani varten. 

Vierailija
66/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain narinat siirtyivät torstaille. Ei nämä kommentit kovin onnellisilta vaikuta. Puhumme siis ilmeisesti satuolennosta. Pääasia, että miehet on taas saatu tikunnokkaan, niin oma kohmeloinen olo helpottaa edes vähän.