Monelta otatte viimeisen ryypyn ennen tipatonta Tammikuuta?
Kommentit (47)
Oon tän vuoden miettinyt ja loppupuolella myöntänyt itselleni, että olen hyvää vauhtia matkalla alkoholismiin. En halua herätä krapulassa kun tiedän että tasoittelisin, joten jätin ottamatta vaikka tänään tuli viinaa sopivasti testiksi kotiovelle asti.
Muuten joisin aamuun asti ja herättyä uusiksi taas.
Toivottavasti muilla on paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on tipaton loppu elämä
Minkä ihmeen takia? Juopuneena on mukavampi.
Kohta kun menen eukon kanssa laulattamaan lakanoita ja sammun sänkyyn onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisten tipaton tammikuu, ettei ota yhtään tippaa siemennestettä mihinkään?
Otatteko haasteen vastaan?
Se nyt on selvää jo ihan muutenkin että sinun siemennestettä ei ota yksikään nainen.
Kerro miksi naiset käyvät aina henkilöön jos puhutaan jostain yleisesti?
Vierailija kirjoitti:
En o tänäkään vuonna juonut niin ei tartte tuollaisia juoppojen juttuja miettiä.
Minkä takia täällä notkut?
Entä jos tekee hyytelöä alkoholista ja syö sen. Sehän ei ole nestemäistä eikä näin ollen riko tipattoman sääntöä.
Siellä spurgu miettii vuokramurjussaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon tän vuoden miettinyt ja loppupuolella myöntänyt itselleni, että olen hyvää vauhtia matkalla alkoholismiin. En halua herätä krapulassa kun tiedän että tasoittelisin, joten jätin ottamatta vaikka tänään tuli viinaa sopivasti testiksi kotiovelle asti.
Muuten joisin aamuun asti ja herättyä uusiksi taas.
Toivottavasti muilla on paremmin.
Mulla sama, mietityttää alkoholin otto kun on vanhemmiten alkanut olemaan huono olo jota sitten pitää tasoitella eli ei jää siihen yhteen iltaan. Nyt yritän tipatonta viettää ja mieluiten pitemmän aikaa, onpa alkoholin kanssa jo 50vuotta touhuttu ja saisi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joskus kahden aikaan iltapäivällä. Mutta tipatonta en vietä, joten kysymys ei koske minua. :) Toisaalta juon niin harvoin alkoholia, muuten juon joka päivä kun ilman ei pärjää, että käytännössä tammikuu on yleensä tipaton, mutta se ei ole millään tavalla tietoista eikä tavoiteltu asia. Näin vaan tapahtuu. Kun juon, juo perusteellisesti ja paljon, mutta en siis juo usein.
"Juon harvoin alkoholia, muuten juon joka päivä kun ilman ei pärjää. Mutta en siis juon usein." Just just. Tyypillisen alkoholistin selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä spurgu miettii vuokramurjussaan.
Alkoholiongelmaisia on joka yhteiskuntaluokassa ja osa hyvinkin varakkaita omakotitaloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En o tänäkään vuonna juonut niin ei tartte tuollaisia juoppojen juttuja miettiä.
Missä on sanottu että tämä on raittiilta kielletty ? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan kielletty, mutta mikä järki? Minä en harrasta esim. pitsinnypläystä, joten en mene pitsinnyplääjien keskusteluun ilmoittamaan itsekkäästi, kuinka minä EN harrasta moista touhua.
Tänään 270. päivä ilman alkoholia. Päivittäisestä käytöstä luovuin (määrät vähintään 2-3 isoa olutta/pvä, olen nainen) ja kyllähän se on elämänlaatua parantanut monella kantilta. Ihmissuhteet ja oma mieli voi hyvin, paino tippunut, on luovuutta, intoa ja virtaa tehdä asioita sekä enemmän rahaa niiden toteuttamiseen ja muuhun elämiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään 270. päivä ilman alkoholia. Päivittäisestä käytöstä luovuin (määrät vähintään 2-3 isoa olutta/pvä, olen nainen) ja kyllähän se on elämänlaatua parantanut monella kantilta. Ihmissuhteet ja oma mieli voi hyvin, paino tippunut, on luovuutta, intoa ja virtaa tehdä asioita sekä enemmän rahaa niiden toteuttamiseen ja muuhun elämiseen :)
Kuulostaa tutulta, minulla päivä 366 ilman alkoholia. Voin paremmin kuin koskaan, rahaa on säästynyt ja fyysinen ulkomuotokin parempi kun löysin tilalle liikunnan ilon. Ja voi miten paljon paremmin nukun joten päivisin jaksaa painaa menemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan kielletty, mutta mikä järki? Minä en harrasta esim. pitsinnypläystä, joten en mene pitsinnyplääjien keskusteluun ilmoittamaan itsekkäästi, kuinka minä EN harrasta moista touhua.
Tämähän se. Mikä tahansa alkoholijuomiin edes etäisesti liittyvä keskustelu, niin ensimmäisenä paikalla on 20 henkilöä kommentoimassa kuinka MINÄ EN JUO IKINÄ ALKOHOLIA!!! Hohhoijaa.
Joulukuu ja päivä oli 25, sen jälkeen mennään vähintään 100 päivää ilman mitään alkoholia, tipaton tammikuu on vaan alkoholisteille pieni takaisku.
Itse tykkään tammikuussa käydä laivoilla, ravintoloissayms kun saa olla rauhassa kun ihmiset kitkuttaa tipattomalla tai dieetillä🙂Kun tekee isossa kokonaisuudessa vuoden aikana parempia valintoja niin ei tarvitse olla millään kuureilla.
Lopetin alkoholin käytön puoli vuotta sitten 1.pv heinäkuuta. Olin ennen sitä ostanut 2 olutta ja 2 lonkeroa.
Puoli vuotta jääkaapin sivuhyllyssä ollut 4 alkoholijuomaa käyttämättöminä, jotka näen monta kertaa päivässä niitä ottamatta. Ennen join viikoittain.
Se nyt on selvää jo ihan muutenkin että sinun siemennestettä ei ota yksikään nainen.