Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia te oikein olette, jos teihin ihastuu miehet (vaikka omakin on)? Lirkutteletteko niille jotain?

Vierailija
24.04.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen tosi tavallisen näköinen, en hoikka enkä edes näteissä vaatteissa. Aina yllätyn yhtä paljon. Nytkin olen tutustunut yhteen naapuriin, ja sen miehen käytös on suorastaan vähän nolottavaa. Ne katseet ja se imelyys. Toki tuon miehen vaimo ei todellakaan ole hyvännäköinen, joten jos sitä miestä sitten kiinnostaa kaikki susirumasta seuraavat. Koetan olla ystävällinen ja mukava, en mielestäni flirttaa ensin.

Vierailija
2/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatiltani olen opettaja, käytän silmälaseja ja mulla on melkein aina nuttura. En muista koskaan lirkutelleeni. Olettaisin, että ihailijakaartia vaivaa jonkinlainen fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
4/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsevarmuus vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
5/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun joku mies sanoo päivää, nää kuvittelee notta se on ihastunut:)

Vierailija
6/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesää vaan hipsii hissukseen kotiin ukkokullan luo. Pimperon eteen sitä miehet tekee melkein mit vaan.

Vierailija
7/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on jo tosi ärsyttävää. Parikymppisenä en voinut lähteä kaupungille ja kävellä rauhassa ilman, että vähintään joka ainoa tummaihoinen kävi kokeilemassa onneansa ja siihen päälle pari suomalaista.

Ei käsitä miksi. Ex:äni aina sanoi, että näytän liian kiltiltä ja että minun tulisi opetella sellainen " tappava katse" ;D millä saisin ne heti alkuunsa karkotettua.

Olen 176cm pitkä, ehkä 70 kg (?), rintava ja kasvoistani söpöksi sanottu. Luonteeltani olen kyllä (liiankin?) kiltti ja sellainen, joka kuuntelee aidosti toisia ihmisiä ja haluaa auttaa.

Vierailija
8/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienikokoinen, nätti (mutta en niin pelottavan kaunis, jotta kynnys lähestyä olisi liian korkea) ja kaiketi sillä tavalla perussievä, että menen aika moneen makuun (luonnonvaalea pitkä tukka, ok-kasvot, siro vartalo, c75 tissit jne). Pukeuden neutraalisti (esim. farkut ja joku pieni musta neule tai t-paita), joten sekin menee kovin moneen makuun.

Taidan herättää suojelunhalua pienuudellani ja tietyllä pelokkuudellani ihmisissä, niin miehissä kuin naisissakin. Olen kuitenkin koulutettu, huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen, joten mikään ainoastaan machoihin vetoava avuton nainen en ole...

Ikää on kohta 30 v, ja lapsi ja parisuhde, mutta koko ajan on joku - niin tutut kuin tuntemattomatkin - tunnustamassa ihastustaan. Flirttaajaa minusta ei saa tekemälläkään...

Vierailija
9/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen pienikokoinen, nätti (mutta en niin pelottavan kaunis, jotta kynnys lähestyä olisi liian korkea) ja kaiketi sillä tavalla perussievä, että menen aika moneen makuun (luonnonvaalea pitkä tukka, ok-kasvot, siro vartalo, c75 tissit jne). Pukeuden neutraalisti (esim. farkut ja joku pieni musta neule tai t-paita), joten sekin menee kovin moneen makuun.

Taidan herättää suojelunhalua pienuudellani ja tietyllä pelokkuudellani ihmisissä, niin miehissä kuin naisissakin. Olen kuitenkin koulutettu, huumorintajuinen ja keskustelutaitoinen, joten mikään ainoastaan machoihin vetoava avuton nainen en ole...

Ikää on kohta 30 v, ja lapsi ja parisuhde, mutta koko ajan on joku - niin tutut kuin tuntemattomatkin - tunnustamassa ihastustaan. Flirttaajaa minusta ei saa tekemälläkään...

Vierailija
10/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän sellainen kameleontti persoonallisuus, josta ei ota kukaan selvää olenko lintu vai kala. En kyllä tiedä sitä itsekään(= Miehet ilmeisesti pitävät vähän sellaisesta salaperäisyydestä, arvoituksista, haasteista ja metsästämisestä..Lisäksi olen kuulemma ihan nätti ja mukava...

Vierailija
11/21 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti ja ehkä hymyilee vähän jutellessaan. Mikä lie keski-iän kriisi sen aiheuttaakaan..?

Vierailija
12/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen minä. Ronski huumorintaju ja hyvä asenne, jaksan olla hyväntuulinen aina, ne kuulemma vetävät minussa. Ja ei tuo minun naamanikaan kuulemma pelota pois ;)

Vierailija
13/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tuntuvat kuvittelevan, että nainen on heistä kiinnostunut, jos jaksaa hetken heidän kanssaan jutella mukavia! Baarissa ei tarvitse kuin katsoa väärään suuntaan hymyillen, niin se otetaan jo merkkinä kiinnostuksesta. Siis vaikka hymyilisi kaverin kertomalle vitsille.

Vierailija
14/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs ja hyvä keskustelija. Lähes kaikki ihastuvat, koska minussa yhdistyy viehättävä ulkonäkö ja säkenöivä äly.

Vierailija
15/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

älykäs ja hyvä keskustelija. Lähes kaikki ihastuvat, koska minussa yhdistyy viehättävä ulkonäkö ja säkenöivä äly.

Vierailija
16/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä, mikä minussa miehiin vetoaa. Jos tietäisin, tekisin asialle jotain, koska on kiusallista kun vanhat ja uudemmatkin ystävät tulevat ihastuksensa ilmaisemaan.

En ole mitenkään erityisen kaunis, en muodokas, enkä edes järin ystävällinen. En todellakaan tiedä, mikä on kyseessä, kun pahasuinen akka vetää puoleensa! :D

Vierailija
17/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelias ja varsin suorapuheinen. Joidenkin mielestä olen jopa vähän pelottava, En juurikaan lirkuttele.

Vierailija
18/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä mussa on kun tasaisin väliajoin alkaa joku roikkua perässä niin " ihastuneena" että. Vaikka en olisi tämän henkilön kanssa vaihtanut muutamaa sanaa enempää tai kävellyt vaan ohi.

En ole omasta mielestäni mikään kaunotar, aika perussetti. Lyhyt kun mikä ja näytän vielä ihan kakaralta. Olen tosin usein iloinen ja ystävällinen ihmisille koska olen aika sosiaalinen luonne. Ehkä useimmat miehet sitten tulkitsee käytökseni jotenkin flirttailevana.

Välillä ahdistaa kun baarissa yrittää olla ystävien kanssa niin joku on koko ajan tunkemassa seuraan tai änkee kylkeen kiinni tanssimaan. Ja kun yrität ystävällisesti kertoa että olet varattu niin ei meinaa mennä jakeluun. Lopulta pitää sitten sanoa tosi rumasti että saa sen vonkaajan siitä lähtemään.

Vierailija
19/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälleni laitan (silti siis jotain H&M-vaatetusta). En lirkuttele, mutta vastaan katseeseen, jos sellaisen saan. Voi olla, että joskus katson itsekin ensin. Flirttaan? No, välillä ehkä.

Puhun ainakin ja olen oma itseni. Kuppikoko on 80D, jos sillä nyt jotain merkitystä, pituutta 170cm ja kilojakin varmaan 70. Mutta ei tunnu haittaavaan...

Vierailija
20/21 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en tiedä, mikä minussa miehiin vetoaa. Jos tietäisin, tekisin asialle jotain, koska on kiusallista kun vanhat ja uudemmatkin ystävät tulevat ihastuksensa ilmaisemaan.

En ole mitenkään erityisen kaunis, en muodokas, enkä edes järin ystävällinen. En todellakaan tiedä, mikä on kyseessä, kun pahasuinen akka vetää puoleensa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän