Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ilmeisesti aika harvinaista, että keski-ikäinen ei ole merkkiuskollinen?

Vierailija
31.12.2025 |

Eikä osta aina saman merkkistä levitettä, kahvia tai ketsuppia. Itse ostan lähes jokaisella ostokerralla eri tuotteen.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011702168.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitäisi koko ajan ostaa eri tuote. Mä tykkään esim. tietystä levitteestä ja ketsupista enkä näe mitään syytä vaihtaa niitä toisiin. Kahvia en juo. 

Jotenkin kummallinen aloitus.

Vierailija
2/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan yleensä sitä mikä on milloinkin halvinta, jos ei ole täyttä kuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon jokainen ihan mitä haluaa. Miten tuokin jonkun persettä raapii.

Vierailija
4/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan isoimman levitteen (eli yhtä ja samaa) ja muut menee halvimman mukaan. Kahvi on minulla ollut varmaan vaihtuvin, siinä en valitse halvinta vaan yritän valita maku edellä. 

Tekee muuten kauppareissuista huomattavasti nopeammin, kun valitsee yhtä ja samaa ja vielä jos hyllypaikat ja tuotepakkaukset pysyvät samoina niin ei etsimiseen ja valikoimiseen mene aikaa juuri lainkaan. Sen kun kävelee vaan tuttua rataa.

Eikä mulla aina ole edes kaikista tuotteista selvillä mitä merkkiä ovat, on vain tietyn värinen pakkaus tietyssä kohtaa kauppaa.

Vierailija
5/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi pitäisi koko ajan ostaa eri tuote. Mä tykkään esim. tietystä levitteestä ja ketsupista enkä näe mitään syytä vaihtaa niitä toisiin. Kahvia en juo. 

Jotenkin kummallinen aloitus.

Vaihtelu virkistää ja mua ainakin kiinnostaa testata uusiakin tuotteita. En ole löytänyt mitään niin ylivoimaisen hyvää, että hylkäisin kaikki muut vaihtoehdot.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä