Teinityttö pyytää että ostaisit hänelle 24 packin olutta ja pari askia tupakkaa uudeksi vuodeksi
Suostuistiko vanhempana? Kyseessä ensi vuonna 17v täyttävä.
Kommentit (103)
Ei ole järkevä ostaa millekään teiniritsalle,tietää mihin päättyy jonkun pikkusen karvasen mamun luo. Kun estot lähtee.
En 24 pack ostaisi mutta 5-6 tölkkiä olen ostanut koska se kuitenkin juo jossain ja joku muu ostaa. Olen sanonut ettei ota muilta mitään juomia ellei tiedä mitä niissä on.
Joopa joo, eikö yksi aski riitä. Teinityttö ei kehtaa moisia määriä pyytää ellei vanhemmat ole ihan deekuja.
Kotona saa pari kaljaa juoda, muuta ei saa. En halua tukea alkoholin käyttöä.
Elämä on valintoja.
Tuossa voit päättää haetko tyttären huomenaamuna mohammedin luota vaiko yksvalodiskosta.
Parempi, että Ahmed ja Jamal ostavat "pientä korvausta" vastaan, kännissä sitten teini jakelee korvauksia hakijoiden kavereillekkin.
Oma isä haki mulle viinaa kun olin 16v ja menossa nuortentansseihin 👍 Humalassa uskalsin lähestyä tyttöjä ja päädyin seurustelemaan 😎
M39
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, eikö yksi aski riitä. Teinityttö ei kehtaa moisia määriä pyytää ellei vanhemmat ole ihan deekuja.
Oisko osa menossa kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ostaisin, minunkin mutsi osti minulle jo 14 vuotiaana röökit ja viinat.
Weeeteee💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko osa menossa kaverille?
Siltikin hän pyytää, joka uskoo vanhempien suostuvan. Tuosta määrästä juo 7 tai 8 teiniä. Ja kyllä röökitkin riittävät tuolle määrälle...
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ostaisin, minunkin mutsi osti minulle jo 14 vuotiaana röökit ja viinat.
Weeeteee💩
No tavallaan joo. Ilmeisesti mutsinsa halunnut olla rauhassa jonkun miehen kanssa kotona. Helpoin tapa saada teini pysymään poissa.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Tuossa voit päättää haetko tyttären huomenaamuna mohammedin luota vaiko yksvalodiskosta.
Mikä on yksvalodisko?
Nykyään se teini ostaa kadulta peukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Mikä on yksvalodisko?
Poliisin selli josta tytön voi noutaa aamulla kun jää kiinni kaljan pöllimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että Ahmed ja Jamal ostavat "pientä korvausta" vastaan, kännissä sitten teini jakelee korvauksia hakijoiden kavereillekkin.
Ahmed ja Jamal ovat muzliimeja, ja haluavat kyllä muuten vaan " kivaa" teinin kanssa, ilman alkoholia 🙃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja.
Mikä on yksvalodisko?
Poliisin selli josta tytön voi noutaa aamulla kun jää kiinni kaljan pöllimisestä.
Alaikäistä ei kaljan pöllimisestä pistetä putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotona saa pari kaljaa juoda, muuta ei saa. En halua tukea alkoholin käyttöä.
Tuet kuitenkin
Alaikäistä ei kaljan pöllimisestä pistetä putkaan.
Muutaman kerran hakenut, kyllä pistetään.
Mieluummin ostaisin itse 3 olutta , tupakkaa en tietenkään, kuin antaisin ostaa pimeää viinaa jostain.