Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet vihaavat onnellisia naisia?

Vierailija
31.12.2025 |

Aina kun olen onnellinen ja jutttelen jonkun miehen kanssa, he yrittävät laskea mielialaani ja hyvinvointiani haukkumalla tai neggaamalla. Miksi? Onko miehillä joku sisäänrakennettu tarve, että naiset voivat huonosti?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketuttaahan se, ettei nainen tarvitse miestä "pelastamaan" itseään.

Vierailija
2/66 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tasapainoinen ja onnellinen nainen ei tarvitse miestä mihinkään. Tämä on miehille kova paikka, eikä sitä pysty tasoittamaan muuten kuin latistamalla ja haukkumalla naista. Tää on niin nähty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan vihaa. 

Vierailija
4/66 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ex muisti aina latistaa tunnelman, kun huomasi minun olevan tyytyväinen ja onnellinen. Pikkusieluinen kuspää koko mies.

Vierailija
5/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole sellasia. Jos itellä on masis, niin koitan olla "tartuttamatta" sitä toiseen. Parasta exässä oli se, et hän sai "tsempattua" mut siitä masiksesta ylös. .... Valitettavasti se ei toiminut toisinpäin ... en vaan osannut :(

Vierailija
7/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miestä, mutta ulisee aamusta iltaan miehistä vauvapalstalla. 

Vierailija
8/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
9/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan tuon omasta miehestäni, valitettavasti. Kun olen tyytyväinen ja onnellinen, hän kyllä keksii tavan latistaa minut. Ja kyllä, tiedän, että suhde on minulle toksinen. 

Vierailija
10/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile välillä jutella suomalaisille miehille. Usein seksituristit manipuloi ja alistaa.

Vierailija
11/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleistä tämän alustan inceleitä kaikiksi miehiksi. Ohessa joitain huomioita ihmisyydestä sukupuoleen katsomatta:

1. Onneton surkimus on kateellinen ja katkera toisen onnesta. 

2. Epävakaa tai masentunut on ärtyisä ja kadehtii toisen hyvää mielenterveyttä ja vakautta.

3. Luuseri näkee toisen menestyksen, ei tämän vastoinkäymisiä, koska meillä ihmisillä on yleinen taipumus piilotella niitä elämän vastamäkiä.

4. Sitten vertaillaan ja kitistään ja tunnetaan häpeää ja alemmuutta.  

5. Miesten yleinen tapa hoitaa tunne-elämän kupruja on käyttää päihteitä. Se on kallista, vie elämänhallinnan ja pahentaa alakuloa, epävakautta ja kykyä käsitellä asioita järjellä.

Vierailija
12/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi, että "onnellinen nainen" on varsin itsekeskeinen, eli minäminä feministi ja siten parisuhteeseen sopimaton yksilö täynnä itseään. sitäpaitsi naisen onnellisuus ajaa kaiken edelle, myös omien lapsien. että tällaista tällä kertaa.

Vierailija
13/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketuttaahan se, ettei nainen tarvitse miestä "pelastamaan" itseään.

Oikeasti se mies kaipaa itse pelastajaa. Huom, nämä typerät myytit naisen rakkauden parantavasta ja kaiken muuttavasta voimasta.

Sehän on vain kuvaus läheisriippuvuudesta ja manipulointiyritys. MIes haluaa imeä naisen voimat ja rahat.

Vierailija
14/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi perustuu julkiseen sektoriin 57,5% on hyvin todennäköistä, että onnesi on väkivaltakoneiston pakkotoimilla uhaten varastettua.

Vierailija
15/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miestä, mutta ulisee aamusta iltaan miehistä vauvapalstalla. 

En näe ulinaa muualla kuin sinun kommenteissasi, pieni mies. 

Miksi ja milloin sinä murruit?

Vierailija
16/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile välillä jutella suomalaisille miehille. Usein seksituristit manipuloi ja alistaa.

Seksituristit :D Mielestäsi siis suomalaisnaiset ovat niin ihania, että tänne virtaa miehiä maailman kaikista kolkista meidän ihanuutemme perässä toivomaan, että soisimme heille jotain muutakin?

Jännästi nämä miehet ovat ahkeria ja rohkeita ja panevat yrityksen pystyyn ja menestyvät.

Vierailija
17/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi minulle joskus, että "haluaa tehdä minut onnelliseksi". Vastasin, että olen jo onnellinen. Olisi voinut kuvitella, että mies olisi tästä ilahtunut, mutta ei vastannutkaan enää mitään ja koko keskustelu päättyi siihen.

Vierailija
18/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan siksi, että "onnellinen nainen" on varsin itsekeskeinen, eli minäminä feministi ja siten parisuhteeseen sopimaton yksilö täynnä itseään. sitäpaitsi naisen onnellisuus ajaa kaiken edelle, myös omien lapsien. että tällaista tällä kertaa.

Miksi kerrot lapsuudestasi täällä julkisesti? Milloin sinä murruit? Onko hoito jo käynnissä?

Vierailija
19/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet vihaa. Vihaiset ja heikot miehet vihaavat, koska heillä ei ole valtaa onnellisiin naisiin.

Vierailija
20/66 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuollainen nainen sopisi parisuhteeseen? Kumppani pääsee vähemmällä ja voi keskittyä olennaniseen, eli naisen palvomiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi