Teinityttö pyytää että ostaisit hänelle 24 packin olutta ja pari askia tupakkaa uudeksi vuodeksi
Suostuistiko vanhempana? Kyseessä ensi vuonna 17v täyttävä.
Kommentit (62)
kukaan teini ei pyydä 24packin olutta!! se on laatikko tai lava! sulla mitään teiniä oo!
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 20v niin usein teinit pyysi hakemaan ja hain.
Vai niin teit. Minun läheistä pyysi teinit hakemaan viinapullon, antoivat rahaa, tämä haki toki sen pullon ja meni kotiinsa juomaan, ei luovuttanut alaikäisille, saivat opetuksen
Osallistun kustannuksiin.
T: Rydman
Hain aikoinani nuoremmille naisille, he tiesivät mitä tarvitsen ja huulet oli hyvin rasvattu kun hakua sovittiin
Kyllä tuon ikäiselle voi jo ostaa tosin itse ostaisin sitä kaljaa vähän vähempi
Ja tupakan sijaan pari vapea sekä rasiallisen nikotiinipusseja
Jonkun kauan voin antaa mutta vain kona.
Niin vähälläkö uskoo pärjäävänsä?
Jos et osta, setämiehet ostaa ja... ;)
Minä ostin 17 vuotiaalle pojalleni kuusi lonkeroa, en tupakkaa koska hän ei polta. Siitä on aikaa 30 vuotta, rikos siis jo vanhentunut.
Itse en ole ostanut aikoinaan eikä mitään vahinkoa tapahtunut hänen sielunelämälleen siitä.
Joten kannattaa odotella vielä se vuosi tai kaksi kyllä sitä viinaa ja tupakkaa kerkeää vetämään sitten koko loppuikänsä.
Jos jotain sattuu kun tytär on humalassa sinun ostamillasi aineilla, siis jotain peruuttamatonta, kaduttaisiko yhtään???
Siitäköhän se tulee se sanonta parempi katsoa kuin katua..
Sanoisin, että lakia en rupea rikkomaan kuin tilanteessa, jossa on ihmishengestä kyse. Sanoisin myös, että on lapselta ikävää, loukkaavaa, ajattelematonta pyytää vanhemmaltaan tuollaista. Kertoisin, että vielä inhottavampas on, jos hän rupeaisi täysi-ikäisiltä kavereilta pyytämään.
17 vuotta täyttävä on jo melkein aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ostaisin, minunkin mutsi osti minulle jo 14 vuotiaana röökit ja viinat.
Olen tavannut yhden lapsille viinaa tarjonneen mutsin. Toinen lapsi tappoi itsensä vankilassa eikä toisellakaan ole paljon paremmin mennyt.
24 kaljaa on aikuisellekin paljon. Eli nuori todennäköisesti joisi niitä vähitellen useampana vikkonloppuna tai myisi kavereille. Luulen, että ovat kavereiden kanssa keksineet idean, että jokainen kysyy vanhemmiltaan ja sit kun jonkun vanhemmat hakevat, niin hän myy muille. Olisihan tuo tapa välttää epämääräisten hakijoiden käyttö, mutta kyllä tuo pitkällisen keskustelun kotona aiheuttaisi. Kotona voisin antaa 16-17 -vuotiaan nuoren yhden "saunaoluen" silloin tällöin juoda.
Minä olen neljän lapsen täti ja tiedän mistä puhun
Olen nähnyt näiden teinien vapettelut ja nikotiinipussit
En siis osaa suhtautua negatiivisesti asiaan
Onhan nuo tuollaiset teineille ihan normaalia arkipäivää nykyään
Ei kysytty