Miksi miehet vihaavat onnellisia naisia?
Aina kun olen onnellinen ja jutttelen jonkun miehen kanssa, he yrittävät laskea mielialaani ja hyvinvointiani haukkumalla tai neggaamalla. Miksi? Onko miehillä joku sisäänrakennettu tarve, että naiset voivat huonosti?
Kommentit (66)
Itse valitset miehet joille juttelet. Naiset eivät osaa valita seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies osoittaa vihaa naista kohtaan joka ei ole tehnyt miehelle mitään, miehen täytyy olla kateellinen ja/tai hyvin ilkeä.
Vihaatko vaikkapa Michael Penttilää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellaisia heikkoja konservatiivi-miehiä, jotka ajattelevat, että naiset ovat syntyneet miesten tueksi. Tukemaan miehiä heidän tavoitteissaan ja elämässään. Help-maid. Nyt kun sitten onnellinen nainen elääkin sitä omaa elämäänsä täysillä niinkuin ihmisten kuuluukin, niin heikkoa miestä harmittaa.
Miten se onkin niin, että nämä konservatiivit ovat niin heikkoja etteivät itse pysty elämäänsä pitämään kasassa, vaan pitäisi olla apulainen.
Naiset pärjää ilman apulaisia ja tukijoita. Mutta nämä alpha-pellet ei.
Älä yritä levittää tätä jenkkisontaa Suomeen.
Tämä on perisuomalaista. Miten se onkin, että naiset edelleen tekee suurimman osan kotitöistä, vaikka sille ei ole mitään perustetta. Palkkatöissä ravataan sukupuoleen katsomatta. Silti naisten pitäisi fasilitoida miesten elämää, että nämä pystyisivät keskittymään töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vedät puoleesi tuollaisia miehiä? Sinähän tässä olet yhteinen nimittäjä.
Jaa-a, ehkä he yrittävät loisia onnellisuudessani.
Reaktio siitä, että muut yrittää laskea sinua syntyy sinussa. Nykyisessä tahallisen väärinymmärtämisen kulttuurissa tavoitteena on tulkita muiden toistemme mahdollisimman pahantahtoisesti. Entäpä jos seuraavan kerran kun no, raivostut toisen sanomisista miettisitkin, onko mahdollista että olet tulkinnut hänet väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tasapainoinen ja onnellinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Tämä on miehille kova paikka, eikä sitä pysty tasoittamaan muuten kuin latistamalla ja haukkumalla naista. Tää on niin nähty!
Paitsi jos haluaa kumppanin jonka kanssa jakaa elämä.
Mitä jakamista se on, jos ei voi olla edes onnellinen?
Tuollaisia on tullut vastaan paljon, tämä on ikäänkuin tyyppivika miehissä. Mulle oli ihan käänteentekevää, kun mietin, millaisia miehiä olen halunnut, ja mitä he ovat minulle aiheuttaneet.
Nykyisen kumppanini ego ei ole paisunut eikä hauras. Suosittelen etsimään jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
On sellaisia heikkoja konservatiivi-miehiä, jotka ajattelevat, että naiset ovat syntyneet miesten tueksi. Tukemaan miehiä heidän tavoitteissaan ja elämässään. Help-maid. Nyt kun sitten onnellinen nainen elääkin sitä omaa elämäänsä täysillä niinkuin ihmisten kuuluukin, niin heikkoa miestä harmittaa.
Miten se onkin niin, että nämä konservatiivit ovat niin heikkoja etteivät itse pysty elämäänsä pitämään kasassa, vaan pitäisi olla apulainen.
Tämä on kyllä totta. Ja se help-maid kohtelu pitää saada ilmaiseksi ilman aviovelvollisuuksia tai laskutusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on perisuomalaista. Miten se onkin, että naiset edelleen tekee suurimman osan kotitöistä, vaikka sille ei ole mitään perustetta. Palkkatöissä rava
Ei ole millään muotoa perisuomalaista. Et ole koskaan ollut parisuhteessa, joten et tiedä, miten perheissä asiat hoidetaan. Sen sijaan yrität tuutata tänne jenkkisontaa.
aivan yhtä typerä kysymys kuin se, että miksi naisten on pakko pilata onnellisen miehen elämä? mies on yksinkertainen olio. se voi olla onnellinen kalja ja pitsasiivu käsissä katsoen vaikka jääkiekkoa. nainen ei voi sietää sitä, että yksinkertainen mies kokee onnellisuutta yksinkertaisista asioista, ja sellainen on pakko pilata heti. mistä tällainen käytös johtuu? huonosta kotikasvatuksesta? vai feminismistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, eivät suomalaiset miehet ole heidän tasollaan. Vaan pööpöilevät ympäriinsä kuin apinat
Mun exä oli mulle kateellinen ja siksi dissasi, jos olin onnellinen ja vaikka saavuttanut jotain haluamaani. Exä halusi olla suhteemme stara ja häntä harmitti, jos kaikki huomio ei ollut hänessä. Vaati hirveästi huomiota omissa haasteissaan, mutta vastaavasti oli välinpitämätön minun haasteissa ja tosiaan ohitti onnistumiseni.
Nykyinen mies on ilman muuta täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä omaa käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
aivan yhtä typerä kysymys kuin se, että miksi naisten on pakko pilata onnellisen miehen elämä? mies on yksinkertainen olio. se voi olla onnellinen kalja ja pitsasiivu käsissä katsoen vaikka jääkiekkoa. nainen ei voi sietää sitä, että yksinkertainen mies kokee onnellisuutta yksinkertaisista asioista, ja sellainen on pakko pilata heti. mistä tällainen käytös johtuu? huonosta kotikasvatuksesta? vai feminismistä?
En minä puutu tuollaisten miesten elämiin millään tasolla. Kunnioitan heidän onneaan ja jätän täysin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Reaktio siitä, että muut yrittää laskea sinua syntyy sinussa. Nykyisessä tahallisen väärinymmärtämisen kulttuurissa tavoitteena on tulkita muiden toistemme mahdollisimman pahantahtoisesti. Entäpä jos seuraavan kerran kun no, raivostut toisen sanomisista miettisitkin, onko mahdollista että olet tulkinnut hänet väärin?
Jos hymyilen ja nauran ja toinen reagoi siihen vihalla tai apatialla niin henkilöllä on puutteellinen empatiakyky ja toisten ihmisten kunnioitus, eikä sellaista kannata päästää lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä omaa käytöstäsi.
Ei kun mietin nyt miesten käytöstä. Minä en pilaa toisten onneja koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos mies osoittaa vihaa naista kohtaan joka ei ole tehnyt miehelle mitään, miehen täytyy olla kateellinen ja/tai hyvin ilkeä.
Vihaatko vaikkapa Michael Penttilää?
No, en. Minulla on hänestä humanistinen psykologinen näkökulma, ei henkilökohtaista vihaa. Pahojen tekojen taustalla on usein monimutkaisia tekijöitä. Viha häntä kohtaan kuluttaisi vain omaa hyvinvointia, eikä se palvele ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on perisuomalaista. Miten se onkin, että naiset edelleen tekee suurimman osan kotitöistä, vaikka sille ei ole mitään perustetta. Palkkatöissä rava
Sinulla on vain kertomus siitä, että naiset tekee.
Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.